Forum > Pytania do eksperta - Diagnostyka i leczenie niepłodności > Przerwanie brania tabletek antykoncepcyjnych a przyspieszenie miesiączki
Zarejestruj się - śledzenie płodności zwiększa szanse na ciążę

Przerwanie brania tabletek antykoncepcyjnych a przyspieszenie miesiączki

Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

SSS81
Nowa
Postów: 3
1

Wysłany: 2 października 2016, 13:23
(0) | Zgłoś
Kochane mój problem polega na tym, iż po cyklu stymulowanym clostibegyt miałam duży niepęknięty pęcherzyk o wymiarach prawie 4 cm .Lekarz w następnym cyklu zalecił zaprzestania starań i włączył terapię hormonalną Jasmin aby pęcherzyk miał możliwość wchłonięcia i aby inne nie rosły. Po braniu Jasmin przez 7 dni pojawiły się straszne bóle migrenowe, uniemożliwiały mi funkcjonowanie , żadne tabletki przeciwbólowe nie działały. Odstawiłam Jasmin 8 dnia cyklu a 14dnia cyklu pojawił się się okres. Moje pytanie czy któraś Z Was tak miała? Wspomnę, że cykle miałam zawsze w miarę regularne .

SSS81

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)