X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne czy jest sens robić badania w 6 dc??
Odpowiedz

czy jest sens robić badania w 6 dc??

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Selena Autorytet
    Postów: 2542 6850

    Wysłany: 25 kwietnia 2013, 05:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej.Kochane prosze o pomoc.Chcialabym w tym cyklu zrobić badania hormonów.Napewno FSH i LH moze jeszcze prolaktyne..no chyba ze jeszcze jakies sie bada na poczatku cyklu??słyszalam że muszą one byc w 3 dc..a ja nie dam rady w ten dzień..moe 6 dc...czy jest sens wogóle isc na nie??jestem zielona jeśli chodzi o taki badania...robiłam tylko prl i progesteron a chcialabym wiecej...

    f2wlru1dbzmah8bl.png
    3i49ej28rcjdlc8e.png
  • Selena Autorytet
    Postów: 2542 6850

    Wysłany: 25 kwietnia 2013, 05:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aha i podobna mezczyzna tez musi zbadac FSH...wiec bedziemy szli razem.bo jego poziom u naszych meżczyzn świadczy o prawidłowej pracy jąder i tworzeniu sie zdolnej do zapłodnienia spermy..

    f2wlru1dbzmah8bl.png
    3i49ej28rcjdlc8e.png
  • Beata Autorytet
    Postów: 4860 5945

    Wysłany: 25 kwietnia 2013, 07:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    OGÓLNIE PRZYJĘTE JEST ŻE TAKIE BADANIA ROBI SIĘ 3-5 D.C.
    dlatego że jest wtedy względna cisza hormonalna, a jest to przyjęte dla przecietnego cyklu wiec moim zdaniem śmiało 6 możesz jeszcze zrobić bo nie będzie to zbyt blisko Twoje ovu prawda?

    a o tym ze mężczyzna ma badać tsh szczerzre nie słyszałam
    ja wybieram sie w sobotę i zamierzam zbadac
    estradiol, prolaktyne, tsh,fsh,lh,testosteron i to chyba tyle

    Gunia lubi tę wiadomość

    Oliwka 2006
    2.12.15 11/12 tyg ciąża zaśniad/2.03.17 7 tyg lyz. po poronieniu/7.05.17 pęknięcie jajowodu. Usunięcie
    cd9byx8dsom4toou.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 kwietnia 2013, 08:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś