Forum Starając się z pomocą medyczną inseminacja 2017
Odpowiedz

inseminacja 2017

Oceń ten wątek:
  • didik34 Autorytet
    Postów: 2314 2664

    Wysłany: 9 września 2017, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    syska89 wrote:
    No i jasne, test negatywny, beta hcg rowjiez... wrzesień odpuszczam bo bede na urlopie w czasie owu
    Kochana na pocieszenie tez odpuszczam we wrześniu iui bo tez jadę na wakacje i nie mam jak sprawdzić czy wszystko Ok po ostatniej stymulacji . Najgorsze jest to, ze czeka człowiek tule czasu na urlop i dostaje @ wrrrr

    38 lat, 4 lata starań, endometrioza II st., KIR AA, nk 20% , HBA 65%
    2 IUI :(
    Kwiecień 2018 start IVF
    27.05.2018 8 tc [*]
    02.10.2018 10 tc [*]
    16.02.2019 beta 0
    Kwiecień 2019 start IVF 2 z accofilem.
    4AA na pokładzie ❤️
    ❄️❄️

    05.01.2020 Kubuś🥰❤️
  • syska89 Ekspertka
    Postów: 157 230

    Wysłany: 9 września 2017, 17:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    didik34 wrote:
    Kochana na pocieszenie tez odpuszczam we wrześniu iui bo tez jadę na wakacje i nie mam jak sprawdzić czy wszystko Ok po ostatniej stymulacji . Najgorsze jest to, ze czeka człowiek tule czasu na urlop i dostaje @ wrrrr
    To w pazdzierniku znow bedziemy razem testowac

    f2wlh3715msa0zig.png
  • Iwkaaa Autorytet
    Postów: 1295 656

    Wysłany: 9 września 2017, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Całuje mocno wszystkie testujące z negatywem oby teraz było coraz lepiej !!!

    IVF - IMSI 03.2018 - 1 zarodek :(
    2 IVF - IMSI - 08.2018 - 1 zarodek ❤
    km5s9vvjak0u5yuw.png
  • gosia89 Autorytet
    Postów: 585 104

    Wysłany: 9 września 2017, 21:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja wkrotce testuje, boje sie rozczarowania. Wogole nie bola mnie piersi. Zawsze bolały mocno juz tydzien przed @ a teraz ani troche. Może to tak działa zastrzyk pregnyl? bo mialam go pierwszy raz podany. A u Was jak jest z bolem piersi ?

    31 lat, 8 lat starań
    Aniołek 17.04.2013 (6tc) [*]
    grudzień 2015- Histeroskopia
    luty 2016 - HSG- jajowody drożne
    luty 2017r- , morfologia plemnikow 1 %//sierpień 3%
    29.08.2017- I IUI :(
    styczeń 2020-Klinika invimed Poznań
    morfologia 1%, Fertilman plus
    luty2020 stymulacja Lametta,Ovitrelle
    ANA z krwi- dodatnie
    Pregna Start
    4.09. 2020 1IUI :(
    27.10. 2020 2IUI
  • jusy Autorytet
    Postów: 616 250

    Wysłany: 9 września 2017, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    syska89 wrote:
    Uff nie dobrze sie jednak w tym miesiacu podzialo. Ale nadzieja umiera ostatnia. Jusy a w którym dniu cyklu idziesz do gin teraz ?

    Będę szła w 10 dc na monitoring i zobaczymy jak sytuacja.

    Córa Maja Październik 2014 <3
    Hashimoto, reszta ok
    Histeroskopia z resekcją polipa 25.01.17
    IUI 23.02.17 :) 11tc [*] :( córeczka
    3 IUI (VII,IX,X'17) :(
    IUI - 14.05.18 - :(
    To jeszcze nie koniec... zmiana lekarza i działamy....
    Dieta i suplementacja.
    IUI - 3.10.18 :(
    IUI - 29.11.18 :):) 12 dpo beta 72, 14 dpo beta - 246

    bhywvcqg57vr6jzl.png
  • syska89 Ekspertka
    Postów: 157 230

    Wysłany: 9 września 2017, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia89 wrote:
    ja wkrotce testuje, boje sie rozczarowania. Wogole nie bola mnie piersi. Zawsze bolały mocno juz tydzien przed @ a teraz ani troche. Może to tak działa zastrzyk pregnyl? bo mialam go pierwszy raz podany. A u Was jak jest z bolem piersi ?
    Trzymam mocno kciuki kochana!!

    gosia89 lubi tę wiadomość

    f2wlh3715msa0zig.png
  • Kajeczka Koleżanka
    Postów: 58 7

    Wysłany: 9 września 2017, 23:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia89 wrote:
    ja wkrotce testuje, boje sie rozczarowania. Wogole nie bola mnie piersi. Zawsze bolały mocno juz tydzien przed @ a teraz ani troche. Może to tak działa zastrzyk pregnyl? bo mialam go pierwszy raz podany. A u Was jak jest z bolem piersi ?
    Mnie po pregnylu bolą normalnie dzisiaj za to zauważyłam u siebie różowy śluz więc pewnie w dzień testowania dostanę @ w tym miesiącu jakoś wyjątkowo czulam.ze się uda :(

    19.01.2017 laparoskopia- endometrioza
    prolaktyna obniżona Cabergoline
    drożność jajowodów ok
    23.06.2017 IUI :(
    28.08.2017 IUI :(
    21.09.2017 IUI ;(
  • Kajeczka Koleżanka
    Postów: 58 7

    Wysłany: 10 września 2017, 00:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwkaaa wrote:
    Ja biorę clo po 2 tabletki 1 iui też tylko na 1 pęcherzyku.
    W pon 1 monit do 2 iui zobaczymy jak nam teraz po pójdzie.

    Dziewczyny czy każda z Was bierze coś po iui ?
    Mój lekarz nic mi nie przepisał i sama na własną rękę brałam duphaston bo zostały mi z poprzednich stymulacji i tak jak czytam każda z Was coś brała. Nawet w szpitalu po iui pytali czy będę brała więc im powiedziałam że moja dr mi nie przepisała to mi powiedzieli że nie każdy lekarz przepisuje
    Ja też nie biorę żadnych leków oprocz zastrzykow z pregnylu i ovitrelle podczas całego cyklu. Martwi mnie to też bo tu nikt nie robi badań czy jajeczko pękło czy mam wystarczający poziom progesteronu nie wiem już sama co mam myśleć jestem w totalnej dupie ;(

    19.01.2017 laparoskopia- endometrioza
    prolaktyna obniżona Cabergoline
    drożność jajowodów ok
    23.06.2017 IUI :(
    28.08.2017 IUI :(
    21.09.2017 IUI ;(
  • Selina Autorytet
    Postów: 8932 3422

    Wysłany: 10 września 2017, 00:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :) mogę dołączyć? ;)
    Najprawdopodobniej w październiku będziemy robić pierwszą IUI. Jestem jeszcze w trakcie badań immunologii i insuliny i jeśli wyjdzie wszystko ok, to startujemy.

    Syska widzę, że chodzisz do Parens a do którego lekarza? Byliśmy tam raz z mężem i się zaraziliśmy niestety :(

    Koniec starań
  • syska89 Ekspertka
    Postów: 157 230

    Wysłany: 10 września 2017, 00:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Selina wrote:
    Cześć dziewczyny :) mogę dołączyć? ;)
    Najprawdopodobniej w październiku będziemy robić pierwszą IUI. Jestem jeszcze w trakcie badań immunologii i insuliny i jeśli wyjdzie wszystko ok, to startujemy.

    Syska widzę, że chodzisz do Parens a do którego lekarza? Byliśmy tam raz z mężem i się zaraziliśmy niestety :(
    Parens dr Maduzia, jestem zadowolona z wizyt u niego. Immunologie robisz na wlasna reke ? Jesli tak to mozesz podać jak nazywaja sie badania na mutacje i to NK , w diagnostyce ?

    f2wlh3715msa0zig.png
  • Dani Autorytet
    Postów: 1654 3059

    Wysłany: 10 września 2017, 00:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie w cyklu jak zaszlam 2 miesiace temu piersi bolaly dosyc wyraznie, zaraz po insemce, i na kilka dni przed testowaniem, coraz bardziej, byly takie mega wrazliwe i bolesne wlasnie. Teraz mnie nie bola prawie wogole stad wiem ze sie nie udalo i testowanie w poniedzialek bedzie tylko formalnoscia, niestety.

