czy jest sens robić badania w 6 dc??
-
hej.Kochane prosze o pomoc.Chcialabym w tym cyklu zrobić badania hormonów.Napewno FSH i LH moze jeszcze prolaktyne..no chyba ze jeszcze jakies sie bada na poczatku cyklu??słyszalam że muszą one byc w 3 dc..a ja nie dam rady w ten dzień..moe 6 dc...czy jest sens wogóle isc na nie??jestem zielona jeśli chodzi o taki badania...robiłam tylko prl i progesteron a chcialabym wiecej...
-
OGÓLNIE PRZYJĘTE JEST ŻE TAKIE BADANIA ROBI SIĘ 3-5 D.C.
dlatego że jest wtedy względna cisza hormonalna, a jest to przyjęte dla przecietnego cyklu wiec moim zdaniem śmiało 6 możesz jeszcze zrobić bo nie będzie to zbyt blisko Twoje ovu prawda?
a o tym ze mężczyzna ma badać tsh szczerzre nie słyszałam
ja wybieram sie w sobotę i zamierzam zbadac
estradiol, prolaktyne, tsh,fsh,lh,testosteron i to chyba tyleGunia lubi tę wiadomość
Oliwka 2006
2.12.15 11/12 tyg ciąża zaśniad/2.03.17 7 tyg lyz. po poronieniu/7.05.17 pęknięcie jajowodu. Usunięcie
-
nick nieaktualny
-
Beata wrote:OGÓLNIE PRZYJĘTE JEST ŻE TAKIE BADANIA ROBI SIĘ 3-5 D.C.
dlatego że jest wtedy względna cisza hormonalna, a jest to przyjęte dla przecietnego cyklu wiec moim zdaniem śmiało 6 możesz jeszcze zrobić bo nie będzie to zbyt blisko Twoje ovu prawda?
a o tym ze mężczyzna ma badać tsh szczerzre nie słyszałam
ja wybieram sie w sobotę i zamierzam zbadac
estradiol, prolaktyne, tsh,fsh,lh,testosteron i to chyba tyle
Beciu dziekuje:)ale sytuacja sie wyjasniła:)i mamy cały przyszły tydzień wolny w pracy:)wiec uda mi sie pójść 3 dc:)no ja tez te hormony co Ty będe badać:)no ja sieniedawno dowiedziałam że mężczyzna tez pownien badać hormony..a ze wiesz ze u nas problem z badanie mnasienia:(to po badaniu FSH u m będziemy mniej wiecej wiedzieć na czym stoimy:) -
no po pierwsze to mam nadzieję że nie doczekasz tego 6d.c.
wiesz co mam na myśli
a jaesli tak Wam zalecili to czemu nie przebadaj i jegoSelena lubi tę wiadomość
Oliwka 2006