Forum Starając się z pomocą medyczną NOVUM Warszawa
Odpowiedz

NOVUM Warszawa

Oceń ten wątek:
  • Wiki03 Autorytet
    Postów: 1145 913

    Wysłany: 19 lipca 2019, 22:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    carola12 wrote:
    Wiki,trzymam kciuki za Ciebie.Masz piękną blastke:).


    Dziękuję 😘 chociaż u mnie jeszcze długa droga, ciągle coś jest nie tak...

    Carola dużo siły Ci życzę ✊

    2014 r. - rozpoczęcie starań,
    Hashimoto, podejrzenie endometriozy. MTHFR C677c, NK 23,5 %, ANA 1:320 typ świecenia ziarnisty
    12.2016, 08.2017, 09.2017 - IUI :-(
    12.11.2017 - IVF Artemida :-(
    18.05.2018 - histeroskopia, usunięcie mięśniaka
    08.2018 - pISCI Novum - brak transferu :-(
    05.2019 - III ICSI Novum- jedna ❄️ 3.1.1, transfer odroczony
    08.2019 - krio blastki 5.1.1 🙁
  • carola12 Autorytet
    Postów: 571 252

    Wysłany: 19 lipca 2019, 23:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiki03 wrote:
    Dziękuję 😘 chociaż u mnie jeszcze długa droga, ciągle coś jest nie tak...

    Carola dużo siły Ci życzę ✊

    Trzymajmy się wersji że nawet jeśli długa to będzie zakończona sukcesem:).

    kinga25, Bobby29, Wiki03 lubią tę wiadomość

    carola12
  • Niki2803 Autorytet
    Postów: 706 594

    Wysłany: 20 lipca 2019, 01:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Carola cholernie mi przykro😔

    iv09sg18eb4gszsc.png
  • carola12 Autorytet
    Postów: 571 252

    Wysłany: 20 lipca 2019, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niki2803 wrote:
    Carola cholernie mi przykro😔
    Dziękuję

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 lipca 2019, 09:18

    carola12
  • Asiulka84 Autorytet
    Postów: 2173 1710

    Wysłany: 20 lipca 2019, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny nie będę się rozpisywac...mi tez sie nie udalo niestety. W sierpniu robie sobie przerwę we wrzesniu planuje wziac odrazu 2 zarodki i na tym koncze z in vitro. Jestem juz wykonczona podjęliśmy decyzję o adopcji i bedziemy juz dizalac w tym kierunku. Powiedzcie mi jak wyglada przygotowanie do crio w klinice bo bedzie to moje pierwsze.
    Niki, Kin jak wasze samopoczucie lacze sie z wami!

    mhsv9vvjjd21ilfh.png
    ~~~~~~~~
    IV procedury in vitro - bez sukcesu
    Zostały nam❄❄
    ~~~~~~~~~
    AMH - 0,91(poprawa na 1,95)
    MTHFR 1298A-C - homo
    PAI-1 - hetero
    NK - 21%
    ASA - 1:10
    ANA - ujemne
    ▪przeciwciała przeciw osłonce przejrzystej
    ▪endometrioza 1 stopień

    "Dopóki oddycham nie tracę nadziei"
  • kin Przyjaciółka
    Postów: 87 129

    Wysłany: 20 lipca 2019, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiulka84 wrote:
    Dziewczyny nie będę się rozpisywac...mi tez sie nie udalo niestety. W sierpniu robie sobie przerwę we wrzesniu planuje wziac odrazu 2 zarodki i na tym koncze z in vitro. Jestem juz wykonczona podjęliśmy decyzję o adopcji i bedziemy juz dizalac w tym kierunku. Powiedzcie mi jak wyglada przygotowanie do crio w klinice bo bedzie to moje pierwsze.
    Niki, Kin jak wasze samopoczucie lacze sie z wami!

    Przykro mi... :( brak słów. Samopoczucie kiepskie, mąż mnie pociesza ale jak zaczyna mówić o tym to mi zły lecą. Choć wiem że mam jeszcze trochę zarodków to czuje że będzie podobnie... w sierpniu też daje sobie spokój i myślę o wrześniu. Taraz czekam na okres i jestem ciekawa kiedy będzie. Jeśli chodzi o crio to albo na cyklu własnym czyli musisz mieć owulacje i po niej jest transfer, lekarz robi podgląd gdzieś 10-12 dc. Albo na cyklu sztucznym gdzie od początku cyklu bierzesz leki na wzrost endometrium i wtedy nie ma owulacji, robisz podgląd u lekarza co parę dni i jak endo jest grube to wyznacza lekarz transfer i faszerujesz się lekami. Ja mam 100km do kliniki więc u mnie na miejscu lekarz mnie przygotowywał i nic...

    1 ICSI - luty 2019 - jedna komorka, zero zarodkow, brak transferu
    2 ICSI - kwiecień 2019 - 12 komorek, 7 zarodkow (3doba), transfer odwołany
    08.07.2019 - crio :( ...
    02.10.2019 - histeroskopia OK Scratching endometrium
    18.10.2019 - crio
    8dpt beta 46,19 prog 32
    13dpt beta 816,78 prog 32
    17dpt beta 4801,27 prog 47,6
    21dpt usg jest pecherzyk
    34dpt jest ❤ 7tydz.
  • Niki2803 Autorytet
    Postów: 706 594

    Wysłany: 20 lipca 2019, 20:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiulka84 wrote:
    Dziewczyny nie będę się rozpisywac...mi tez sie nie udalo niestety. W sierpniu robie sobie przerwę we wrzesniu planuje wziac odrazu 2 zarodki i na tym koncze z in vitro. Jestem juz wykonczona podjęliśmy decyzję o adopcji i bedziemy juz dizalac w tym kierunku. Powiedzcie mi jak wyglada przygotowanie do crio w klinice bo bedzie to moje pierwsze.
    Niki, Kin jak wasze samopoczucie lacze sie z wami!
    Tak mi przykro, myślałam że choć Tobie się uda😔 Ja z mężem też robię przerwę, chcemy skupić się na budowie domu. Czekamy za pozwoleniami, misimy dokończyć projekt i składamy papiery o kredyt. Na tym teraz chce się skupić. A jak odłożę kasę to będziemy próbować dalej ale nic na siłę we wtorek zaczynamy kilkudniowy urlop w Zakopanym, trzeba odbudować małżeństwo bo w tym pędzie o dziecko często zapominamy o sobie na wzajem.
    Co do crio to od 2-3dnia cyklu estrofem ok10dc monitoring i lekarz decyduje od kiedy progesteron, tak jest na sztucznym. Podziwiam Was że zdecydowaliście się na adopcje, ja jeszcze o tym nie myślałam, nawet nie wiem jakie byśmy mieli szansę bo mąż jest o 16ście lat ode mnie starszy. Mam nadzieję że pomimo wszystko uda Wam się przy kolejnej próbie. Trzymaj się, jestem z Tobą.

    iv09sg18eb4gszsc.png
  • Asiulka84 Autorytet
    Postów: 2173 1710

    Wysłany: 20 lipca 2019, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niki2803 wrote:
    Tak mi przykro, myślałam że choć Tobie się uda😔 Ja z mężem też robię przerwę, chcemy skupić się na budowie domu. Czekamy za pozwoleniami, misimy dokończyć projekt i składamy papiery o kredyt. Na tym teraz chce się skupić. A jak odłożę kasę to będziemy próbować dalej ale nic na siłę we wtorek zaczynamy kilkudniowy urlop w Zakopanym, trzeba odbudować małżeństwo bo w tym pędzie o dziecko często zapominamy o sobie na wzajem.
    Co do crio to od 2-3dnia cyklu estrofem ok10dc monitoring i lekarz decyduje od kiedy progesteron, tak jest na sztucznym. Podziwiam Was że zdecydowaliście się na adopcje, ja jeszcze o tym nie myślałam, nawet nie wiem jakie byśmy mieli szansę bo mąż jest o 16ście lat ode mnie starszy. Mam nadzieję że pomimo wszystko uda Wam się przy kolejnej próbie. Trzymaj się, jestem z Tobą.
    Kochana my lacznie o bobasa staramy sie juz 9 lat wiec bardzo długo i tak uwazam ze dlugo zajelo mi zanim dojrzalam do decyzji o adopcji....Wiem ze bardziej moj maz musial sie z tym pogodzic bo on jest takim mega optymistą a ja twardo stapam po ziemi. Dobrze ze macie wspolny cel dom zammiecie sie czyms innym oczyscicie umysl i tak jak mowisz trzebq dbac o zwiazek bo to podstawa. Nas bardzo in vitro zblizylo zobaczyłam ze moge na mojego meza liczyc w kazdej sytuacji i zawsze mnie wspiera mysle ze dzieki niemu tyle udalo mi sie przetrwac prob...
    Co do crio to pewnie bede miala na sztucznym przy najmniej tak do tej pory mialam w poprzednie klinice. Narazie musze powiadomic klinike o wynikach i odpoczywam 😉

    mhsv9vvjjd21ilfh.png
    ~~~~~~~~
    IV procedury in vitro - bez sukcesu
    Zostały nam❄❄
    ~~~~~~~~~
    AMH - 0,91(poprawa na 1,95)
    MTHFR 1298A-C - homo
    PAI-1 - hetero
    NK - 21%
    ASA - 1:10
    ANA - ujemne
    ▪przeciwciała przeciw osłonce przejrzystej
    ▪endometrioza 1 stopień

    "Dopóki oddycham nie tracę nadziei"
  • Niki2803 Autorytet
    Postów: 706 594

    Wysłany: 20 lipca 2019, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiulka84 wrote:
    Kochana my lacznie o bobasa staramy sie juz 9 lat wiec bardzo długo i tak uwazam ze dlugo zajelo mi zanim dojrzalam do decyzji o adopcji....Wiem ze bardziej moj maz musial sie z tym pogodzic bo on jest takim mega optymistą a ja twardo stapam po ziemi. Dobrze ze macie wspolny cel dom zammiecie sie czyms innym oczyscicie umysl i tak jak mowisz trzebq dbac o zwiazek bo to podstawa. Nas bardzo in vitro zblizylo zobaczyłam ze moge na mojego meza liczyc w kazdej sytuacji i zawsze mnie wspiera mysle ze dzieki niemu tyle udalo mi sie przetrwac prob...
    Co do crio to pewnie bede miala na sztucznym przy najmniej tak do tej pory mialam w poprzednie klinice. Narazie musze powiadomic klinike o wynikach i odpoczywam 😉
    To staramy się tyle samo czasu. Nas ogólnie też zbliżyły starania ale po każdej nie udanej próbie coś w nas pęka.

    iv09sg18eb4gszsc.png
  • amica Autorytet
    Postów: 2357 1549

    Wysłany: 21 lipca 2019, 01:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiulka przykro mi ogromnie że się nie udało ale podziwiam Cie za decyzję o adopcji. Ja póki co tej opcji nie biorę pod uwagę, ale życie pokaże jak będzie dalej.

    Cieszę się że dzięki Wam jakieś dzieciątko będzie miało szansę na wspaniały dom, bo wiem że taki właśnie dla niego/niej/nich stworzycie.

    Asiulka84 lubi tę wiadomość

  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10176 8860

    Wysłany: 21 lipca 2019, 20:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amica wrote:
    Bociątko, superancko dawaj znać na bieżąco jak jajeczka rosną! Trzymam kciuki :) a o osłonie nie raz słyszałam więc to chyba popularna praktyka w takich sytuacjach.

    Co u mnie? W porządku, krwawienie trwało równe dwa tygodnie więc nie wiem jak będzie z tym cyklem, ile będzie trwał. Ale plan jest taki że między 18 a 23 dc jedziemy na badania do Krakowa: KIRy, HLA-C, CBA, test IMK i 11 września mam wizytę u Paśnika.

    No i zobaczymy jakie będą zalecenia.

    Potem w październiku pewnie podejdziemy do kolejnego transferu i wtedy chce wytoczyc najcięższe działa: zalecenia od Paśnika, relanium i też myślę o akupunkturze.

    A właśnie może polecisz jakieś miejsce w Warszawie....

    No i kupiłam książkę It starts with the egg i zaczęłam właśnie czytać o tym jak można poprawić jakość komórek. Zobaczymy co z tego wszystkiego wyniknie.

    Poki co przerwa...

    Amica, ja chodziłam na akupunkturę tutaj:

    https://akupunktura-rosinski.pl/

    amica lubi tę wiadomość

    6x69m84.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 10 transferów, 12 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
  • amica Autorytet
    Postów: 2357 1549

    Wysłany: 22 lipca 2019, 07:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiula dzięki za namiary! Wiesz może ile czasu wcześniej warto zacząć chodzić na akupunkturę?

