Forum Starając się z pomocą medyczną komórki jajowe do in vitro
Odpowiedz

komórki jajowe do in vitro

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • a.a.90 Autorytet
    Postów: 382 112

    Wysłany: 8 sierpnia 2019, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jak polepszyć jakoś komórek jajowych?jakieś suplementy ,czegoś więcej w codziennym żywieniu?

    Hortensja lubi tę wiadomość

  • Amilka Autorytet
    Postów: 999 1075

    Wysłany: 12 sierpnia 2019, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest zestaw na fertinea.pl-mozna zobaczyc sklady i probowac go kompletowac samodzielnie. Wazne sa kwasy (omega,przede wszystkim 3, dhea itp), warto brac mioizotynol (ovarin, miovarian) nawet jak nie ma pcos, oczywiscie kwas foliowy i witaminy b (b complex lub chociaz b6 i b 12), te witaminy zawieraja tez witamine c, witamine e, selen i cynk. Wazne sa tez antyoksydanty- te rozne ziolka do picia.
    Dziewczyny polecaja resveratrol, pylek pszczeli itp ale tego nie wolno jak masz podwyzszone nk.
    No i jesc zdrowo i sie ruszac :p
    Wlasnie to przerabiam po pierwszej klapie, startuje zaraz z druga procedura.

    Starania od: 11.2017
    26l. Amh 4.8, maz ok:)
    Kir Bx, obecne 2ds1 i 2ds4
    Mthfr homo i Pai homo
    Nk 17%, io, stan przedcukrzycowy
    Odporność na narkozy i znieczulenia -,-
    01-03.19 3x iui
    05.19 imsi (krótki)-8 pecherzykow-4 komorki-3 prawidlowe-2 zaplodnione-1 blastus 3bb-et:(
    08.19 imsi-msome (dlugi)-11 pecherzykow-7 komorek-3 prawidlowe-2 zaplodnione-2 zarodki 8a-et-beta:1.2/1.9/14.5/26/10.4-cb
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 4430 2409

    Wysłany: 12 sierpnia 2019, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a.a.90 wrote:
    Dziewczyny jak polepszyć jakoś komórek jajowych?jakieś suplementy ,czegoś więcej w codziennym żywieniu?
    Omega 3, koenzym q10 (ubichiniol), duże dawki wit. D3.

    ojxe8ribfhgxs7lm.png

    3,5 roku starań. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zaniżone bialko s 60%. Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    Czekamy na Córeczkę😄
    09.12.2020 - nasza Miłość jest na świecie😍
    "Nie bój się, tylko wierz."
  • Sunray Autorytet
    Postów: 1058 560

    Wysłany: 12 sierpnia 2019, 22:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, ja też o tym czytałam o D3 i Koenzymie Q10, ale lekarka powiedziała mi, że się nie da poprawić jakości komórek jajowych. Czy któraś z Was widziała rzeczywiście poprawę? Mam na myśli zdrowo rozwijającą się ciążę oczywiście po takiej suplementacji.

    09.2016 poronienie zatrzymane naturalsika
    02.2019/10.2019 - nieudane IVF x2
    08.2020 - IVF?
  • Amilka Autorytet
    Postów: 999 1075

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 08:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bzdury,oczywiscie ze sie da. Po moim 1 mizernym wyniku spedzilam dlugie godziny szukajac roznych rzetelnych zrodel i moze nie sama wit d3 dziala cuda ale kompletna suplementacja moze poprawic sytuacje. Na "jakosc"kom wplywa tez tarczyca, io i endometrioza i trzymanie tego w ryzach tez moze je zmienic.

    Starania od: 11.2017
    26l. Amh 4.8, maz ok:)
    Kir Bx, obecne 2ds1 i 2ds4
    Mthfr homo i Pai homo
    Nk 17%, io, stan przedcukrzycowy
    Odporność na narkozy i znieczulenia -,-
    01-03.19 3x iui
    05.19 imsi (krótki)-8 pecherzykow-4 komorki-3 prawidlowe-2 zaplodnione-1 blastus 3bb-et:(
    08.19 imsi-msome (dlugi)-11 pecherzykow-7 komorek-3 prawidlowe-2 zaplodnione-2 zarodki 8a-et-beta:1.2/1.9/14.5/26/10.4-cb
  • Sunray Autorytet
    Postów: 1058 560

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amilka wrote:
    Bzdury,oczywiscie ze sie da. Po moim 1 mizernym wyniku spedzilam dlugie godziny szukajac roznych rzetelnych zrodel i moze nie sama wit d3 dziala cuda ale kompletna suplementacja moze poprawic sytuacje. Na "jakosc"kom wplywa tez tarczyca, io i endometrioza i trzymanie tego w ryzach tez moze je zmienic.

    Dajesz nadzieję😉 wycieczka do apteki zaliczona😉

    Amilka lubi tę wiadomość

    09.2016 poronienie zatrzymane naturalsika
    02.2019/10.2019 - nieudane IVF x2
    08.2020 - IVF?
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego