X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Ciąża po operacji mięśniaków
Odpowiedz

Ciąża po operacji mięśniaków

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • szatyna Nowa
    Postów: 4 0

    Wysłany: 28 września 2014, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam,
    staramy się o dziecko już pół roku i nic. Jestem po operacji na mięśniaki (żyję o połowie jajnika prawego i 3/4 jajnika lewego). jestem pod stałą kontrolą lekarza. Aktualnie skończyłam terapię diatermia krótkofalową na przydawki. Od dni płodnych minęło już 7 dni a ja od jakiś 5 mam ciągłe bóle prawego jajnika, czuję się pełna tam. Czy ktoś jest też tu po operacja na mięśniaki i doradzi co najlepiej działać?

    szatyna
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 września 2014, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj. Ja również jestem po operacji ( usuniecie mięśniaka macicy i torbieli endometrialnej jajnika prawego) Kiedy miałaś operację?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 września 2014, 15:41

  • szatyna Nowa
    Postów: 4 0

    Wysłany: 29 września 2014, 18:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w styczniu 2013 potem 12 miesięcy na tabletkach hormonalnych i od tego czasu staramy o dzidziusia i nic :( kwas foliowy i witaminki dla przyszłych mam biorę bez przerwy. Facet jest obdarzony dużą ilością wszystkiego także jego mamy z głowy :) A Ty kiedy miałaś operacje? Na jakim stadium jesteś?

    szatyna
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 września 2014, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam operacje nie całe dwa miesiące temu. Więc mogę powiedzieć,że to dość świeża sprawa. Też obecnie jestem na tabletkach i muszę odpuścić starania no ale nie aż tak długo, cóż zrobić... :/

  • szatyna Nowa
    Postów: 4 0

    Wysłany: 30 września 2014, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś