Odpowiedz

IVF a Anglii?

Oceń ten wątek:
  • Ania.K.86 Koleżanka
    Postów: 85 19

    Wysłany: 8 maja 2018, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tak mialam po pobraniu jajeczek. Jeden dzien jak by ktos kran odkrecil a potem plamienie moze ze dwa dni.

    Ania
  • nicolusia Przyjaciółka
    Postów: 82 35

    Wysłany: 8 maja 2018, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Stiffi wrote:
    Mi powiedzieli ze jak pobiora wiwcej niz 20 jajek to trnasferu nie bedzie. Okazalo sie ze pobrali 24. I musialam czekac na crio.

    Ja wlasnie nie wiem co sie dzieje. Mialam 1 dzień krwotoku i od kilku dni cisza :( bardzo delikatne krwawienie. Jakby to sie zatrzymalo wszystko :(
    U mnie tez tak bylo
    Do 20 odracxali transfer ale 17 jajek mialam tes sadzilam ze za duzo ma cykl naturalnie ... a jednak udany;))


    Ania gratulacje !!

    ,nieplodnosc idiopathic,niedoczynnosc tarczycy,Lipiec 2016 ivf udane w Uk
    corka 2017 marzec ,najszczesliwsi na swiecie
    Ciaza po raz drugi wrzesien 2017 cud naturalny
    22/6-8:36-synus;))
  • Gosia321 Autorytet
    Postów: 2606 1906

    Wysłany: 8 maja 2018, 19:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam czy ktos ma moze na sprzedaz menopur i gonal f ktore zostaly wam po stymulacji ? Jesli tak prosze o wiadomosc na priv

    nicolusia lubi tę wiadomość

    Będziesz szczęśliwa- powiedziało życie ale najpierw nauczę Cie być silną ❤❤

    gann3e3kewa6j1el.png
  • Ania.K.86 Koleżanka
    Postów: 85 19

    Wysłany: 9 maja 2018, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny, no wiec krew robilam w 14dpt i dzisisj sa wyniki... Progesteron 27 a Beta 1598 - co to znaczy? Chyba troche duza?

    Bella93 lubi tę wiadomość

    Ania
  • wannahaveababy Autorytet
    Postów: 617 141

    Wysłany: 9 maja 2018, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardzo ładna betka

    nicolusia lubi tę wiadomość

  • nicolusia Przyjaciółka
    Postów: 82 35

    Wysłany: 9 maja 2018, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania.K.86 wrote:
    Hej Dziewczyny, no wiec krew robilam w 14dpt i dzisisj sa wyniki... Progesteron 27 a Beta 1598 - co to znaczy? Chyba troche duza?
    O zesz!!!!! Blizniaki na bank ja 14 dpt 460.5 huhu

    Super
    Ciesze sie
    Jak sie czujesz?

    ,nieplodnosc idiopathic,niedoczynnosc tarczycy,Lipiec 2016 ivf udane w Uk
    corka 2017 marzec ,najszczesliwsi na swiecie
    Ciaza po raz drugi wrzesien 2017 cud naturalny
    22/6-8:36-synus;))
  • Ania.K.86 Koleżanka
    Postów: 85 19

    Wysłany: 9 maja 2018, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nicolusia - jak blizniaki? Czytalam ze w 4-5tydzien ciazy HCG moze dojsc nawet do 2000 by pojedynczej ciazy. Wlasnie dostalam maila ze zwiekszaja mi dawke cyclogestu i czekam na potwierdzenie ze scan bedzie 1 czerwca.

    Dziekuje wannahaveababy :)

    Ania
  • wannahaveababy Autorytet
    Postów: 617 141

    Wysłany: 9 maja 2018, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jaka będziesz teraz miała dawkę cyclogestu a jaka miałaś do tej pory??

  • Stiffi Autorytet
    Postów: 1611 616

    Wysłany: 9 maja 2018, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Piekna beta gratulacje :)

    f2w3dqk3max66qq4.png

    allo mrl 0%
    KIR BX
    PAI 1 hetero
    MTHFR homo
    7trf 2 ❄❄05.08.19 3BB i 4BB (10dpt 402,000 ;12dpt 1073,000;16dpt 7081,000;18dpt 17835,000)
  • Ania.K.86 Koleżanka
    Postów: 85 19

    Wysłany: 9 maja 2018, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje Stiffi :) wannahaveababy - bralam 1200mg a mam zwiekszyc do 1600mg czyli 4sztuki

    Ania
  • wannahaveababy Autorytet
    Postów: 617 141

    Wysłany: 9 maja 2018, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To duża miałaś. Ja miałam 800mg a czemu tyle aż ci dali wiesz?

