Forum Starając się - ogólne Ćwiczenia
Odpowiedz

Ćwiczenia

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Idgie Autorytet
    Postów: 957 405

    Wysłany: 1 lutego 2015, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej,

    Od paru dni bolą mnie plecy w lędźwiach. Pomagają mi ćwiczenia biodrami, kręce nimi kółka i różne ruchy wykonuję, żeby rozluźnić napięcie.
    Czy takie ćwiczenia mogą utrudnić implantację zarodka?

    08.09 - transfer :)
    2nn3flw14d6fmfcl.png
  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 1 lutego 2015, 11:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cwiczenia nie utrudniaja implantacji zarodka.

    Idgie lubi tę wiadomość

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
  • zwei_kresken Autorytet
    Postów: 4338 5103

    Wysłany: 1 lutego 2015, 11:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Znajoma fizjoterapeutka mówiła mi, że jeśli ktoś WYCZYNOWO uprawia sport i zagnieżdżenie przypada akurat na termin zawodów, w trakcie których trzeba dać z siebie wszystko, lecieć na tętnie maksymalnym przez godzinę, jak Kowalczyk, to faktycznie może się nie udać, aczkolwiek zna dziewczyny, które zaszly w ciążę podczas udziału w kilkudniowych mistrzostwach.

    Nie popadaj w paranoję, kręcenie biodrami to nie jest sport ekstremalny, to jeszcze mniejsze wyzwanie dla organizmu niż seks czy wieszenia prania. Przecież nie możesz przez tydzień czasu leżeć plackiem. Im sprawniejsza jesteś przed ciążą, tym lepiej potem ją znosisz.

    Idgie, Maczek lubią tę wiadomość

    hashi, pcos, hiperinsulinemia, insulinooporność, trombofilia, 3 x biochemiczna
    pQUlp1.png
  • Idgie Autorytet
    Postów: 957 405

    Wysłany: 1 lutego 2015, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki Dziewczyny :)

    Macie racje,chyba popadam w paranoje ;) To moja czwarta IUI i chcialabym,zeby wreszcie sie udalo.

    Pomyslalam, ze biodra to akurat okolica macicy i ze mogę wytrząść malucha z siebie :P

    08.09 - transfer :)
    2nn3flw14d6fmfcl.png
  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 1 lutego 2015, 11:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Idgie wrote:
    Dzieki Dziewczyny :)

    Macie racje,chyba popadam w paranoje ;) To moja czwarta IUI i chcialabym,zeby wreszcie sie udalo.

    Pomyslalam, ze biodra to akurat okolica macicy i ze mogę wytrząść malucha z siebie :P

    Skuteczne i bez zagrożenia do schizowania ;) https://www.youtube.com/watch?v=Dky2EdcxXpE

    Idgie lubi tę wiadomość

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • Idgie Autorytet
    Postów: 957 405

    Wysłany: 1 lutego 2015, 12:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki, ćwiczę :)

    08.09 - transfer :)
    2nn3flw14d6fmfcl.png
  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 1 lutego 2015, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To fajnie :) ja sie zapisalam jakis czas temu na joge, wczesniej w domu sama troche probowalam, ale w grupie jest wieksza motywacja :) mam pozytywne odczucia :) moze i Tobie sie spodoba. Nie przejmuj sie jak cos nie wychodzi. To tylko latwo wyglada, a rozciagniecie miesni wbrew pozorom musi byc duze....

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • Idgie Autorytet
    Postów: 957 405

    Wysłany: 1 lutego 2015, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chadzalam kiedys na joge, lubilam to.
    Moze sie znowu zapisze...
    Ale wolalabym na gimnastyke dla pań w ciązy :)

    08.09 - transfer :)
    2nn3flw14d6fmfcl.png
  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 1 lutego 2015, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jogi dla ciezarnych tez są jak sie poszuka ;)

    Idgie lubi tę wiadomość

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • Maczek Autorytet
    Postów: 2476 2584

    Wysłany: 1 lutego 2015, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zwei_kresken wrote:
    Znajoma fizjoterapeutka mówiła mi, że jeśli ktoś WYCZYNOWO uprawia sport i zagnieżdżenie przypada akurat na termin zawodów, w trakcie których trzeba dać z siebie wszystko, lecieć na tętnie maksymalnym przez godzinę, jak Kowalczyk, to faktycznie może się nie udać, aczkolwiek zna dziewczyny, które zaszly w ciążę podczas udziału w kilkudniowych mistrzostwach.

    Nie popadaj w paranoję, kręcenie biodrami to nie jest sport ekstremalny, to jeszcze mniejsze wyzwanie dla organizmu niż seks czy wieszenia prania. Przecież nie możesz przez tydzień czasu leżeć plackiem. Im sprawniejsza jesteś przed ciążą, tym lepiej potem ją znosisz.

    Chcesz powiedzieć, że spokojnie można iść cisnąć na siłce między owu a testem? :P

    K7KTp2.png
    VMlC.png
  • zwei_kresken Autorytet
    Postów: 4338 5103

    Wysłany: 1 lutego 2015, 15:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zuzzi wrote:
    Chcesz powiedzieć, że spokojnie można iść cisnąć na siłce między owu a testem? :P

    Ja planuję cisnąć też w ciąży :P

    Jak w końcu dostanę owu i zajdę w ciążę, to Wam napiszę przy jakich ćwiczeniach jest to możliwe i przy jakich kilometrażach biegów :P

    Maczek lubi tę wiadomość

    hashi, pcos, hiperinsulinemia, insulinooporność, trombofilia, 3 x biochemiczna
    pQUlp1.png
  • zuzi_c Autorytet
    Postów: 1642 955

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 23:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane dziewczyny, wątek sportowy :)

    Piszcie tutaj jak u Was ze sportem podczas starania się o dzidziusia lub już podczas ciąży ? Jeździcie na rowerze, biegacie itp. ? Jakie są Wasze spostrzeżenia, opinie ? Oczywiście mówimy o kobietach, które nie mają żadnych przeciwskazań jeśli chodzi o wysiłek fizyczny :)

    m3sx43r8mntd6n8a.png
  • Isaura81 Autorytet
    Postów: 1115 465

    Wysłany: 1 lipca 2018, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kiedyś ćwiczyłam icto sporo. Trochę za dużo i narobiłam sobie problemów.
    Teraz muszę wrócić do delikatnych ćwiczeń żeby odbudować trochę mięśni i zrzucić parę kilo ale jakoś nie mogę się przemóc do regularnych ćwiczeń. Zaczynam od spacerow i jakoś dalej to nie idzie. No może sporadycznie rower albo siłownia.
    Mam.tez sporo ograniczeń zdrowotnych więc to jest problem.

    Isaura l.37, 9 CS o 3 dziecko
    HSG - drożne jajowody
    Niedomoga lutealna
    Zioła ojca sroki nr 3
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego