X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Ginekolog-endokrynolog Wrocław
Odpowiedz

Ginekolog-endokrynolog Wrocław

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Alisia Autorytet
    Postów: 1007 497

    Wysłany: 21 października 2016, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć :-)

    Szukam ginekologa- endokrynologa we Wrocławiu - możecie kogoś polecić ?

    Jeżeli znacie dobrego endokrynologa to też proszę o informację ;-)

    a31il5w.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2016, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alisia wrote:
    Cześć :-)

    Szukam ginekologa- endokrynologa we Wrocławiu - możecie kogoś polecić ?

    Jeżeli znacie dobrego endokrynologa to też proszę o informację ;-)


    Hej :) Lepiej późno niż wcale ;)
    Nie mam zbyt dużego doświadczenia z lekarzami endokrynologami. Przypadkowo trafiłam na dr Grzegorza Gawrysia i póki co jego się trzymam. Konkretny i widać ,że zna się też na sprawach ginekologicznych związanych typowo z hormonami :)Zajął się mim TSH , gdzie inni ginekolodzy kompletnie nie zwracali na to uwagi,a jest to sprawa istotna :)

    Pozdrawiam :D

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Prolaktyna a zajście w ciążę. Jak regulować poziom tego hormonu?

Prolaktyna to bardzo ważny hormon zarówno na etapie starań o dziecko, w ciąży, jak i po porodzie. Jakie są normy stężenia prolaktyny? Kiedy jej poziom może utrudniać zajście w ciążę i co robić w takiej sytuacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

5 rzeczy, które wesprą Twoje starania o dziecko!