  • magg85 Autorytet
    Postów: 566 378

    Wysłany: 22 lipca 2019, 08:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny po testach, bardzo współczuje. Dobrze, ze jest to forum i ze mozna sie podzielic z kims, kto ma podobne przejscia, nawet w tym samym czasie. Mocne sciski dziewczyny.

    Asiulka84 lubi tę wiadomość

    Starania od paź. 2016
    On: 35l., Astenozoospermia, HBA 76%.
    Ona: 34l., AMH 2.95, Endometrioza I st

    1 IVF: ET 1x 😔, 0 ❄️
    2 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    3 IVF (stym. w f. lutealnej po 2 IVF): 0 blastek, 0 ❄️
    4 IVF Novum 2.09.19, 3x ❄️

    13.11 FET 1x 😔; 16.12 FET 2x 😔*koniec*
  • magg85 Autorytet
    Postów: 566 378

    Wysłany: 22 lipca 2019, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie lubie tego lipca, podlamal mnie okres, ktory przyszedl z 3-dniowym wyprzedzeniem. Boje sie, ze wszystkie kalkulacje dot. przyjazdu do Polski wezma w leb, jesli kolejny okres tez sie skroci. Nie bedzie czasu na badania przed wizyta startowa...

    Zastanawiam sie, czy nie sprobowac wydluzyc cyklu kremem z progesteronem po owulacji, co sadzicie? Zastanawiam sie tez, czy nie zrobic konsultacji tel z Novum. Czasami przed dlugim protokolem bierze sie antyki, nie wiem czy tym tez moznaby przytrzymac... ale dr powiedziala, zeby nie brac...

    Starania od paź. 2016
    On: 35l., Astenozoospermia, HBA 76%.
    Ona: 34l., AMH 2.95, Endometrioza I st

    1 IVF: ET 1x 😔, 0 ❄️
    2 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    3 IVF (stym. w f. lutealnej po 2 IVF): 0 blastek, 0 ❄️
    4 IVF Novum 2.09.19, 3x ❄️

    13.11 FET 1x 😔; 16.12 FET 2x 😔*koniec*
  • Bocianiątko Autorytet
    Postów: 5280 6744

    Wysłany: 22 lipca 2019, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amica, mnie dr ostatnio mówiła że bym poszła jak tylko zacznę stymulację. Przed crio poszłabym kilka tygodni wcześniej bo nie wiadomo jak lekarz zaplanuje zabiegi.

    Magg85, nie wiem jak progesteron w kremie, ale luteina dopochwowa 2-3dni spokojnie daje radę. A jeśli chodzi o badania to ja robiłam je dwa dni przed startową a mój mąż dwa dni po ;) dr mówiła że możemy też pobrać je na wizycie startowej i nie było z tym problemu.

    amica, magg85 lubią tę wiadomość

    laUgp2.png
    po 45 cs - 4-6 miesięcy sztucznej menopauzy, potem antyki - na wyciszenie adenomiozy przed crio.
    ❄️ 8.3 ❄️ 6.3 - na zimowisku <3 <3
    ET 9.2 - 01.08.2019 :(
    IUI - 24.10.2018 :(
    IUI - 19.11.2018 :(
    maj 2019 - histeroskopia - stan zapalny endometrium, adenomioza
    marzec 2019 - dieta bg i bm, zmiana leków i supli - bez efektu
    maj 2018 - laparoskopia - skoagulowane drobne mięśniaki
    czerwiec 2018 - immunosupresja bez efektu
    PAI-1 4G homo, ANA 1:1280, adenomioza, hashimoto, niedoczynność tarczycy, hiperinsulinemia, hiperprolaktynemia, rozjechane cytokiny, wrogi śluz
  • Niki2803 Autorytet
    Postów: 706 594

    Wysłany: 22 lipca 2019, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magg85 wrote:
    Nie lubie tego lipca, podlamal mnie okres, ktory przyszedl z 3-dniowym wyprzedzeniem. Boje sie, ze wszystkie kalkulacje dot. przyjazdu do Polski wezma w leb, jesli kolejny okres tez sie skroci. Nie bedzie czasu na badania przed wizyta startowa...

