X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Starania z luteiną
Odpowiedz

Starania z luteiną

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Aleksia85 Autorytet
    Postów: 525 113

    Wysłany: 27 czerwca 2018, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie, mam pytanie: czy któraś z Was brała podczas cykli dużą dawke luteiny (np. 2x dziennie po 100mg)? Jak wygladaly Wasze cykle temperatury podczas brania luteiny> Mialyscie wysokie temperatury? Biore luteinę 2x 100mg i mam bardzo wysoką temperatur (jak na moje cykle. zastanawiam się czy to wynik brania takiej duzej dawki luteiny czy moze się udało.. ;) w kazdym razie nie mam dużego doświadczenia z luteiną stąd moje pytanie do Was :) bede wdziczna za kazda odpowiedz :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 czerwca 2018, 18:15

    oeuadzu5c56wlzo3.png
    bhywcwa1cs9d2clm.png
    w5wqcwa1bc3vq9f8.png
  • Ewa1984 Autorytet
    Postów: 337 226

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 00:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja biore 200mg luteiny. Luteina znacznie podwyzsza progesteron a co za tym idzie temperatury w drugiej fazie cyklu. Dlatego mierzenie temperatury przy luteinie nie ma zadnego sensu.

    c55frjjgkyizwxfz.png
  • Aleksia85 Autorytet
    Postów: 525 113

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 07:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rozumiem, dziekuje :)

    oeuadzu5c56wlzo3.png
    bhywcwa1cs9d2clm.png
    w5wqcwa1bc3vq9f8.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