SUPLEMENT DIETY

Z GŁOWĄ O SUPLEMENTACH   

Kwas foliowy to nie wszystko:
Kompletny Przewodnik po mądrej suplementacji przed ciążą
SPRAWDŹ
SUPLEMENT DIETY

NOWY ROK - NOWY PLAN NA ŚWIADOMĄ CIĄŻĘ   

Dlaczego pierwsze 90 dni przed poczęciem
ma kluczowe znaczenie?
SPRAWDŹ
SUPLEMENT DIETY

Z GŁOWĄ O SUPLEMENTACH   

Pod choinkę polecamy Ci produkt dedykowany etapowi planowania ciąży
SPRAWDŹ
SUPLEMENT DIETY

NOWY ROK - NOWY PLAN NA ŚWIADOMĄ CIĄŻĘ   

Postaw na dopasowaną formułę i dawkę folianów.
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje Betka badania
Odpowiedz

Betka badania

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • toyotarav4 Ekspertka

Wysłany: 7 lutego 2018, 14:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc po raz kolejny jestem w ciąży lekarz potwierdził jest woreczek ciążowy z ciałkiem żółtym zarodka brak. bera hcg do dzis rosła książkowo ale dzis po 48 h nie przysroła prawidłowo.
    2 luty beta 518
    5 luty beta 1160(wizyta usg pecherzyk i ciałko żółte)
    7 luty beta tylko 1560
    to pewnie bedzie moje 4 poronienie bo zarodek sie nie rozwija lub komórki żle sie polaczyły. dodam ze mam zły kariotyp z mężem wina po mojej stronie genetcznej. ale postanowilismy próbowac. Jedno dziecko mamy. lekarz przepisal mi leki luteine acard i clexane ale nie wiem czy dzis nie odstawie noo bo ta beta słabiutko wiec pewnie nic ztego nie bedzie. cykle 34-36 okres ostatni 23 grudzien nie mam pojecia kiedy mogło zajsc do zaplodnienia bo zupelnie wtym miesiacu wylanczylam mysleni.

thgfcsqvu04h8c8a.png
  • toyotarav4 Ekspertka

Wysłany: 7 lutego 2018, 15:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    doradzcie mi ale ja mam znowu zle przeczucia poprostu znowu sie nie udalo

thgfcsqvu04h8c8a.png
  • Leira Autorytet

Wysłany: 7 lutego 2018, 15:49

Cytuj  /     /  Zgłoś