    Zastanawiam sie, czy nie sprobowac wydluzyc cyklu kremem z progesteronem po owulacji, co sadzicie? Zastanawiam sie tez, czy nie zrobic konsultacji tel z Novum. Czasami przed dlugim protokolem bierze sie antyki, nie wiem czy tym tez moznaby przytrzymac... ale dr powiedziala, zeby nie brac...
    Ja brałam duphaston, lekarz pozwolił

    magg85 lubi tę wiadomość

    iv09sg18eb4gszsc.png
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10176 8860

    Wysłany: 22 lipca 2019, 09:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amica wrote:
    Asiula dzięki za namiary! Wiesz może ile czasu wcześniej warto zacząć chodzić na akupunkturę?

    Jeśli o mnie chodzi, to zaczęłam zabiegi na ok. miesiąc przed transferem. Miałam 10 zabiegów, 3 razy w tygodniu (czasem 2, bo albo mnie nie pasował termin albo lekarzowi). Ostatni zabieg wypadł na 2 dni przed transferem.

    amica lubi tę wiadomość

    6x69m84.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 10 transferów, 12 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
  • wszamanka Autorytet
    Postów: 1741 684

    Wysłany: 22 lipca 2019, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jejku, dziewczyny, przykro mi z powodu negatywnych bet :( byłam pewna, że jak tyle na raz testuje to że którejś się uda. Ale najważniejsze że macie plan działania na najbliższy czas.


    Powiedzcie, jak to jest z badaniem estradiolu przed monitoringiem przed krio? Mogę wziąć estrofem około godzinę przed badaniem krwi o godzinie kiedy normalnie zażywam, czy poczekać i wziąć po krwi?

    d201db57d4.png
    Starania od 10.2015.
    Dzieciątko 20/21.06.2016, 10tc. [*]

    jesień 2017 2x IUI- odwołane, słabe nasienie
    kwiecień 2019- start ivf, krotki protokół
    7.05 transfer blastki 4AA😢
    7.08 crio blastki😢
    30.08 histeroskopia-zrosty (usunięte), mięśniak, dwurożność/przegroda, stan zapalny
    12.2019-histero/laparo (usunięcie przegrody)
    15.09.2020 transfer, beta rosła, pusty pęcherzyk ciążowy😢
    2 ❄❄
  • tuonela Autorytet
    Postów: 652 108

    Wysłany: 22 lipca 2019, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Troche mnie to przeraza ze na tyle tranaferow zadnej pozytywnej bety...gdzie te dobre statystyki Novum...Zdecydowaliamy z mezem ze podchodzimy z kolejna pelna procedura za rok jesli uzbieramy kase...ale patrzac po forum zaczynam sie martwic ze tak nikomu nie wychodzi...trzymajcie sie babeczki chyba lapie jakiegos dola

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
  • Asiulka84 Autorytet
    Postów: 2173 1710

    Wysłany: 22 lipca 2019, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tuonela wrote:
    Troche mnie to przeraza ze na tyle tranaferow zadnej pozytywnej bety...gdzie te dobre statystyki Novum...Zdecydowaliamy z mezem ze podchodzimy z kolejna pelna procedura za rok jesli uzbieramy kase...ale patrzac po forum zaczynam sie martwic ze tak nikomu nie wychodzi...trzymajcie sie babeczki chyba lapie jakiegos dola
    Życie kochana życie...tak sie zastanawiam czy do crio nie podejsc u doktor Langer, przygotowywala mnie do transferu i zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. U Lewandowskiego jest ok tylko u niego jest tyle pacjentek ze kurcze wizyta ekspresowa i dawaj następną...czytalam juz gdzies tu opinie o doktorce i raczej dobrze sie wypowiadacie o niej. I tez mysle o tej akupunkturze czy nie sprobowac jak to sie mowi nie zaszkodzi a moze pomoze 😉

    mhsv9vvjjd21ilfh.png
    ~~~~~~~~
    IV procedury in vitro - bez sukcesu
    Zostały nam❄❄
    ~~~~~~~~~
    AMH - 0,91(poprawa na 1,95)
    MTHFR 1298A-C - homo
    PAI-1 - hetero
    NK - 21%
    ASA - 1:10
    ANA - ujemne
    ▪przeciwciała przeciw osłonce przejrzystej
    ▪endometrioza 1 stopień

    "Dopóki oddycham nie tracę nadziei"
‹‹ 810 811 812 813 814 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego