Wielki TEST kobiecej płodności!

Sprawdź swoją płodność i otrzymaj spersonalizowane wskazówki

Rozpocznij test
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne kiedy i jakie badania- świeżynka
Odpowiedz

kiedy i jakie badania- świeżynka

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • haybeauti Autorytet

Wysłany: 22 kwietnia 2013, 13:22

Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny ja jestem początkująca w tych tematach i mogę polegać tylko na tym co mówi lekarz a teraz mam też i was.
    Każda z was mówi o jakiś badaniach a moja lekarz powiedziała, że jak po roku nic nie będzie wychodzić to wtedy będziemy robić badania. Ale może powinnam pomyśleć i mieć pewność, że jest wszystko oki i nie tracić czasu bo 30 latek mam już na karku. Podpowiedzcie jakie badania i kiedy powinnam o nich pomyśleć? a może powinnam poczekać rok?

bhyw20mmdnokd5bw.png
    20110716580116.png
  • Rybka810 Koleżanka

Wysłany: 22 kwietnia 2013, 14:40

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z moich doświadczeń to na 100% powinnaś sprawdzić, czy nie masz problemów z tarczycą.
    A jeśli chodzi o inne badania, to sama jestem ciekawa, co nam podpowiedzą bardziej doświadczone koleżanki ;)

PS Ja w tym roku kończę 31 lat ;)

Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2013, 14:41

• freya Ekspertka

Wysłany: 22 kwietnia 2013, 14:48

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej! :)
    Ja żałuję, że dopiero po roku starań poszłam do lekarza i zaczęłam się badać, w innym wypadku już może miałabym dzieciaczka. Polecam zrobić TSH, prolaktynę i progesteron ok 7 dni przed okresem :)

nmbem08.png
    Aniołek (24.07.2013r.) 7 tc
    02/03.2015r.- I ICSI- Brak zarodków
    05.2015 r.- II ICSI- P8B :(
    12.02.2016r. III ICSI-ET 3-dniowego zarodka- CB :(
  • youstyna Koleżanka

Wysłany: 10 maja 2013, 13:43

Cytuj  /     /  Zgłoś