Odpowiedz
Forum > Temperatury, wykresy, płodność > Proszę o analizę mojego wykresu. Ovu się pomylił/ dziwna temperatura ?
Zarejestruj się - śledzenie płodności zwiększa szanse na ciążę
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

Kllaudiia
Znajoma
7

Wysłany: 8 stycznia, 10:13
Cytuj | (0) | Zgłoś
Cześć. Zastanawiam się nad moim wykresem i jest dość dziwny... nie wiem czy ovu się pomylił ( według mojej temperatury wyznaczył mi owulacje w 8dc) a test i objawy (ból jajników, podbrzusza oraz ból piersi) 13 dc.
W 13 dc temperatura była minimalnie niższa a w 14 dc podskoczyła czy jest ona prawidłowa czy może istnieć jakieś zaburzenie ?
Mierze temperaturę dopiero 2gi cykl wiec jestem początkująca, śluz oraz szyjkę dopiero zaczęłam w tym miesiącu, dopiero się uczę. Staramy się o dziecko 3ci cykl. Wiem ze to początek chociaż mam nadzieje, ze długo na maleństwo nie będziemy musieli czekać.
Z góry dziekuje za odpowiedz :)

Wykres : f6509551c3bd4aee1c4a69ac359655c4.png

Wiadomość wyedytowana przez autora 8 stycznia, 10:14

f6509551c3bd4aee1c4a69ac359655c4.png
Dostinex od listopada 18’ : 1/4 tab raz dziennie
Duphoston od października 18’ : od 17dc
Starania o dzidziusia od listopada 18’

Kokosowa Babka
Nowa
1

Wysłany: 8 stycznia, 13:55
Cytuj | (0) | Zgłoś
Cześć widze że owulacje masz niepotwierdzona moze sie to jeszcze zmienic ja jak wprowadzalam dane to poczatkowo mialam 14dc potem zmienilo sie na 16dc , i szczerze mówiąc nie wiem o co chodzi bo dzisiaj zmienila mi sie na 19dc mimo ze miałam niby potwierdzona (ciągła linia) cos szaleje nam to ovu... chętnie podłacze sie do Tego wątku bo sama sie zastanawiam i nie wiem co myśleć. Z Ovu korzystam od tego Cyklu ale moze sie ktoś wypowie kto korzysta dłuzej

Kllaudiia
Znajoma
7

Wysłany: 9 stycznia, 08:53
Cytuj | (0) | Zgłoś
P
Kokosowa Babka napisała: