X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne ENDOMETRIUM CIENKIE
Odpowiedz

ENDOMETRIUM CIENKIE

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Aneciulka1989 Koleżanka
    Postów: 131 3

    Wysłany: 26 lipca 2023, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    9 dc endometrium 3 mm czy do owulacji wzrośnie czy już nie? Czy komuś udało się zajsc w ciążę przy takim endometrium?

    Aneciulka1989
  • Aneciulka1989 Koleżanka
    Postów: 131 3

    Wysłany: 2 sierpnia 2023, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Proszę czy ktoś się wypowie

    Aneciulka1989
  • Kasiak89 Autorytet
    Postów: 1018 492

    Wysłany: 2 sierpnia 2023, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aneciulka1989 wrote:
    Proszę czy ktoś się wypowie
    Nie jestem lekarzem, ale trochę za cienkie się wydaje. Jak w 9 DC miałam 5 to lekarka mówiła że za cienkie. Ale u mnie są owulacje trochę później niż w 14 dniu, więc zdążyło dorosnąć do 7 i to było ok.

    starania od I 2020
    Adenomioza, któtka fl
    reszta ok (hormony, poziomy wit i innych, drożność, biopsja, immuno, kariotypy...)
    u niego - niskie parametry, ale w normie, fragmentacja ok
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy