Lekarz - łódzkie
-
nick nieaktualnyCześć Wam
Kochane. Mam do was pytanie. Zwłaszcza do dziewczyn i kobiet z województwa łódzkiego.
Jestem po 2 poronieniach w 2014 roku. Pierwsze w lutym (5tc), drugie w czerwcu (12 tc). Szukam dobrego specjalisty, który pomoże mi podtrzymać ciąże. Tych którzy spotkałam uważają, że nic się nie stało, tak się zdarza. Nie dostałam żadnych badań do wykonania ani nic. Ja w temacie jestem zupełnie zielona i potrzebuje kogoś sprawdzonego, kto nam pomoże.
Ja jestem z Sieradza. Chciałabym znaleźć kogoś w tej okolicy bądź Łodzi.
Jeśli macie jakieś namiary to proszę o pomoc.
Pozdrawiam -
Mogę polecić Ci dr Skalskiego, pomógł kilku moim znajomym zajść w ciążę. Z tego co wiem jest jednym z najlepszych specjalistów w okolicy w tej dziedzinie. Ja też obecnie się u niego leczę. Przyjmuje u siebie w gabinecie w Bogumiłowicach gm. Sulmierzyce ale i też w Łodzi w Gravicie. Tu masz nawet jego stronę http://www.robertskalski.pl/
-
Buziulka wrote:Cześć Wam
Kochane. Mam do was pytanie. Zwłaszcza do dziewczyn i kobiet z województwa łódzkiego.
Jestem po 2 poronieniach w 2014 roku. Pierwsze w lutym (5tc), drugie w czerwcu (12 tc). Szukam dobrego specjalisty, który pomoże mi podtrzymać ciąże. Tych którzy spotkałam uważają, że nic się nie stało, tak się zdarza. Nie dostałam żadnych badań do wykonania ani nic. Ja w temacie jestem zupełnie zielona i potrzebuje kogoś sprawdzonego, kto nam pomoże.
Ja jestem z Sieradza. Chciałabym znaleźć kogoś w tej okolicy bądź Łodzi.
Jeśli macie jakieś namiary to proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Hej
Ja też jestem z Sieradza, tylko, że ja w ogóle jakoś nie mogę zajść w ciążę. Do tego zdiagnozowano właśnie endometriozę i czekam na laparoskopie w ICZMP. Trafiłam do takiego profesora w Łodzi, który jest specjalistą od endometriozy i immunologii rozrodu. Zajmuje się też wieloma parami, które kilkakrotnie miały poronienie, ale jest bardzo drogi i zleca drogie badania bo sa to niestety badania immunologiczne. Jak coś to pisz na prv.