Forum Starając się z pomocą medyczną In vitro start w 2017
Odpowiedz

In vitro start w 2017

Oceń ten wątek:
  • Deseo Autorytet
    Postów: 782 639

    Wysłany: 15 lutego 2017, 20:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ha ha ha a ja jak głupi osiołek powtórzyłam ten 30 luty :D

    Morwa- wiem, że czekanie jest masakryczne, ale szybko zleci zobaczysz ;)

    Bella93, Mysza1986, Morwa lubią tę wiadomość

    Emilka 2012 <3
    kgKip1.png
  • Bella93 Autorytet
    Postów: 9943 5970

    Wysłany: 15 lutego 2017, 20:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ANia_In-Vitro wrote:
    wczoraj maiłam Estriadiol 4605 około a dziś spadł do 3 coś.... już nie pamiętam a nie mam przy sobie protokołu... Lekarz powiedział że to od Cetroide ...
    Boję się tej hiper.....
    Ciekawa jestem czy jeżeli dojdzie do transferu to czy będzie w tym cyklu czy za mc żeby mi się to wszystko uspokoiło...
    wszystkiego dowiem się jutro !
    I wam napiszę
    Jak na razie czuję się jak Kwoka :)
    Gdzie nam kolezanka zaginela? Chyba kolejnej sie czasoprzesten zagiela bo "jutro" trwa od 18.01 ;)
    Jak efekty punkcji, transferu? A moze kolezanka juz po fioletowej stronie mocy?

    Moja historia leczenia
    Kajetan 10tc & Eliza 11tc 🖤
  • bertha Autorytet
    Postów: 1584 1041

    Wysłany: 15 lutego 2017, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella93 wrote:
    Czesc bertha.
    Jaki to paciorkowiec?
    Paciorkowiec bezmleczności = Streptococcus agalactiae

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • bertha Autorytet
    Postów: 1584 1041

    Wysłany: 15 lutego 2017, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa wrote:
    Jestem ,cały czas was czytam. Trzymam kciuki i kibicuję każdej z was :)
    Jedziemy z mężem dalej na atybiotyku, czas potwornie się dłuży. Teraz wejdzie kolejne czekanie, najpierw do 24 lutego (powtórka wymazu). Następnie do 1 Marca na wizytę i odebranie wyników. Do samego końca będę żyła w strachu i niepewności. Chciałabym juz ruszyć z kopyta, ale jak mus to mus. Trzymam kciuki za piątek :*:* i za dalszy rozwój wydarzeń :) kiedy po punkcji będziesz wiedziała jakie będziecie mieć te zarodki ? Jak wygląda to DPI u was , długo się czeka na jakieś wieści o zarodkach ?
    Morwa, z jakim dziadostwem walczysz? Ja wlasnie paciorkowca bezmlecznosci mam i jeszcze nie wiem czy mam z nim walczyć przed rozpoczęciem stymulacji, gin jeszcze nie odpisał.

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • bertha Autorytet
    Postów: 1584 1041

    Wysłany: 15 lutego 2017, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gin odpisał, muszę go wyleczyć :( kuzwa... ciekawe ile to trwa ;( wie ktoś?

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • Jagna 75 Autorytet
    Postów: 9640 6269

    Wysłany: 15 lutego 2017, 22:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Angie łobuzie,szukac cię musze bo priv nie czytasz.Teraz juz wiem w jakim punkcie jestes.Bede cie tu sledzic kochana,buziaki

    Antoś IVF,Julisia naturalmhsvanlit2rdpeg7.png
    km5svcqgqcxnw3nt.png
  • Morwa Autorytet
    Postów: 14291 19428

    Wysłany: 15 lutego 2017, 23:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Morwa, z jakim dziadostwem walczysz? Ja wlasnie paciorkowca bezmlecznosci mam i jeszcze nie wiem czy mam z nim walczyć przed rozpoczęciem stymulacji, gin jeszcze nie odpisał.
    Mi wyszła ureaplasma. Mamy antybiotyk unidox (Doksycyklina) brać 2x1 (rano i wieczorem) przez 10 dni. Następnie mamy odczekać 10 dni po zakończeniu antybiotykoterapi i zrobić wymaz kontrolny. Jak będzie czysto to dopiero ruszymy ze stymulacją.

  • Morwa Autorytet
    Postów: 14291 19428

    Wysłany: 15 lutego 2017, 23:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Gin odpisał, muszę go wyleczyć :( kuzwa... ciekawe ile to trwa ;( wie ktoś?
    Musisz wyleczyć , lekarz dobrze gada. Dorosłym ona nie szkodzi, ale kobiecie w ciąży i noworodkowi i juz tak. Jak nie chcesz mieć poważnych powikłań w ciąży, przedwczesnego porodu itp, to lepiej to wyleczyć i mieć z tym spokój :) będzie dobrze , wcinaj antybiotyk i zaufaj lekarzowi. Stymulacja/punkcja/transfer to nie zając , nie uciekaną :p

    bertha lubi tę wiadomość

  • anetk89a Przyjaciółka
    Postów: 85 69

    Wysłany: 16 lutego 2017, 09:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny od Dziś zaczynam stymulacje. Lekarz powedział, że mam cienkie endo. Poradzicie coś sprawdzonego, co mogłoby wpłynać na poprawę grubości?
    Dzięki

    Problem: PCOS.!
    IVF (1) Marzec 2017- Punkcja 11.03; Transfer 14.03 'A8'; Beta-HCG 25.03 '95'; 27.03 '216.50' :(
  • Deseo Autorytet
    Postów: 782 639

    Wysłany: 16 lutego 2017, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anetka- witaj, idziesz długim czy krótkim protokołem? ;) dziewczyny mówiły, że na endo orzechy brazylijskie i czerwone wino ;)
    Powodzenia!

    Emilka 2012 <3
    kgKip1.png
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4634

    Wysłany: 16 lutego 2017, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anetk89a wrote:
    Dziewczyny od Dziś zaczynam stymulacje. Lekarz powedział, że mam cienkie endo. Poradzicie coś sprawdzonego, co mogłoby wpłynać na poprawę grubości?
    Dzięki
    Estrofemu Ci nie zalecił? U mnie trochę podkurowało je MgB6, Acard i Estrofem. Do tego orzechy, orzechy i jeszcze raz orzechy. Dziewczyny gdzieś na grupie wrzucały plik z dietą do IVF i tam też było wiele produktów, które wspierają endo.

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • Bella93 Autorytet
    Postów: 9943 5970

    Wysłany: 16 lutego 2017, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anetk89a wrote:
    Dziewczyny od Dziś zaczynam stymulacje. Lekarz powedział, że mam cienkie endo. Poradzicie coś sprawdzonego, co mogłoby wpłynać na poprawę grubości?
    Dzięki
    Stymulacje do IVF? Jak tak to najprawdopodobniej wystacza same leki do stymulacji.

    Moja historia leczenia
    Kajetan 10tc & Eliza 11tc 🖤
  • MalaHD Autorytet
    Postów: 3240 2099

    Wysłany: 16 lutego 2017, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja od tych orzechów mam dupę jak słoń a endo rośnie sobie jak se chce. Jak hormony są ok to i endo będzie i tu nic wino, orzechy czy witaminy nie zdziałają

    innamorata88 lubi tę wiadomość

    klz9jw4z5xllyqdn.png
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4634

    Wysłany: 16 lutego 2017, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella93 wrote:
    Stymulacje do IVF? Jak tak to najprawdopodobniej wystacza same leki do stymulacji.
    Dokładnie, na bank będzie przyjmować estrofem i endo powinno sobie podrosnąć. :)

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4634

    Wysłany: 16 lutego 2017, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MalaHD wrote:
    Ja od tych orzechów mam dupę jak słoń a endo rośnie sobie jak se chce. Jak hormony są ok to i endo będzie i tu nic wino, orzechy czy witaminy nie zdziałają
    Hahahahaha dokładnie - niestety jak jest bajzel z hormonami to i endo liche - skąd ja to znam. :P

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • anetk89a Przyjaciółka
    Postów: 85 69

    Wysłany: 16 lutego 2017, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak dziewczyny szykuje sie do IFV. Bardzo się denerwuje, bo IUI nic nie wychodowałam i teraz martwie się że bedzie podobnie. Chodź mam inne leki teraz i jeszcze te endo.

    Problem: PCOS.!
    IVF (1) Marzec 2017- Punkcja 11.03; Transfer 14.03 'A8'; Beta-HCG 25.03 '95'; 27.03 '216.50' :(
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4634

    Wysłany: 16 lutego 2017, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anetk89a wrote:
    Tak dziewczyny szykuje sie do IFV. Bardzo się denerwuje, bo IUI nic nie wychodowałam i teraz martwie się że bedzie podobnie. Chodź mam inne leki teraz i jeszcze te endo.
    Czy lekarz zalecił Ci branie w okresie przygotowawczym DHEA i Q10? Poziom witaminy D sprawdzałaś przed rozpoczęciem procedury? O samo endo bym się nie martwiła, lekarz ładując w Ciebie hormony powinien w ten sposób zabezpieczyć wzrost śluzówki.

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • Bella93 Autorytet
    Postów: 9943 5970

    Wysłany: 16 lutego 2017, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    innamorata88 wrote:
    Dokładnie, na bank będzie przyjmować estrofem i endo powinno sobie podrosnąć. :)
    Na stymulacji estrofem nie jest potrzebny, wystarczy estradiol wywindowany przez zastrzyki.
    MalaHD wrote:
    Ja od tych orzechów mam dupę jak słoń a endo rośnie sobie jak se chce. Jak hormony są ok to i endo będzie i tu nic wino, orzechy czy witaminy nie zdziałają
    Wczoraj mialas podglad czy cos pokrecilam i chodzilo o nastepna srode?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 lutego 2017, 11:26

    innamorata88 lubi tę wiadomość

    Moja historia leczenia
    Kajetan 10tc & Eliza 11tc 🖤
  • MalaHD Autorytet
    Postów: 3240 2099

    Wysłany: 16 lutego 2017, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miałam, endo 6mm więc transferu nie będzie.

    klz9jw4z5xllyqdn.png
  • Bella93 Autorytet
    Postów: 9943 5970

    Wysłany: 16 lutego 2017, 11:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MalaHD wrote:
    Miałam, endo 6mm więc transferu nie będzie.
    Tak szybko lekarz odpuscil? Ktory to byl dzien cyklu?

    Moja historia leczenia
    Kajetan 10tc & Eliza 11tc 🖤
‹‹ 75 76 77 78 79 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego