cienkie endometrium
-
Dziewczyny czy jest jakakolwiek szansa aby doszło do zagnieżdżenia jeżeli w 11dc moje endometrium wynosi 3,5?Lekarka powiedziała że pęcherzyk ma 19mm i zaraz pęknie, od 3 dni mam płodny sluz. Strasznie szybko w tym miesiącu wszystko się zaczeło...
-
Agatka81 wrote:jest ktoś w stanie odpowiedzieć? czy styuacja jest tak beznadziejna że szkoda myśleć o zajściu w ciąże? lekarka zapisała mi od 16dc duphaston, czy on może spowodować pogrubienie endometrium?
Nie znam się na tym ale na pewno są jakieś leki na poprawę endometrium czy duphaston pomoże nie wiem. Coś kojarzę że m.in. żelazo jest na te problemy ale nie wiem na 100%
Popytaj też w zakładce starając się z pomocą medyczną może będzie tam ktoś kto Ci coś poradzi.Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 stycznia 2014, 18:12
-
nick nieaktualnykochana duphaston w jakims tam sensie i moze odżywi endo ale na cuda nie ma co liczyc,na lepsze endo polecam czerwone winko, mogdały, orzechy badz tabsy:http://www.doz.pl/apteka/p53452-Dong_Quai_520_mg_kapsulki_100_szt zawieraja naturalny estrogen
Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 stycznia 2014, 18:15
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
a mi przy 19 mm nie chciał podać pregnylu bo twierdzi że pęcherzyk musi mieć ponad 20mm że to taka granica....
i chciałabym się dowiedzieć ile jest dziewczyn którym się udało a miały podany pregnyl własnie na pęcherzyk poniżej 20mm....czytam wiele wątków i forów ale się jeszcze nie spotkałam aby się udało. jesli są takie to prosze się pokazać
ja miałam podany pregnyl jak miał 26 mm więc potwierdziły by się słowa ginki Figelissy:) że pękają grubo powyżej 20mm. ale to pewnie tez nie reguła -
mi mówił że pękają ok 22- 24 mm
-