Forum Starając się z pomocą medyczną IN VITRO - STYCZEŃ 2019- ciąg dalszy
Odpowiedz

IN VITRO - STYCZEŃ 2019- ciąg dalszy

Oceń ten wątek:
  • Emi82 Autorytet
    Postów: 606 162

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 19:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Joanna1212 wrote:
    Emi82 A ty jaka klinika?

    my jesteśmy w inviccie; byliśmy w Bocianie, ale nie byliśmy zadowoleni

    Emi82
    1 mrozaczek 2.2.2;
    MTHFR_1298A-C Układ heterozygotyczny
    3 transfer z tevagrastimem :(
    2 transfer :(
    1 transfer :(.
    3 stymulacje: zebrane 4 zarodki 5 dniowe;
    2016: 1 pełen cykl in vitro z podaniami kolejno 3 zarodków 3 dniowych -:(
    endometrioza IV, biopsja endo - ok, uma 4 razy - ok
    3 laparoskopie,
    AMH około 1
    ANA pozytywny
    KIR brak 3DP1 haplo Bx.
    Maż OK
    Starania: 2014
  • IGA Autorytet
    Postów: 3128 2699

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    insulinka wrote:
    Cześć dziewczyny!
    Jeśli pozwolicie dołącze do Waszego grona. W skrócie napiszę, że jestem po 6IUI ostatnia zakończyła się torbiela na jajniku wiec dostalam tabsy antykoncepcyjne. Wczoraj ostatnia 21 tabletka i dzis monit USG. Nie ma sladu po torbieli wiec czekamy na @ i od 2dc stymulacja do in vitro Gonal F. Zrobilam też dzis niezbedne badania krwi. M.in. glukoze, ktora wyszła ponad normę wynik 106. Czy to moze wplynac na wykonanie procedury? Mam na mysli odmowe ivf bo cukier za wysoki?
    Kolejny temat to wyniki badania nasienia meża. Morfologia 3,45. Badanie MSOME plemniki I stopnia 0% - zalecenie wykonanie metody IMSI.test SDC 22% wynik w normie. Co myslicie?


    Witamy w naszym gronie. Mozesz podac swoje dane wg wzoru z pierwszej strony?

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
  • IGA Autorytet
    Postów: 3128 2699

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy jeszcze mam kigos dopisac do statystyk?

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
  • IGA Autorytet
    Postów: 3128 2699

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    elfi wrote:
    Iga, kurcze, ale jak sobie radzą z pacjentami z cukrzycą, a nawet nowotworami, to chyba z zapaleniem oskrzeli też powinni....kiedy masz wizytę, żeby o tym pogadać? I ile do punkcji? Może zdążycie się wykurować :-)


    Punkcje przewiduje na sobote kub poniedzialek. Pierwszy podglad mam w srode.

    elfi, WIK lubią tę wiadomość

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
  • IGA Autorytet
    Postów: 3128 2699

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dzieki za pocieszenie. Dzieki Wam sie wyciszylam troche. Co ma byc to bedzie. Ale musi byc dobrze.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 stycznia 2019, 20:11

    zulka, Ania86.. lubią tę wiadomość

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
  • IGA Autorytet
    Postów: 3128 2699

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lobuziaraLILLY wrote:
    Iguś, jestem myślami z Tobą :* Ja odpuszczam na razie temat invitro. Zbyt dużo kosztowała mnie ostatnia porażka.


    Wiem ze jest ciezko. Odpocznij po to by nabrac sil I ruszyc dalej do walki.

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
  • Emi82 Autorytet
    Postów: 606 162

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    WIK wrote:
    A jaka to zmiana zywienia?

    zgodnie z filozofią: endometrioza to choroba układu odpornościowego. organizm walczy, sposób żywienia został więc ustawiony tak, aby choćby z jedzeniem nie musiał walczyć. Stąd generalnie stosujemy mniej wiecej zasady diety rozdzielnej: czyli białka osobno/ węglowodany osobno. warzywa mogą iść wszędzie, tak samo jak tłuszcz; mamy stestowane, że jeśli zjemy mięso/warzywa to po dwóch godzinach żołądek jest głodny. jesli dołozymy ziemniaki to pół dnia trzyma.
    dodatkowo wyrzucilismy wszystko to, co jest brzydko produkowane: tak wiec biała mąka (nie dla glutenu, ale dlatego, że pszenica wymaga bardzo duzo oprysków), podobnie olej rzepakowy, mleko, cukier). wprowadziliśmy duzo warzyw/ owoców. zamiast cukru miód/ daktyle/ ksylitol (w ostatecznosci); znacznie większa różnorodność.
    co prawda endometrioza wymaga jeszcze odrzucenia na przykład mięsa czerwonego i nabiału. mi sie tego nie udało zrobić ze względu na preferencje, ale dbam o źródło i jakość produktów.

    WIK lubi tę wiadomość

    Emi82
    1 mrozaczek 2.2.2;
    MTHFR_1298A-C Układ heterozygotyczny
    3 transfer z tevagrastimem :(
    2 transfer :(
    1 transfer :(.
    3 stymulacje: zebrane 4 zarodki 5 dniowe;
    2016: 1 pełen cykl in vitro z podaniami kolejno 3 zarodków 3 dniowych -:(
    endometrioza IV, biopsja endo - ok, uma 4 razy - ok
    3 laparoskopie,
    AMH około 1
    ANA pozytywny
    KIR brak 3DP1 haplo Bx.
    Maż OK
    Starania: 2014
  • elfi Autorytet
    Postów: 1546 1399

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 20:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    IGA wrote:
    Punkcje przewiduje na sobote kub poniedzialek. Pierwszy podglad mam w srode.
    Ooo to już całkiem niedługo! Zanim się obejrzysz, będziesz testować :-)
    A bierzecie 3 czy 5dniowce?

    0d1ygov3xuib4nao.png
    mamy ❄️❄️

    31 lat, zdrowi, niepłodność idiopatyczna
    8-10.2018 - 3 x IUI :-(
    11.2018 - 1 IVF ICSI; 8.12 blastka 5.1.2 :-(, 17.01 blastka 4.2.2, 9dpt 63,2, cb
    2.2019 - 2 IVF FAMSI; 19.03 blastka 4.1.2, 9dpt 218,5, 11dpt 605,3, 13dpt 1203, 18dpt 6985, 20dpt pęcherzyk, 29dpt serduszko <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 20:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    IGA możesz mnie dopisać, wczoraj miałam druga punkcję , 15 komórek ( elonva + 3 zastrzyki puregonu) na razie 11 się zapłodniło.
    W piątek transfer.

    Salma lubi tę wiadomość

  • Emi82 Autorytet
    Postów: 606 162

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicjaa92 wrote:
    IGA możesz mnie dopisać, wczoraj miałam druga punkcję , 15 komórek ( elonva + 3 zastrzyki puregonu) na razie 11 się zapłodniło.
    W piątek transfer.


    15??gratulacje :) i 11 zapłodnionych?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 stycznia 2019, 20:42

    Emi82
    1 mrozaczek 2.2.2;
    MTHFR_1298A-C Układ heterozygotyczny
    3 transfer z tevagrastimem :(
    2 transfer :(
    1 transfer :(.
    3 stymulacje: zebrane 4 zarodki 5 dniowe;
    2016: 1 pełen cykl in vitro z podaniami kolejno 3 zarodków 3 dniowych -:(
    endometrioza IV, biopsja endo - ok, uma 4 razy - ok
    3 laparoskopie,
    AMH około 1
    ANA pozytywny
    KIR brak 3DP1 haplo Bx.
    Maż OK
    Starania: 2014
  • bz10 Autorytet
    Postów: 1673 1662

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iga proszę wykreśl mnie ze stycznia, transfer dopiero w lutym będzie :-)

    5 lat starań, niedoczynność tarczycy, hashimoto, wysoka prolaktyna, endometrioza IIst.13.XI transfer 2BB :-(, 04.II crio 2AB :-( , crio 04.04, 5dpt-23,2; 7dpt-70; 9dpt-209; 19dpt- 6194; 26dpt ❤️ :-) l22n4z17e4pubq4y.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emi82 wrote:
    15??gratulacje :) i 11 zapłodnionych?
    Tak :)

    Nie chce się cieszyć zbyt wcześnie bo w pierwszej procedurze miałam 16 komórek i 10 zapłodnionych w pierwszej dobie.
    Przy czym 4 dotrwały do 5 doby, i miałam tylko jeden transfer bez powodzenia bo reszta po badaniu ngs była nieprawidłowa.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 stycznia 2019, 20:58

    Emi82 lubi tę wiadomość

  • IGA Autorytet
    Postów: 3128 2699

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 22:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    elfi wrote:
    Ooo to już całkiem niedługo! Zanim się obejrzysz, będziesz testować :-)
    A bierzecie 3 czy 5dniowce?


    Na razie to zobacze co I w jakiej ilosci rosnie I co z tego zostanie. Jestem bardziej za blastka ale to decyzja lekarza

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
  • IGA Autorytet
    Postów: 3128 2699

    Wysłany: 21 stycznia 2019, 22:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicjaa92 wrote:
    IGA możesz mnie dopisać, wczoraj miałam druga punkcję , 15 komórek ( elonva + 3 zastrzyki puregonu) na razie 11 się zapłodniło.
    W piątek transfer.


    Rewelacyjny wynik :)

    Alicjaa92 lubi tę wiadomość

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
  • KeepCalm Autorytet
    Postów: 1354 1217

    Wysłany: 22 stycznia 2019, 00:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lobuziara trzymaj sie. Daj sobie czas , ile tylko potrzebujesz.

    Dziewczyny powodzenia w betach ! Chociaz rozumiem to "negatywne" nastawienie. Ja tez z jednej strony nie wobrazam sobie zeby w koncu sie udalo ale wiem ze mimo ze staramy sie z mezem podchodzic na luzie to po transferze chyba zwariuje z tym czekaniem.

    Dziwne ze u Was kaza testowac mimo ze "wiadomo ze bedzie negatywny" ... to po co ..? Tutaj z kolei zeby uniknac falszywych negatywnych dopiero 13go dnia chyba testuja. juz teraz wiem ze doropie pare wczesniej ;)

    2.02. 2019 poczatek stymulacji 1 IVF, PICSI
    14.02 - punkcja / hiperstymulacja (transfer odroczony), 3 blastki ❄️❄️❄️,25.03 - crio 2 zarodkow.
    15.04 - dwa serduszka <3 <3
    22.10 Maluszki sa z nami (32 tc.stan
    704b2a6a48.png[
  • kalade Autorytet
    Postów: 1980 1308

    Wysłany: 22 stycznia 2019, 07:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, odebrałam właśnie wyniki AMH i oczom nie wierzę. Przed pierwszą procedura miałam 1,72 a teraz nagle mam 2,68! Czy to jakiś błąd czy AMH może rzeczywiście wzrosnąć i czy ma to w ogóle jakiś wpływ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 stycznia 2019, 07:40

    Leoś (*)
    31.07 crio 4AB, 22dpt: serduszko 😍
    qb3c3e5e32vinlzd.png
  • Emi82 Autorytet
    Postów: 606 162

    Wysłany: 22 stycznia 2019, 07:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KeepCalm wrote:
    lobuziara trzymaj sie. Daj sobie czas , ile tylko potrzebujesz.

    Dziewczyny powodzenia w betach ! Chociaz rozumiem to "negatywne" nastawienie. Ja tez z jednej strony nie wobrazam sobie zeby w koncu sie udalo ale wiem ze mimo ze staramy sie z mezem podchodzic na luzie to po transferze chyba zwariuje z tym czekaniem.

    Dziwne ze u Was kaza testowac mimo ze "wiadomo ze bedzie negatywny" ... to po co ..? Tutaj z kolei zeby uniknac falszywych negatywnych dopiero 13go dnia chyba testuja. juz teraz wiem ze doropie pare wczesniej ;)

    witaj, myślę, że ma to dla nich wartość poznawczą. Jeśli Beta pojawi się choć na chwilkę, to oznacza, że zarodek próbował, a jeśli nie to moze coś nie tak jednak z endometrium?

    Emi82
    1 mrozaczek 2.2.2;
    MTHFR_1298A-C Układ heterozygotyczny
    3 transfer z tevagrastimem :(
    2 transfer :(
    1 transfer :(.
    3 stymulacje: zebrane 4 zarodki 5 dniowe;
    2016: 1 pełen cykl in vitro z podaniami kolejno 3 zarodków 3 dniowych -:(
    endometrioza IV, biopsja endo - ok, uma 4 razy - ok
    3 laparoskopie,
    AMH około 1
    ANA pozytywny
    KIR brak 3DP1 haplo Bx.
    Maż OK
    Starania: 2014
  • Emi82 Autorytet
    Postów: 606 162

    Wysłany: 22 stycznia 2019, 08:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kalade wrote:
    Dziewczyny, odebrałam właśnie wyniki AMH i oczom nie wierzę. Przed pierwszą procedura miałam 1,72 a teraz nagle mam 2,68! Czy to jakiś błąd czy AMH może rzeczywiście wzrosnąć i czy ma to w ogóle jakiś wpływ?


    witaj w którym dniu po transferze jesteś? jakiego zarodka?

    Emi82
    1 mrozaczek 2.2.2;
    MTHFR_1298A-C Układ heterozygotyczny
    3 transfer z tevagrastimem :(
    2 transfer :(
    1 transfer :(.
    3 stymulacje: zebrane 4 zarodki 5 dniowe;
    2016: 1 pełen cykl in vitro z podaniami kolejno 3 zarodków 3 dniowych -:(
    endometrioza IV, biopsja endo - ok, uma 4 razy - ok
    3 laparoskopie,
    AMH około 1
    ANA pozytywny
    KIR brak 3DP1 haplo Bx.
    Maż OK
    Starania: 2014
  • IGA Autorytet
    Postów: 3128 2699

    Wysłany: 22 stycznia 2019, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicjaa92 wrote:
    IGA możesz mnie dopisać, wczoraj miałam druga punkcję , 15 komórek ( elonva + 3 zastrzyki puregonu) na razie 11 się zapłodniło.
    W piątek transfer.


    Mialas dlugi czy krotki protokol?

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
  • IGA Autorytet
    Postów: 3128 2699

    Wysłany: 22 stycznia 2019, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emi82 wrote:
    witaj, myślę, że ma to dla nich wartość poznawczą. Jeśli Beta pojawi się choć na chwilkę, to oznacza, że zarodek próbował, a jeśli nie to moze coś nie tak jednak z endometrium?


    Tak. Dla nich to jest juz jakas informacja. Ja ostatnio sama sobie bete robilam I dobrze bo w zyciu bym nie wiedziala ze zaszlam w ciaze. Lekarz juz zapowiedzial ze teraz bete bede tez weryfikowac.

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
‹‹ 31 32 33 34 35 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego