X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Suplementy dla starających się
Odpowiedz

Suplementy dla starających się

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Kinga923 Koleżanka
    Postów: 42 64

    Wysłany: 17 maja 2021, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, nie wiem czy powstał taki temat, ale jeśli tak, to nie mogę go znaleźć. Potrzebuje waszych porad odnośnie suplementacji. Co stosujecie u siebie i u swoich mężczyzn ?
    Jak narazie jestem w tym zielona i zaczęłam od miesiąca brać MAMA DHA Premium + ( bo z ranikingow wychodziło, że jest najlepszy. Dla mojego narzeczonego zakupiłam jakiś „męski” suplement z kwasem foliowym plus otrzymuje tez d3 w tabletkach. Ja niestety muszę zmienić suplement, głównie z tego powodu, że te tabletki są olbrzymie i przy połykaniu mam problem i wydaje mi się, że któregoś razu się nimi zadławię... 🙄 proszę pomóżcie ❤️ Oczywiście chętnie się dowiem na temat naturalnych wspomagaczy typu ziółka itd.
    Pozdrawiam cieplutko!

    0d1yvkcb5i48life.png
  • Butterfly23 Autorytet
    Postów: 7098 7137

    Wysłany: 19 maja 2021, 00:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć. Ja stosuję:
    - wit D3
    - folian
    - inofem
    -fertilcare
    Kiedyś brałam jeszcze koenzym Q10- działa na nasze komórki jajowe.
    Mój mąż bierze fertilman plus.
    Co do ziółek to polecam ojca Sroki mieszankę nr 3.

    Starania od 2017r.

    03.2023 💔 8tc

    👩🏼
    Hashimoto, IO, PCOS, MTHFR, PAI-1 4G homo

    🤵‍♂️
    Wszystko ok ✔️
  • Olenkaa Autorytet
    Postów: 943 722

    Wysłany: 19 maja 2021, 08:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej,
    ja brałam d3, tran lub omega3, folian i piłam inofem 2 saszetki dziennie
    Mąż d3, tran i kompleks multiwitaminowy

    Po poronieniu dodatkowo oboje mamy brać koenzym q10, glutation, choline, metylo-b12, b6 i mąż też folian

    I czujemy się jak stare dziadki z taką ilością tabletek dziennie 😂