X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną ANKIETA DO PRACY MAGISTERSKIEJ
Odpowiedz

ANKIETA DO PRACY MAGISTERSKIEJ

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Dzierax Nowa
    Postów: 3 1

    Wysłany: 5 kwietnia 2023, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry!
    Jestem studentką IV roku psychologii na Uniwersytecie Opolskim. Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej o tematyce niepłodności. Zwracam się z ogromną prośbą o wypełnienie ankiety, potrzebnej mi do przeprowadzenia badań. Ankieta skierowana jest do kobiet. Jest całkowicie anonimowa, jej wypełnienie zajmie około 10-15 minut.
    Bardzo zależy mi na dużej ilości odpowiedzi, tematyka niepłodności czasem może być jeszcze w naszym społeczeństwie tematem TABU, a dotyka niestety wielu par. Czym więcej badań naukowych powstanie, tym lepiej będziemy mogli sobie radzić i pomagać.
    Wszystkim Paniom z góry już dziękuję!
    Jeżeli ktoś będzie chciał poznać wyniki, to później chętnie je opublikuję.
    Będę również bardzo wdzięczna, jeżeli Panie prześlą moją ankietę dalej.
    W razie jakichkolwiek pytań proszę zgłaszać je na maila: [email protected]
    Link do ankiety:
    https://forms.gle/Trw5PTTySwKmwcNL9

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

Test Panorama – jeszcze dokładniejszy dzięki sztucznej inteligencji!