    6.2017 Pierwsza IUI *6tc
    8. 2017 Druga IUI :(
    1.2018 Pierwsze IVF, ciaza biochemiczna
    4. 2018 start druga IVF :(
    8. 2018 Dlugi protokol IVF, ciaza biochemiczna
    1. 2019 Kolejna procedura, nowa klinika. Transfer swiezy :(
    2. 2019 Ciaza naturalna, *5tc
    9.2019 Transfer Crio, ciaza biochemiczna
    9.2020 Ciaza naturalna, naturalny cud :)
    10.2020 siódmy tydzień, jest serduszko ♥️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 września 2017, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mutacji nie rób w diagnostyce tylko zamów na test-dna. Inaczej zapłacisz majątek. Te nk to limfocyty nk.

  • Dani Autorytet
    Postów: 1654 3059

    Wysłany: 10 września 2017, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie mieszkam w Polsce, myslisz ze na test-dna mozna zamowic nie z Polski?

    6.2017 Pierwsza IUI *6tc
    8. 2017 Druga IUI :(
    1.2018 Pierwsze IVF, ciaza biochemiczna
    4. 2018 start druga IVF :(
    8. 2018 Dlugi protokol IVF, ciaza biochemiczna
    1. 2019 Kolejna procedura, nowa klinika. Transfer swiezy :(
    2. 2019 Ciaza naturalna, *5tc
    9.2019 Transfer Crio, ciaza biochemiczna
    9.2020 Ciaza naturalna, naturalny cud :)
    10.2020 siódmy tydzień, jest serduszko ♥️
  • Betti37 Autorytet
    Postów: 675 239

    Wysłany: 10 września 2017, 12:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wykończy mnie to czekanie. Nie lubię stać w miejscu. Chciałabym coś robić,działać...
    Powoli zaczynam myśleć że cała ta iui nie ma sensu. Że zamiast trwonić kasę to odłożyć i zrobić coś co ma dużo większe szanse powodzenia...

    Nasienie (w normie, poza morfo - 2 %)Niedrożny prawy jajowód,silniejszy jajnik po niedrożnej,wiek

    3 cs po poronieniu

    12.07.2010 Zuzanna
    9.11.2017 3 iui _ Gabrysia 2.08.2018

    wrzesień 2019 - 3 cs ciąża/ poronienie 7 tc

    17.04.2020 II Trzymajcie kciuki

    29.06 wynik Nifty - zdrowy Chłopak ;-) termin na 18.12.2020
  • misiak17 Ekspertka
    Postów: 229 219

    Wysłany: 10 września 2017, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie jutro wszystko się wyjaśni. Dopiero pregnyl mi wywietrzal z organizmu. Ale raczej się nie udało.


    Usunięcie mięśniaka
    3 aniołki + 1cp
    Jeszcze będzie dobrze, musi być :)
    30.08 - 1 IUI ☹
  • Iwkaaa Autorytet
    Postów: 1295 656

    Wysłany: 10 września 2017, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hymmm ja wyszłam właśnie od naszych dobrych znajomych...
    Siedzimy sobie u nich jak prawie co każdą niedzielę na kawce czuję spina między nimi mąż patrzy na Anię z byka więc pytam o co chodzi??
    A on Anka jest w ciąży kurwa mówiłem jej że nie chcę dziecka a ONa swoje i to specjalnie tak niby sexu chciała.
    Huj nie wytrzymałam wyszłam
    Wyć mi się chcę
    Ja pierdolę jaki świat jest nie sprawiedliwy

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 września 2017, 17:57

    Betti37 lubi tę wiadomość

    IVF - IMSI 03.2018 - 1 zarodek :(
    2 IVF - IMSI - 08.2018 - 1 zarodek ❤
    km5s9vvjak0u5yuw.png
  • Betti37 Autorytet
    Postów: 675 239

    Wysłany: 10 września 2017, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwkaaa wrote:
    Hymmm ja wyszłam właśnie od naszych dobrych znajomych...
    Siedzimy sobie u nich jak prawie co każdą niedzielę na kawce czuję spina między nimi mąż patrzy na Anię z byka więc pytam o co chodzi??
    A on Anka jest w ciąży kurwa mówiłem jej że nie chcę dziecka a ONa swoje i to specjalnie tak niby sexu chciała.
    Huj nie wytrzymałam wyszłam
    Wyć mi się chcę
    Ja pierdolę jaki świat jest nie sprawiedliwy

    Kurewsko niesprawiedliwy!

    Kiedy podchodzicie do 2 iui?

    Nasienie (w normie, poza morfo - 2 %)Niedrożny prawy jajowód,silniejszy jajnik po niedrożnej,wiek

    3 cs po poronieniu

    12.07.2010 Zuzanna
    9.11.2017 3 iui _ Gabrysia 2.08.2018

    wrzesień 2019 - 3 cs ciąża/ poronienie 7 tc

    17.04.2020 II Trzymajcie kciuki

    29.06 wynik Nifty - zdrowy Chłopak ;-) termin na 18.12.2020
  • Iwkaaa Autorytet
    Postów: 1295 656

    Wysłany: 10 września 2017, 23:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jutro mam monit także się okaże co i jak...
    Ale jakoś nie mam mocy jechać do tego Szczecina
    :( :( :(

    IVF - IMSI 03.2018 - 1 zarodek :(
    2 IVF - IMSI - 08.2018 - 1 zarodek ❤
    km5s9vvjak0u5yuw.png
  • Selina Autorytet
    Postów: 8932 3422

    Wysłany: 10 września 2017, 23:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    syska89 wrote:
    Parens dr Maduzia, jestem zadowolona z wizyt u niego. Immunologie robisz na wlasna reke ? Jesli tak to mozesz podać jak nazywaja sie badania na mutacje i to NK , w diagnostyce ?
    Mutacje tak jak już napisała Czara, wejdz na testDNA i tam zamów pakiet do domu, kurier Ci za free przywiezie i odbierze. Możesz tam zadzwonić na infolinie i oni wezma dane od Ciebie i to wyślą :) Będziesz czekała ok.2tyg, ja czekałam 5dni ale dopłaciłam 100zl za cito (chciałam mieć wyniki do doktora J.z Parens właśnie a on je w ogóle olał później...). Te mutacje to jest genetyka, immunologia to komórki NK, p.ciała Ana i kardiolipinowe. Jutro Ci dam znać co załatwiłam i gdzie :)

    Koniec starań
  • Agonia777 Autorytet
    Postów: 928 1220

    Wysłany: 11 września 2017, 08:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny tym którym się nie udało bardzo bardzo mocno ściskam. Wiem, że życie jest kurewsko niesprawiedliwe, ale nie poddawajmy się nam w końcu też się uda.

    Dla oczekujących na pozytywny test mocno trzymam kciuki.

    U mnie @ przyszła w sobotę akurat byłam na imprezie więc czułam się niekomfortowo, bo wyjątkowo miałam obfitą, no ale teraz zaczynamy wszystko od początku. Od dzisiaj letrozol, a potem wizyta która powinna być w niedzielę w 9dc więc zobaczymy czy się uda to załatwić w niedziele czy w poniedziałek. Popołudniu dzwonię do kliniki bo w pracy nie chce gadać przy innych. Co do kontroli będę starała się ją przełożyć, ale jak się nie uda niech się martwią inni. Ja, moje zdrowie i moja rodzina jest dla mnie najważniejsza. Zawsze robiłam wszystko by w pracy być nawet gdy wyszłam prosto ze szpitala, ale nikt mi nagrody nie dał. I tak potem się okaże, że są lepsze od nas.

    Wiek 40
    Drożność ok, nasienie ok, niskie AMH, niepłodność idiopatyczna
    3 lata starań
    1 IUI :(
    2 IUI - 22.09.17. :(
    3 IUI - 17.10.2017r. :(
    ICSI - transfer 8.12.17r. :(
    IVF - transfer 13.03.2018. :(
    IVF - punkcja 26.04 - brak zarodków
    IVF - 10.09.2018r. :(
    Trombofilia wrodzona, KIR Bx
    Transfer ostatniego kropka ?
‹‹ 44 45 46 47 48 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych podczas starania o dziecko

Przeczytaj dlaczego coraz więcej lekarzy zaleca kobietom starającym się o dziecko prowadzenie kalendarza owulacji i obserwację własnego ciała. Kalendarz owulacji - czym jest, na czym to polega i dlaczego podczas starania o dziecko warto wiedzieć coś więcej o swoim cyklu niż czas jego trwania. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego