Forum Starając się z pomocą medyczną Histeroskopia z laparoskopia.
Odpowiedz

Histeroskopia z laparoskopia.

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 2 lipca 2019, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam was dziewczyny 😊 ktora z was miala histero lub laparoskopie a moze oby dwa?? Mam termin na 16.07 i strasznie sie stresuje.. jak to u was wygladalo ?

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • evkill Autorytet
    Postów: 5422 3520

    Wysłany: 3 lipca 2019, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miałam i jedno i drugie osobno a we wrześniu będę znów miała tym razem łączone.

    Laparo byłam 3 dni w szpitalu. Najgorszy był cewnik z tego wszystkiego. Jeśli masz możliwość to poproś, żeby Ci go dali już po uśpieniu. Ja narkozę super przechodzę. Mdłości mialam po morfinie. Też bałam się tego zabiegu, ale nie ma czego. Jak już wstaniesz to jest już ok.

    Histeroskopie też miałam pod narkozą, dwa dni w szpitalu, a tak naprawdę wystarczyłby jeden tylko dzień wcześniej miałam konsultacje anestezjologa dlatego kazali mi przyjść dzień wcześniej.

    moja historia

    "Gdy nie mamy w sobie gniewu, nie mamy też wrogów, gdy pożera nas nienawiść, widzimy wrogów wszędzie"
  • sAnsa_28 Autorytet
    Postów: 2170 1444

    Wysłany: 3 lipca 2019, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    evkill wrote:
    Miałam i jedno i drugie osobno a we wrześniu będę znów miała tym razem łączone.

    Laparo byłam 3 dni w szpitalu. Najgorszy był cewnik z tego wszystkiego. Jeśli masz możliwość to poproś, żeby Ci go dali już po uśpieniu. Ja narkozę super przechodzę. Mdłości mialam po morfinie. Też bałam się tego zabiegu, ale nie ma czego. Jak już wstaniesz to jest już ok.

    Histeroskopie też miałam pod narkozą, dwa dni w szpitalu, a tak naprawdę wystarczyłby jeden tylko dzień wcześniej miałam konsultacje anestezjologa dlatego kazali mi przyjść dzień wcześniej.
    Evkil, teraz będziesz miała L+H w Angeliusie więc będzie zdecydowanie inaczej :) Zero cewników i wyjdziesz do domu jeszcze tego samego dnia :)

    evkill lubi tę wiadomość

    Aniołek 11tc [*] - 06.07.2017
    Angelius Provita, dr M. Paliga - od 13.04.2018
    L + H 05.09.2018
    On :DFI 50%, po 4 msc. 35 % , hla-c c2c2
    Ja: adenomioza, endometrioza I
    Kir AA, NK 17%
    MTHFR_677C-T, MTHFR_1298A-C, PAI-1 4G - układy hetero
    25.02.2019 IMSI+macs 3BB🙁
    13.06.2019 IMSI+macs 8A🙁🙁❄️❄️❄️
    02.10.2019 ket 4AB🙁 cb 6dpt 84,6 8dpt 194,4 9dpt 352,3 13dpt 375,9 16dpt 33,5
    8.11.2019 ket 3BB 🙁
    01/2020 naturals CB
    03/2020 naturals CB
  • evkill Autorytet
    Postów: 5422 3520

    Wysłany: 3 lipca 2019, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sAnsa_28 wrote:
    Evkil, teraz będziesz miała L+H w Angeliusie więc będzie zdecydowanie inaczej :) Zero cewników i wyjdziesz do domu jeszcze tego samego dnia :)
    Ty mialas?

    moja historia

    "Gdy nie mamy w sobie gniewu, nie mamy też wrogów, gdy pożera nas nienawiść, widzimy wrogów wszędzie"
  • sAnsa_28 Autorytet
    Postów: 2170 1444

    Wysłany: 3 lipca 2019, 10:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    evkill wrote:
    Ty mialas?
    tak

    Aniołek 11tc [*] - 06.07.2017
    Angelius Provita, dr M. Paliga - od 13.04.2018
    L + H 05.09.2018
    On :DFI 50%, po 4 msc. 35 % , hla-c c2c2
    Ja: adenomioza, endometrioza I
    Kir AA, NK 17%
    MTHFR_677C-T, MTHFR_1298A-C, PAI-1 4G - układy hetero
    25.02.2019 IMSI+macs 3BB🙁
    13.06.2019 IMSI+macs 8A🙁🙁❄️❄️❄️
    02.10.2019 ket 4AB🙁 cb 6dpt 84,6 8dpt 194,4 9dpt 352,3 13dpt 375,9 16dpt 33,5
    8.11.2019 ket 3BB 🙁
    01/2020 naturals CB
    03/2020 naturals CB
  • sucharek85 Autorytet
    Postów: 1154 736

