X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne antybiotyk w czasie owulacji
Odpowiedz

antybiotyk w czasie owulacji

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • skw Debiutantka
    Postów: 12 7

    Wysłany: 23 listopada 2016, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny! Od 6.11 wieczorem do 11.11 rano bralam antybiotyk z powodu zapalenia pecherza. Test owu mialam pozytywny w poniedzialek (7.11) wieczorem, wiec teoretycznie okres powinnam dostac wczoraj lub dzis ale narazie cisza. Czy orientujecie sie czy mimo tego, ze owulacja mogla wystapic to okres mogl sie przesunac przez antybiotyk? Dodam jeszcze, ze tydzien pozniej tj. 16.11 musialam wziac jeszcze raz inny antybiotyk, jednorazowa dawke. Sama nie wiem co myslec. Jestem nowa i jeszcze zielona w te sprawy dlatego moze ktoras z bardziej doswiadczonych dziewczyn sie wypowie. Z gory dzieki za odpowiedzi.

    18.12.16 - Aniołek (*) 6tc :(
  • skw Debiutantka
    Postów: 12 7

    Wysłany: 26 listopada 2016, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikt nic nie napisze? @ ciagle brak ale wczoraj wieczorem i dzis rano mialam pozytywny test owulacyjny (wiem, ze nie powinno sie go robic ale ciekawosc wziela gore). Nie chce robic ciazowego bo nie chce sie rozczarowac. Co prawda dopiero zaczynam ale cykle mam takie nieregularne, ze szok...

    18.12.16 - Aniołek (*) 6tc :(
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7034 6662

    Wysłany: 26 listopada 2016, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    skw. Antybiotyk może mieć wpływ na pierwszą fazę cyklu, więc może przesunąć owulację, ale jeżeli już do niej doszło, to nie ma wpływu na drugą fazę, która jest stała.
    Znalazłam też w necie opinię lekarza, że antybiotyki nie mają wpływu na płodność :)

    mnNAp0.png
    80wKp0.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • skw Debiutantka
    Postów: 12 7

    Wysłany: 26 listopada 2016, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki, tak mi sie wydawalo po tym co wyczytalam.