X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne poronienie?
Odpowiedz

poronienie?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Katarina_89 Znajoma
    Postów: 17 1

    Wysłany: 29 czerwca 2020, 12:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam,
    W piatek 26.06 lub sobote 27.06. miałam termin miesiaczki,której nie dostałam. W piatek i czwartek (26.06,25.06)zrobiłam testy ciazowe oby dwa wyszly pozytywne (chociaz niezaleznie od czułosci 10 i 25 oby dwa mialy druga kreseczke bardzo jasna, jasniutko rózowa ale widoczna bez problemu ).Nie wykonywałam innych badań.Dzis rano obudziłam sie z bólem brzucha i obfitym krwawieniem, zywa krwia praktycznie czuje sie jak podczas pierwszego dnia@. ...Nie mam doswiadczenia w takich sytuacjach, oczywiscie jestem zapisana dzis do lekarza, puki co mam lezec i odpoczywac...Czy to jest poronienie?A moze objaw ciazy pozamacicznej?:(Wiem, ze lekarz da mi odpowiedz ale w głowie tysiac mysli :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 czerwca 2020, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katarina_89 wrote:
    Witam,
    W piatek 26.06 lub sobote 27.06. miałam termin miesiaczki,której nie dostałam. W piatek i czwartek (26.06,25.06)zrobiłam testy ciazowe oby dwa wyszly pozytywne (chociaz niezaleznie od czułosci 10 i 25 oby dwa mialy druga kreseczke bardzo jasna, jasniutko rózowa ale widoczna bez problemu ).Nie wykonywałam innych badań.Dzis rano obudziłam sie z bólem brzucha i obfitym krwawieniem, zywa krwia praktycznie czuje sie jak podczas pierwszego dnia@. ...Nie mam doswiadczenia w takich sytuacjach, oczywiscie jestem zapisana dzis do lekarza, puki co mam lezec i odpoczywac...Czy to jest poronienie?A moze objaw ciazy pozamacicznej?:(Wiem, ze lekarz da mi odpowiedz ale w głowie tysiac mysli :(