    Wysłany: 3 lipca 2019, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    luksierre0131 wrote:
    Witam was dziewczyny 😊 ktora z was miala histero lub laparoskopie a moze oby dwa?? Mam termin na 16.07 i strasznie sie stresuje.. jak to u was wygladalo ?

    Ja miałam 2 w 1 w zeszłym roku. Ogolnie nic strasznego. W ndz zostałam przyjeta do szpitala, magiczne proszki na oczyszczenie jelit, kazali nam sie rowniez wydepilowac do zabiegu. Rano pielegniarka przyniosla specjalne wdzianko i kazala sie przebrac, dostalam jestes rozluzniajace tabletki, a pozniej juz sam zabieg pod narkoza. Jak sie obudzilam mialam cewnik zalozony. Mdlosci nie miałam, ale strasznie wirowalo mi w glowie...po ok kilku godz zaczelam chodzić. Po laparo przez kilka dni bolał mnie bark , i czułam sie oslabiona. Po tyg wrociłam do pracy.

    yomyojm.png
    polip, puste jajo płodowe, zespół Ashermana 2016/17
    niedoczynność tarczycy, mutacja genu protrombiny 20210 i /MTHFR
    histero/ laparo - 16.07.2018 - jajowody drożne, 3x IUI - nie udana
    02.2019 - ivf Artvimed, krótki protokół ( pobrano 21 komórek, 8 zamrożonych, 2 zarodki )
    22.03 - crio ;(
    06.2019 - ivf na ❄komórki się nie rozmroziły, crio blastki 333
    7dpt 43, 9dpt 106, 15dpt 2349, 28dpt ❤
  • evkill Autorytet
    Postów: 5422 3520

    Wysłany: 3 lipca 2019, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A przypomniałam sobie jeszcze o lewatywie.
    sAnsa_28 w AP robią lewatywę?

    moja historia

    "Gdy nie mamy w sobie gniewu, nie mamy też wrogów, gdy pożera nas nienawiść, widzimy wrogów wszędzie"
  • sAnsa_28 Autorytet
    Postów: 2170 1444

    Wysłany: 3 lipca 2019, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    evkill wrote:
    A przypomniałam sobie jeszcze o lewatywie.
    sAnsa_28 w AP robią lewatywę?
    Nieee :D

    Przychodzisz rano, przydzielą Ci przyjemny pokoik z telewizorem. Przyjdzie Pani, założy wenflon, każe się przebrać do piżamki jednorazowej . Zależnie od tego ile będzie pań do zabiegu, odczekasz swoją kolej, ale nie za długo :) Później jak już będzie po wszystkim to będziesz podłączona do kroplówki. Będzie ich kilka więc będzie się chciało siku. Przyjdzie wtedy pielęgniarka z basenem. Po 3 godzinach od zabiegu będą Cię pionować. Potem będzie już można sobie chodzić do toalety. Do domu wypuszczą Cię wieczorem, około 20 stej. Jest to scenariusz laparo bez komplikacji. Nie wiem jak jest w przypadku dziewczyn, które źle znoszą narkozę lub mają jakieś powikłania w trakcie.

    Aniołek 11tc [*] - 06.07.2017
    Angelius Provita, dr M. Paliga - od 13.04.2018
    L + H 05.09.2018
    On :DFI 50%, po 4 msc. 35 % , hla-c c2c2
    Ja: adenomioza, endometrioza I
    Kir AA, NK 17%
    MTHFR_677C-T, MTHFR_1298A-C, PAI-1 4G - układy hetero
    25.02.2019 IMSI+macs 3BB🙁
    13.06.2019 IMSI+macs 8A🙁🙁❄️❄️❄️
    02.10.2019 ket 4AB🙁 cb 6dpt 84,6 8dpt 194,4 9dpt 352,3 13dpt 375,9 16dpt 33,5
    8.11.2019 ket 3BB 🙁
    01/2020 naturals CB
    03/2020 naturals CB
  • evkill Autorytet
    Postów: 5422 3520

    Wysłany: 3 lipca 2019, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sAnsa_28 wrote:
    Nieee :D

    Przychodzisz rano, przydzielą Ci przyjemny pokoik z telewizorem. Przyjdzie Pani, założy wenflon, każe się przebrać do piżamki jednorazowej . Zależnie od tego ile będzie pań do zabiegu, odczekasz swoją kolej, ale nie za długo :) Później jak już będzie po wszystkim to będziesz podłączona do kroplówki. Będzie ich kilka więc będzie się chciało siku. Przyjdzie wtedy pielęgniarka z basenem. Po 3 godzinach od zabiegu będą Cię pionować. Potem będzie już można sobie chodzić do toalety. Do domu wypuszczą Cię wieczorem, około 20 stej. Jest to scenariusz laparo bez komplikacji. Nie wiem jak jest w przypadku dziewczyn, które źle znoszą narkozę lub mają jakieś powikłania w trakcie.
    Dzięki, ja narkozę znoszę super, wręcz nie mogę się jej doczekać. Jeszcze kilka zabiegów i się uzależnie 😀😀😀

    moja historia

    "Gdy nie mamy w sobie gniewu, nie mamy też wrogów, gdy pożera nas nienawiść, widzimy wrogów wszędzie"
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 3 lipca 2019, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    evkill wrote:
    Miałam i jedno i drugie osobno a we wrześniu będę znów miała tym razem łączone.

    Laparo byłam 3 dni w szpitalu. Najgorszy był cewnik z tego wszystkiego. Jeśli masz możliwość to poproś, żeby Ci go dali już po uśpieniu. Ja narkozę super przechodzę. Mdłości mialam po morfinie. Też bałam się tego zabiegu, ale nie ma czego. Jak już wstaniesz to jest już ok.

    Histeroskopie też miałam pod narkozą, dwa dni w szpitalu, a tak naprawdę wystarczyłby jeden tylko dzień wcześniej miałam konsultacje anestezjologa dlatego kazali mi przyjść dzień wcześniej.


    Nic nie wspominali o cewniku. A blizny po laparo sa widoczne ? To moja pierwsza jakakolwiek w zyciu operacja i narkoza..

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 3 lipca 2019, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sAnsa_28 wrote:
    Nieee :D

    Przychodzisz rano, przydzielą Ci przyjemny pokoik z telewizorem. Przyjdzie Pani, założy wenflon, każe się przebrać do piżamki jednorazowej . Zależnie od tego ile będzie pań do zabiegu, odczekasz swoją kolej, ale nie za długo :) Później jak już będzie po wszystkim to będziesz podłączona do kroplówki. Będzie ich kilka więc będzie się chciało siku. Przyjdzie wtedy pielęgniarka z basenem. Po 3 godzinach od zabiegu będą Cię pionować. Potem będzie już można sobie chodzić do toalety. Do domu wypuszczą Cię wieczorem, około 20 stej. Jest to scenariusz laparo bez komplikacji. Nie wiem jak jest w przypadku dziewczyn, które źle znoszą narkozę lub mają jakieś powikłania w trakcie.


    Ja mam np. Na 7 rano przyjsc i powiedzieli ze potrwa do poludnia wczesnego i ktos mnie bedzie musial odebrac, chyba właśnie że beda jakies komplikacje to wtedy na jedna noc zostane.

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 3 lipca 2019, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    evkill wrote:
    Miałam i jedno i drugie osobno a we wrześniu będę znów miała tym razem łączone.

    Laparo byłam 3 dni w szpitalu. Najgorszy był cewnik z tego wszystkiego. Jeśli masz możliwość to poproś, żeby Ci go dali już po uśpieniu. Ja narkozę super przechodzę. Mdłości mialam po morfinie. Też bałam się tego zabiegu, ale nie ma czego. Jak już wstaniesz to jest już ok.

    Histeroskopie też miałam pod narkozą, dwa dni w szpitalu, a tak naprawdę wystarczyłby jeden tylko dzień wcześniej miałam konsultacje anestezjologa dlatego kazali mi przyjść dzień wcześniej.


    I czy mialas dlugo bóle po ?

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 3 lipca 2019, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sucharek85 wrote:
    Ja miałam 2 w 1 w zeszłym roku. Ogolnie nic strasznego. W ndz zostałam przyjeta do szpitala, magiczne proszki na oczyszczenie jelit, kazali nam sie rowniez wydepilowac do zabiegu. Rano pielegniarka przyniosla specjalne wdzianko i kazala sie przebrac, dostalam jestes rozluzniajace tabletki, a pozniej juz sam zabieg pod narkoza. Jak sie obudzilam mialam cewnik zalozony. Mdlosci nie miałam, ale strasznie wirowalo mi w glowie...po ok kilku godz zaczelam chodzić. Po laparo przez kilka dni bolał mnie bark , i czułam sie oslabiona. Po tyg wrociłam do pracy.


    Aaa ok. Normalnie daja zwolnienie do pracy ?
    A blizny sa widoczne ? Brzuch Cie nie bolal ?

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • sucharek85 Autorytet
    Postów: 1154 736

    Wysłany: 3 lipca 2019, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    luksierre0131 wrote:
    Aaa ok. Normalnie daja zwolnienie do pracy ?
    A blizny sa widoczne ? Brzuch Cie nie bolal ?

    Tak, ja u mnie w szpitalu dostałam tydzień. Blizny sa malutkie i bardzo szybko sie goja.
    To sa malutkie naciecia. W takich miejscach ze w ogole nie widać. Brzuch mnie tez nie bolał. 2 tyg i zapomnisz o zabiegu. 😉

    yomyojm.png
    polip, puste jajo płodowe, zespół Ashermana 2016/17
    niedoczynność tarczycy, mutacja genu protrombiny 20210 i /MTHFR
    histero/ laparo - 16.07.2018 - jajowody drożne, 3x IUI - nie udana
    02.2019 - ivf Artvimed, krótki protokół ( pobrano 21 komórek, 8 zamrożonych, 2 zarodki )
    22.03 - crio ;(
    06.2019 - ivf na ❄komórki się nie rozmroziły, crio blastki 333
    7dpt 43, 9dpt 106, 15dpt 2349, 28dpt ❤
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 3 lipca 2019, 16:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ohh dziekuje troche mi ulzylo 😘

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • sAnsa_28 Autorytet
    Postów: 2170 1444

    Wysłany: 3 lipca 2019, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam 2 tygodnie L4. Blizny są malusienkie, tej w pępku to wcale nie widać

    Aniołek 11tc [*] - 06.07.2017
    Angelius Provita, dr M. Paliga - od 13.04.2018
    L + H 05.09.2018
    On :DFI 50%, po 4 msc. 35 % , hla-c c2c2
    Ja: adenomioza, endometrioza I
    Kir AA, NK 17%
    MTHFR_677C-T, MTHFR_1298A-C, PAI-1 4G - układy hetero
    25.02.2019 IMSI+macs 3BB🙁
    13.06.2019 IMSI+macs 8A🙁🙁❄️❄️❄️
    02.10.2019 ket 4AB🙁 cb 6dpt 84,6 8dpt 194,4 9dpt 352,3 13dpt 375,9 16dpt 33,5
    8.11.2019 ket 3BB 🙁
    01/2020 naturals CB
    03/2020 naturals CB
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 3 lipca 2019, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blizny sa 3?

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 3 lipca 2019, 19:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny pomogły wam w czymś te zabiegi ? Czy wszystko bylo ok, lub wykryli cos z czym nie da sie nic zrobic ?

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • evkill Autorytet
    Postów: 5422 3520

    Wysłany: 3 lipca 2019, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blizn już nie mam, ból był przez tydzień jak się śmiałam, czy wstawalam. Trochę spowolniona byłam. Po 4 dniach od zabiegu byłam już w pracy. Mówię o laparo bo przy histero odczuwałam przez jeden dzień takie bóle jak miesiączkowe. Laparo mi dała tyle, że wiedziałam, że jajowody są drożne i mogłam podchodzić do iui. Przy histero usunęli mi polipy.

    Edit. Po histero krwawilam przez tydzień.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 lipca 2019, 20:40

    moja historia

    "Gdy nie mamy w sobie gniewu, nie mamy też wrogów, gdy pożera nas nienawiść, widzimy wrogów wszędzie"
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 4 lipca 2019, 15:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wgl nie masz blizn juz ani sladu?
    Hmm to wszystko brzmi dla mnie strasznie. No coz pewnych rzeczy niestety nie da sie ominac.

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.