Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów test owulacyjny pozytywny a temperatura szaleje
Odpowiedz

test owulacyjny pozytywny a temperatura szaleje

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 23 marca 2014, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny jestem tu nowa a powodem jak u kazdej pewnie jest to ,ze staramy sie z partnerem o drugie dziecko juz od 9 miesiecy ,w ciaze zaszlam w listopadzie ale poronilam w 5 tyg ,teraz starania rozpoczely sie znowu lecz w tym miesiacu nie wiem co sie dzieje ,zazwyczaj na tym etapie po owu mialam juz stala temperatre 37 a w tym cyklu skacze a to w gore a to w dol 2-3 kreski.pytanie jest takie czy mimo iz test owu byl bardzo pozytywny to ta temperatura moze oznaczac iz sie mylil lub cos jest nie tak ??z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam Wasz wszystkie (nie wiem czy moj wykres sie wyswietlil zebyscie zerknely ale mam nadzieje ,ze tak :) )

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 marca 2014, 09:38

    <3
  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 23 marca 2014, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://ovufriend.pl/graph/b5eb5a2de11c50adcf6d8fd49d1d066f

    <3
  • Neyla Autorytet
    Postów: 656 1876

    Wysłany: 24 marca 2014, 08:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam taki sam problem w tym cyklu...testy owu były pozytywne, a skoku brak. Nadal czekam na owulacje, ale wydaje mi się, że cykl stracony :(

    62b3591443.png
    8p3oyx8df4ipmqn6.png
  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 24 marca 2014, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mi temperatura dzis skoczyla do 37.1 ale reszta czyli szyjka jak i sluz juz nie wskazuja na owulacj wiec tez wydaje mi sie ,ze jakies anomalia w tym cyklu u mnie wystapily.Glowa do gory kiedys nam sie musi udac !:)

    <3
  • vanessa Autorytet
    Postów: 3196 1955

    Wysłany: 24 marca 2014, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    paulad11 ja w Twoim cyklu nie widzę jak na razie żadnych anomalii...:) a testy owulacyjne jak juz Ci wspominałam nie potwierdzają owulki.

    7 lat walki o Ciebie Kruszynko...

    201701271765.png

    (*) Aniołek Madzia 7 tc luty 2020 - w moim sercu pozostaniesz na zawsze
  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 24 marca 2014, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vanessa moze troche zle to ujelam: ) po prostu temperatura w tym cyklu jakos skacze dziwnie calkowicie inaczej niz w poprzednich cyklach bo tam zawsze przed owu byla nizsza niz ta a po owu skok i tak sie trzymala .nie moge naniesc poprzednich miesiecy bo stracilam telefon w ktorym mialam wszystkie dane :(

    <3
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego