Forum Starając się - ogólne Zapach po stosunku
Odpowiedz

Zapach po stosunku

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • Isaura81 Autorytet
    Postów: 1115 465

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ? ? ? Hmmm

    hipisiątko lubi tę wiadomość

    Isaura l.37, 9 CS o 3 dziecko
    HSG - drożne jajowody
    Niedomoga lutealna
    Zioła ojca sroki nr 3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 14:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isaura81 wrote:
    ? ? ? Hmmm
    nie warto nie przegadasz komus to tylko mówi ja i ja i ciagle ja xD

    Isaura81 lubi tę wiadomość

  • Isaura81 Autorytet
    Postów: 1115 465

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 14:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kattii wrote:
    nie warto nie przegadasz komus to tylko mówi ja i ja i ciagle ja xD
    Musze wyjść. Bo to JEJ post.
    To straszne jak ludzie personalnie biorą do siebie nieistotne rzeczy. Wszystko tak nad wyraz personalnie.

    Isaura l.37, 9 CS o 3 dziecko
    HSG - drożne jajowody
    Niedomoga lutealna
    Zioła ojca sroki nr 3
  • Isaura81 Autorytet
    Postów: 1115 465

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wujek google! No i mamy uniwersytet który wydał dyplom. ;-)
    Dziewczyno! Ty chcesz być odpowiedzialna za wydanie na swiat i wychowanie nowego człowieka, a nie radzisz sobie z najbardziej podstawowymi emocjami.
    Opanuj je trochę bo na pewno nie przyniesie to niczego dobrego. Jeżeli musi być na twoje to spoko. Mi to na prawdę nie przeszkadza. Na 100 % masz rację. Twój przypadek i te wszystkie posty mnie przekonały.
    Już! ;-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 sierpnia 2018, 14:51

    Kattii lubi tę wiadomość

    Isaura l.37, 9 CS o 3 dziecko
    HSG - drożne jajowody
    Niedomoga lutealna
    Zioła ojca sroki nr 3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 14:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Google prawde ci powie hahaha masakra co za czasy... :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hipisiątko wrote:
    I vice versja :)
    Od mojej osoby to się odczep. Przestań oceniać po kilku postach. Nie znasz mnie a mieszasz z błotem bo sprawia co to przyjemność ? Dowartościowana się czujesz i zadowolona ?
    piszę się VICE VERSA jak już ale to pewnie wujek google ci powiedział ze vice versja xD

    Isaura81 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hipisiątko wrote:
    I vice versja :)
    Od mojej osoby to się odczep. Przestań oceniać po kilku postach. Nie znasz mnie a mieszasz z błotem bo sprawia co to przyjemność ? Dowartościowana się czujesz i zadowolona ?
    Ty serio nic nie rozumiesz ? Piszesz tu o czytaniu ze zrozumieniem jakbys sama rozumiala co się do ciebie pisze...serio jestes taka czy udajesz ? O.o

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hipisiątko wrote:
    Przyszłe idealne matki i wysokimi stopniami naukowymi luzujcie gumki w majtach.

    Mi antybiotyk pomógł od roku nic mi nie śmierdzi. Efekt jest a to dla mnie najważniejsze.
    Ewidentnie masz problemy sama ze sobą... zalecam odizolować sie od neta bo ci szkodzi ...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hipisiątko wrote:
    Buhahahaa mądra się znalazła czy wujka google zapytałaś :)
    Przecież to twój wujek sama przyznałas ze z niego korzystasz... ja nie musze pytac jak to ty nazwałas wujka google aby wiedziec jak sie pisze poprawnie wybacz ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hipisiątko wrote:
    Nie tylko ja mam problem ze sobą, widać ewidentnie po waszych postach.
    Nasze posty są normalne a to że ty fiksujesz i zaczynasz się burzyc o prawdę to już inna sprawa.
    Naucz sie że prawda zawsze boli wiec albo zaczniesz akceptować to jak jest albo bedziesz jak takie dziecko rzucać sie na forum i zachowywać jak rozkapryszona dziewczynka której stała sie krzywda. Pomyśleć że takie osoby chcą miec dzieci a same ze sobą nie radzą , przykre :/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 sierpnia 2018, 15:03

  • Isaura81 Autorytet
    Postów: 1115 465

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 15:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No mnie też przeraża ta sytuacja.

    Aż.sie prawie poczułam urażona że mam wysoki tytuł naukowy. Kurde jeszcze tak mi nikt nie nabluzgał. No żeby to było przytykiem..... Hm świat się zmienia a my wykidocznie nie nadążamy. Trudno.

    Kattii lubi tę wiadomość

    Isaura l.37, 9 CS o 3 dziecko
    HSG - drożne jajowody
    Niedomoga lutealna
    Zioła ojca sroki nr 3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 15:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hipisiątko wrote:
    Umiesz ty czytać ze zrozumieniem ??Czy naprawdę taka jesteś ? Czy udajesz ?
    I patrz na to co piszesz , przecież to takie przykre że aż smieszne że ktos taki uważa sie za osobe dorosłą chcąca miec dzieci. Zachowanie godne pochwały.
    Chcesz zabłysnąc czy jak? Zapytaj wujka swojego jak zabłysnac w necie napewno dostaniesz dużo odpowiedzi na to pytanie i może bedzie cos co bedzie w sam raz dla ciebie i znowu bedziesz mogla popisać sie swoim ja ,ja i tylko ja .
    Bez odbioru... szkoda czasu na kogos tak rozgarnietego. Nie pozdrawiam.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 sierpnia 2018, 15:07

  • Isaura81 Autorytet
    Postów: 1115 465

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A teraz 3...2....1... Wytknięty zostanie mi kardynalny błąd który wskoczył w wyniku pisania na automatycznym słowniku w telefonie

    Kattii lubi tę wiadomość

    Isaura l.37, 9 CS o 3 dziecko
    HSG - drożne jajowody
    Niedomoga lutealna
    Zioła ojca sroki nr 3
  • Isaura81 Autorytet
    Postów: 1115 465

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hipisiątko wrote:
    Napiszę raz a dobrze bo już czytać nie można tych twoich wypocin.
    Współczuć to trzeba twoim dzieciom. I pomyśleć, że taki osoby są odpowiedzialne za wychowanie młodego pokolenia.

    Wyraziłam swoje zdanie a wy zrobiliście sobie ze mnie kozła ofiarnego.
    Basta.

    Dziecko drogie. Koleżanka która krytykuje szybko ma rację. Nie radzisz sobie że sobą. A przywoływanie argumentów które zostały użyte przeciwko tobie nie robi na mnie wrażenia i myślę że na Katti tak samo.
    Szkoda, że nie rozumiesz.

    Kattii lubi tę wiadomość

    Isaura l.37, 9 CS o 3 dziecko
    HSG - drożne jajowody
    Niedomoga lutealna
    Zioła ojca sroki nr 3
  • Selina Autorytet
    Postów: 8941 3428

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy Wam się nudzi? :/ Ewidentnie tak, więc to pytanie retoryczne... Dramat, jak ja bym miała tyle wolnego czasu w tak piękna pogodę zasuwalabym na rowerze, albo pożytkowala go naprawdę dobrze zamiast wydawać się w jakieś bezsensowne dyskusje. Wasze dumania powinny się już skończyć 2str.temu, bo wszystko zostało powiedziane. Darujcie sobie te wjazdy na siebie

    hipisiątko, Isaura81 lubią tę wiadomość

1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