Forum Starając się - ogólne Ranking lekarzy Warszawa
Odpowiedz

Ranking lekarzy Warszawa

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • martaaa24 Koleżanka

Wysłany: 17 marca 2014, 13:57

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć, tutaj proszę dziewczyny wpisujcie swoich lekarzy, swoje odczucia, cenę wizyt, monitoringów no i oczywiście skutki leczenia. Liczę na waszą pomoc. Jestem na etapie zmiany lekarza, leczyłam się do tej pory państwowo na Pl. Starynkiewicza, po pierwszej nieudanej naturalnej inseminacji chyba się poddaję, każda kobieta traktowana jest tak samo. Brak wizyty po inseminacji, czy pęcherzyk w ogóle pęka... A wiadomo jeszcze że państwowo to w godzinach pracy, moja pula urlopu jest na wyczerpaniu. Pozdrawiam wszystkie staraczki :)

Staramy się od września 2012...
    Styczeń HSG- niedrożny prawy
    28 Luty- 1 IUI - nie
  • kierzynka Autorytet

Wysłany: 18 marca 2014, 12:40

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dr Robert Kulik z kliniki ZDROVA - polecam ponieważ ma fajne podejście do pacjentek i pacjentów, ma dobry sprzęt i jest ogólnie bardzo dobrym lekarzem.

qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • Gwiazdeczka27 Autorytet

Wysłany: 25 marca 2014, 18:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mogę polecić dr Łukasza Lewczuka, wspaniały lekarz, który podchodzi z pasją do swojego zawodu, jest uprzejmy, cierpliwy, odpowiada na wszystkie pytania, ma dobry sprzęt, wnikliwie wszystko sprawdza. Zresztą można o nim wyczytać same pozytywne opinie :)

mhsvp07w3ex0n696.png
  • Arowana14 Debiutantka

Wysłany: 28 sierpnia 2014, 13:38

Cytuj  /     /  Zgłoś