X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne In vitro i naprotechnologia..
Odpowiedz

In vitro i naprotechnologia..

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 kwietnia 2013, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapraszam do przesłuchania, przemyślenia...

    http://www.legnica.fm/index.php/38-fakty-legnica/13450-poznaj-prawde-o-in-vitro-konferencja-w-legnicy

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 kwietnia 2013, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciekawe szczegóły dotyczące in vitro, podstawy medyczne, enetyczne o których często się nie mówi przy in vitro

    ponadto: bardzo ciekawy wykład mgr Mirosławy Szymaniak...na temat interpretacji cyklu..rozpoznawanie okienka cyklu...dnia pik..itp

    no i podstawy moralne

  • sylwiunia Autorytet
    Postów: 893 318

    Wysłany: 4 kwietnia 2013, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jestem pod opieką lekarza naprotechnologa i po pierwszej wizycie jestem zadowolona podejściem do pacjentki. Zajął się mną bardzo dokładnie.

    "Nadzieja za­wiera w so­bie światło moc­niej­sze od ciem­ności, ja­kie pa­nują w naszych sercach".Jan Paweł II

    6es3onyx9001zu66.png
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19566

    Wysłany: 4 kwietnia 2013, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Groszkowa pomyliłaś troche dział na tego typu tematy jest osobny dział...
    nie obraś się ale w ten sposób wkrada się bałagan :)

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 kwietnia 2013, 04:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wybacz ale nie znalazłam...pomyślałam...

  • Isia Debiutantka
    Postów: 11 10

    Wysłany: 8 kwietnia 2013, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a kto próbuje w naprotechnoligi?