Forum Pytania do eksperta – Starania ze wspomaganiem Transfer w 3 czy 5 dobie?

Transfer w 3 czy 5 dobie?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • rybcia2009 Przyjaciółka
    Postów: 72 31

    Wysłany: 23 grudnia 2014, 08:24

      /  Zgłoś
    Chciałam zapytać jaki transfer według Pana doktora daje większe szanse na powodzenie w 3 czy 5 dobie?
    Czemu nie można robić transferu w 4 lub 6 dobie?
    Miałam transfer w 3 dobie ponieważ 5 doba wypadała w niedzielę.

    Wiadomość wyedytowana przez autora 23 grudnia 2014, 08:29

    Anatolka, Elfik, Anna255, Kava, kapturnica, Sansivieria lubią tę wiadomość

    ckai3e3k5c8n0kph.png
  • prof. dr hab. n. med. Krzysztof Łukaszuk Ekspert

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 08:12

      /  Zgłoś
    Jeśli korzysta Pani z rządowego programu zapłodnienia pozaustrojowego, możliwe jest podanie w ramach procedury wyłącznie zarodków 2-, 3- lub 5-dniowych.

    Jeżeli zarodek rozwinie się dopiero na 6 dobę to prawdopodobnie nie jest on optymalny.
    Zarodki prawidłowo rozwijające się na 6 dobę na ogół będą już uwolnione z otoczek, co zmniejsza ich szansę na implantację.

    Elfik lubi tę wiadomość

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)