  • Stiffi Autorytet
    Postów: 1611 616

    Wysłany: 9 maja 2018, 16:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja 600mg Utrogestan

    f2w3dqk3max66qq4.png

    allo mrl 0%
    KIR BX
    PAI 1 hetero
    MTHFR homo
    7trf 2 ❄❄05.08.19 3BB i 4BB (10dpt 402,000 ;12dpt 1073,000;16dpt 7081,000;18dpt 17835,000)
  • Ania.K.86 Koleżanka
    Postów: 85 19

    Wysłany: 9 maja 2018, 19:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja kolezanka miala dzisiaj transfer, nie dali jej Progynova a Cyclogest ma 800mg. Aha pytalsm dlaczego zwiekszyli mi cyclogest bo mam niski poziom progrsteronu we krwi, tak mi napisali w mailu. Scan bedzie 31 maja, czwartek.

    Ania
  • madzianka Autorytet
    Postów: 1061 537

    Wysłany: 10 maja 2018, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kochane. Ania ogromne gratulacje piekna beta. U mnie okazało sie ze od stycznia mój gp nie wysłał dokumentacji medycznej do kliniki normalnie mnie załamał a ja 4 miesiące czekam jak na szpilkach na list z kliniki

    2grdxgdsv8in25va.png
  • wannahaveababy Autorytet
    Postów: 617 141

    Wysłany: 10 maja 2018, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzianka ja prdl

  • madzianka Autorytet
    Postów: 1061 537

    Wysłany: 10 maja 2018, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I teraz znowu czekanie w niepewności czy wysle te dokumenty to jest niepoważne tratowanie człowieka

    2grdxgdsv8in25va.png
  • wannahaveababy Autorytet
    Postów: 617 141

    Wysłany: 10 maja 2018, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzeba dzwonić i się upominać

  • nicolusia Przyjaciółka
    Postów: 82 35

    Wysłany: 10 maja 2018, 11:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania.K.86 wrote:
    Nicolusia - jak blizniaki? Czytalam ze w 4-5tydzien ciazy HCG moze dojsc nawet do 2000 by pojedynczej ciazy. Wlasnie dostalam maila ze zwiekszaja mi dawke cyclogestu i czekam na potwierdzenie ze scan bedzie 1 czerwca.

    Dziekuje wannahaveababy :)
    Niewiem ;... ja bete robilam tylko raz I prywatnie w Kent bo klinika wierzyla tylkp w usg serca
    Ja 14 dpt mialam 460 u ciebie trzy razy tyle

    ,nieplodnosc idiopathic,niedoczynnosc tarczycy,Lipiec 2016 ivf udane w Uk
    corka 2017 marzec ,najszczesliwsi na swiecie
    Ciaza po raz drugi wrzesien 2017 cud naturalny
    22/6-8:36-synus;))
  • nicolusia Przyjaciółka
    Postów: 82 35

    Wysłany: 10 maja 2018, 11:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzianka wrote:
    Hej kochane. Ania ogromne gratulacje piekna beta. U mnie okazało sie ze od stycznia mój gp nie wysłał dokumentacji medycznej do kliniki normalnie mnie załamał a ja 4 miesiące czekam jak na szpilkach na list z kliniki
    O bosche szok !!!

    ,nieplodnosc idiopathic,niedoczynnosc tarczycy,Lipiec 2016 ivf udane w Uk
    corka 2017 marzec ,najszczesliwsi na swiecie
    Ciaza po raz drugi wrzesien 2017 cud naturalny
    22/6-8:36-synus;))
  • NieJa Autorytet
    Postów: 434 186

    Wysłany: 10 maja 2018, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzianka, w tym kraju nic mnie już nie zdziwi!
    Tak Ci zmarnował jełop czas, szkoda słów!

    Teraz chyba będziesz już nawiedzać ich telefonicznie?

    26.12.2013- ciąża naturalna [*] 13 tc
    Lipiec 2015 - Niedoczynność tarczycy (lekka)
    Październik - Laparoskopia + Histeroskopia (niewielkie ogniska endometriozy)
    Luty 2017 - HSG (pełna drożność)
    19.08.2017 - 1sze ICSI (ciąża biochemiczna)
    18.12.2017- Endo scratch
    12.01.2018- Kriotransfer ❄️❄️ :-(
    08.06.2018-histeroskopia + hegarowanie szyjki m
    18.07.2018-Kriotransfer :-(
    13.11.2018- PICSI 8A :-(
    04.09.2020- Kriotransfer :-(
‹‹ 278 279 280 281 282 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego