X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Poronienie, ciąża biochemiczna
Odpowiedz

Poronienie, ciąża biochemiczna

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Kiyka 123 Ekspertka
    Postów: 136 73

    Wysłany: 26 listopada 2017, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny.

    W moim podpisie znajdziecie moją historię - w ciąży byłam zalewie 5 dni... Jak długo zbierałyście się psychicznie? Korzystalyście z pomocy psychologa? Ja zupełnie nie potrafię się pozbierać, obwiniam się strasznie bo w ciągu 5 dni odbyłam 3 treningi o normalnej intensywności myśląc, że na tak wczesnym etapie ciąży (niska beta, raczej nie wcześniej niż 3-4 tydzień) nie jestem w stanie zaszkodzić, tak wiele kobiet nawet nie wie, że jest w ciąży. Trenuję od prawie roku 5 razy w tygodniu, moje ciało do wysiłku jest przyzwyczajone. Zaprzestałam ćwiczenia brzucha oraz ciężarów, to było oczywiste. Teraz się obwiniam, chociaż dużo osób mi mówi, że gdyby ciąża była zdrowa to nic by się nie wydarzyło. W czwartek miałam mieć wizytę u lekarza i zapytać, jak mam postępować z treningami... Niestety nie doczekałam tej wizyty.

    22.11.2017 -pierwsza biochem :(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2017, 23:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kiyka 123 wrote:
    Cześć dziewczyny.