Walentynkowa promocja w OvuFriend!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 24 lutego a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji - jesteśmy przekonani że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować. Sprawdź tabelę, co zyskasz w Premium TUTAJ

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 24 lutego 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Poronienie Przeciwciala ANA
Odpowiedz

Przeciwciala ANA

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • zetaaa Autorytet
    Postów: 693 524

    Wysłany: 29 września 2014, 16:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam dziewczyny jesli ktos cos wie na ten temat zapraszam do rozmowy...ja dowiedzialam sie w sobote o wyniku


    ciekawi mnie czy mozna zajsc w ciaze i jak ja donosic...piszcie dziekuje

    f2w39n73ppbyifp9.png[/url]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 września 2014, 17:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W watku trombofilia i zespol antyfosfolipidowy rozmawiamy o tym. Jesli tylko ANA masz pozytywne a pozostale przeciwciala sa w porzadku pewnie dostalabym ta mniejsza dawke Clexane. Generalnie zespol antyfosfolipidowy i trombofilie leczy sie Clexanem, Aspiryna czyli Avardem i sterydami np. encortonem.
    Musisz znalezc lekarza, ktory sie na tym po prostu zna, chyba ze juz znalazlas? Mnie to zajelo troche czasu..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 października 2014, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc ja obecnie jestem w 12 tyg.ciazy mam stwierdzone dodatnie ana 1,2 sa to przeciwciala na ktore biore acard i clexane problemu z zajsciem nie mialam. Aczkolwiek nie wiem czy to byla przyczyna poronien u mnie czy zrost ktory w czerwcu tego roku mi uwolniono. Co do sterydow nie biore zadnych bo moja gin.twierdzi ze nie powinno sie ciazy na sterydach utrzymywac choc wiem ze sa kobiety ktore biora no ale co lekarz to inna opinia.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)