X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Ginekolog-endokrynolog Wrocław
Odpowiedz

Ginekolog-endokrynolog Wrocław

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Alisia Autorytet

Wysłany: 21 października 2016, 19:08

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć :-)

Szukam ginekologa- endokrynologa we Wrocławiu - możecie kogoś polecić ?

Jeżeli znacie dobrego endokrynologa to też proszę o informację ;-)

a31il5w.png

• nick nieaktualny

Wysłany: 3 listopada 2016, 20:05

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alisia wrote:
    Cześć :-)

Szukam ginekologa- endokrynologa we Wrocławiu - możecie kogoś polecić ?

Jeżeli znacie dobrego endokrynologa to też proszę o informację ;-)

Hej :) Lepiej późno niż wcale ;)
    Nie mam zbyt dużego doświadczenia z lekarzami endokrynologami. Przypadkowo trafiłam na dr Grzegorza Gawrysia i póki co jego się trzymam. Konkretny i widać ,że zna się też na sprawach ginekologicznych związanych typowo z hormonami :)Zajął się mim TSH , gdzie inni ginekolodzy kompletnie nie zwracali na to uwagi,a jest to sprawa istotna :)

Pozdrawiam :D

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży