X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starania i zatrudnienie
Odpowiedz

Starania i zatrudnienie

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • Hedgehog Autorytet

Wysłany: 2 września 2017, 21:13

Cytuj  /     /  Zgłoś
    edwarda20 wrote:
    Gdybym ja byla w takiej sytuacji czyli np nie mam pracy, dowiaduje sie o ciazy, to ide zatrudnic sie gdziekolwiek, kasa, mcdonald itp. masz wtedy ubezpieczenie, po 30dniach idziesz na l4 a umowa przedluza ci sie do dnia porodu.

z zawodu jestem rekruterem, moge pomoc i zobaczyc twoje cv. zle skonstruowane cv jest bardzo czesto problemem. daj znac.
    To nie jest takie latwe "zatrudnie sie gdziekolwiek". Chociazby popatrz: kobieta lat ~30, magister, 5 lat pracy biurowej jako spedytor / spec. ds. eksportu / asystentka prezesa (cokolwiek).... Zrekrutowalabys taka osobe do mcdonalda, kebaba? jako kelnerke? na kase? nie sadze. Naklamac w cv... mozna ale az tak?

Ale ogolnie padlo tu dozo madrych stwoerdzen i zgadzam sie z wami. Dziecko jest wazniejsze niz praca, ....ale trzeba je za cos utrzymac. idealna sytuacja jest umowa na czas nieokreslony i oczywiscie dobrze prosperujaca firma. Zycze nam wszystkim takiej sytuacji jak najszybciej :*

Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 września 2017, 21:17

[link=https://www.suwaczki.com/]17u9hdge9c31bxqo.png[/link]
  • edwarda20 Autorytet

Wysłany: 2 września 2017, 21:40

Cytuj  /     /  Zgłoś
    W tej chwili do sklepow czy mca potrzeba tyle rak do pracy, ze mysle nie mialaby problemu. A magistrow w macu jest na peczki :) bo teraz kazdy go moze miec :P

dqprqps6kaqxmc83.png
  • JustynaG Autorytet

Wysłany: 2 września 2017, 23:18

Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 października 2020, 12:26

43kt3e5ee2053a1j.png

43ktio4p46502aio.png
    https://ekstesterki.wixsite.com/dziecko
1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również: