Słaba jakość komórek jajowych? To nie wyrok.

Poznaj autorski program poprawy jakości komórek dla pacjentek przed leczeniem in vitro, z niską rezerwą jajnikową i słabą odpowiedzią na stymulację hormonalną.
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne ENDOMETRIUM CIENKIE
Odpowiedz

ENDOMETRIUM CIENKIE

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Aneciulka1989 Koleżanka

Wysłany: 26 lipca 2023, 13:23

Cytuj  /     /  Zgłoś
    9 dc endometrium 3 mm czy do owulacji wzrośnie czy już nie? Czy komuś udało się zajsc w ciążę przy takim endometrium?

Aneciulka1989
  • Aneciulka1989 Koleżanka

Wysłany: 2 sierpnia 2023, 20:20

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Proszę czy ktoś się wypowie

Aneciulka1989
  • Kasiak89 Autorytet

Wysłany: 2 sierpnia 2023, 21:51

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aneciulka1989 wrote:
    Proszę czy ktoś się wypowie
    Nie jestem lekarzem, ale trochę za cienkie się wydaje. Jak w 9 DC miałam 5 to lekarka mówiła że za cienkie. Ale u mnie są owulacje trochę później niż w 14 dniu, więc zdążyło dorosnąć do 7 i to było ok.

starania od I 2020
    Adenomioza, któtka fl
    reszta ok (hormony, poziomy wit i innych, drożność, biopsja, immuno, kariotypy...)
    u niego - niskie parametry, ale w normie, fragmentacja ok
    I FET VI 24 - X
    IIFET VII 24 - cb
    IIIFET X 24 - cb
    IVFET V 25 - 8/10tydz poronienie 💔
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Alergiczny katar u maluchów: domowe wsparcie i sygnały alarmowe.

Rozpoznanie, czy katar u dziecka to alergia, czy infekcja, bywa trudne, a poprawne odróżnienie objawów jest kluczowe dla skutecznego leczenia. Ten artykuł to kompleksowy przewodnik dla rodziców, pomagający zrozumieć specyfikę kataru alergicznego u dziecka, jego symptomy, domowe sposoby łagodzenia oraz kiedy konieczna jest wizyta u lekarza. Dowiedz się, jak zapobiegać powikłaniom i skutecznie wspierać malucha w walce z dolegliwościami.