X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Lekarz - łódzkie
Odpowiedz

Lekarz - łódzkie

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 sierpnia 2014, 17:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Wam :)

    Kochane. Mam do was pytanie. Zwłaszcza do dziewczyn i kobiet z województwa łódzkiego.
    Jestem po 2 poronieniach w 2014 roku. Pierwsze w lutym (5tc), drugie w czerwcu (12 tc). Szukam dobrego specjalisty, który pomoże mi podtrzymać ciąże. Tych którzy spotkałam uważają, że nic się nie stało, tak się zdarza. Nie dostałam żadnych badań do wykonania ani nic. Ja w temacie jestem zupełnie zielona i potrzebuje kogoś sprawdzonego, kto nam pomoże.
    Ja jestem z Sieradza. Chciałabym znaleźć kogoś w tej okolicy bądź Łodzi.

    Jeśli macie jakieś namiary to proszę o pomoc. :)
    Pozdrawiam

  • Marta Uparta Nowa
    Postów: 5 0

    Wysłany: 25 sierpnia 2014, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mogę polecić Ci dr Skalskiego, pomógł kilku moim znajomym zajść w ciążę. Z tego co wiem jest jednym z najlepszych specjalistów w okolicy w tej dziedzinie. Ja też obecnie się u niego leczę. Przyjmuje u siebie w gabinecie w Bogumiłowicach gm. Sulmierzyce ale i też w Łodzi w Gravicie. Tu masz nawet jego stronę http://www.robertskalski.pl/

  • Monikq Koleżanka
    Postów: 60 14

    Wysłany: 26 sierpnia 2014, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mogę polecić Adama Bielaka i Ireneusza Salatę,obaj z Łodzi.

    xnw4d5qpxy6d71l9.png
  • zielinka_97 Autorytet
    Postów: 2419 987

    Wysłany: 28 sierpnia 2014, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Buziulka wrote:
    Cześć Wam :)

    Kochane. Mam do was pytanie. Zwłaszcza do dziewczyn i kobiet z województwa łódzkiego.