Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 30 listopada   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Czy zrobiłam bete hcg za wcześniej? kiedy robić?
Odpowiedz

Czy zrobiłam bete hcg za wcześniej? kiedy robić?

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • kapturnica Autorytet

Wysłany: 30 września 2014, 18:48

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morisek28 wrote:
    Cześć dziewczyny, błagam pomóżcie. mam nieregularne cykle 21-28 dni owu występuje różnie 9-16 dniem . W 21 dniu cyklu miałam brązowe plamienie trwało około 5h, bete zrobiłam 25 dnia cyklu wynik poniżej 1. Temperatura podwyższona, @ brak, napady gorąca itd. Sikańców nie robię bo mnie okłamały i uraz mam do nich. Pytanie czy bete mogłam zrobić za szyybko? ( nie znam dokładnej daty owu)? Dziękuje z góry za odpowiedź. Jestem laikiem w tych sprawach. po jakim czasie od owu występuje zapłodnienie i zagnieżdżenie? Niech któraś z Was mnie oświeci. Dziękuje :-)

Polecam poczytac w necie i szybciej i w szerszej wersji
    W internecie jest pelno publikacji na temat zaplodnienia , zagniezdzenia jak i rowniez kiedy robic bete....

V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Kaśka28 Autorytet

Wysłany: 30 września 2014, 18:58

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana do zagniezdzenia dochodzi okolo 7-8 dnia po ovulacji pozniej tzreba 2 dni zeby w organizmie zaczal sie wytwarzac hormon beta hcg wiec cos kolo 10dnia po ovulacji mogloby juz cos wyjsc w sikancu troszke pozniej niz we krwi bo wlasnie we krwi pojawia sie on najwczesniej i z tego co piszesz jesli ovulacja wystapila miedzy 9-16dniem cyklu i doszloby do zaplodnienia to 25 dnia cyklu we krwii mogby byc juz jakis wzrost ale jesli nie wiesz kiedy nastapial ovulacja to poczekaj jeszcze kilka dni i zrob bete jeszcze raz bedziesz miala pewnosc

Dluuuuga historia...ale warto było walczyć !!!
    9dpt 84.51 :D
    11dpt 210
    14 dpt 765.9
    18dpt 4270