Forum Temperatury, wykresy, płodność Udało się, czy to kolejny cykl bez owulacji?
Odpowiedz

Udało się, czy to kolejny cykl bez owulacji?

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • adaska Autorytet

Wysłany: 6 stycznia 2019, 11:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kochane :)
    Mam pytanie odnośnie wykresu. To mój pierwszy cykl z mierzeniem temperatury.
    Robię to codziennie o stałej godzinie.
    Test owulacyjny wyszedł pozytywny w 16 dc. Przytulanki 2 dni wcześniej.
    Jest jakaś szansa?
    Dodam ze mam PCOS i między 16 a 25 dc biorę dupka (z tego co już zdarzyłam przeczytać nie ma on wpływu na wzrost temperatury). Cykle nieregularne, aczkolwiek ostatnio dzięki dupkowi są w granicach 27, 29 dni

Będę wdzięczna za wasze opinie, bo ja jestem kompletnie zielona w tym wszystkim :)

Wykres:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/6b2016152f91.png

Starania od 12.2018r.
    •PCOS
    •mutacja MTHFR
    •jajowody drożne

10.03.2020 ⏸💚 (15cs)👼🏻6tc

28.05.2020⏸🍀
    11dpo 65,9mlU/ml
    16.06.2020 lekarz 10:30
  • EwaWobula Debiutantka

Wysłany: 11 stycznia 2019, 14:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wydaje mi się, że temperatura spada. Menstruacja już się rozpoczęła?

krzynowkowa lubi tę wiadomość

dziś masz dobry dzień
  • EwaWobula Debiutantka

Wysłany: 12 stycznia 2019, 14:50

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Teraz mam opóźnienie miesiączki na 2 dni. Podstawowa temperatura wynosi 37,0. Marzę, że to będzie ciąża...

dziś masz dobry dzień
  • kajax Autorytet

Wysłany: 12 stycznia 2019, 22:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja mam pytanie odnośnie szyjki. Dziś jest 3 dzień spóźnienia miesiączki. Robiłam test wczoraj i dziś. Jest minus. 2 godziny temu nadałam szyjkę, była nisko długa i twarda. Po badaniu na papierze zauważyłam trosKe krwawego zabarwienia. Myślę sobie, pewnie wywołałam okres. Ale przed chwilą badałam sobie Nowy i mam rozpulchniona, nisko i szyjka zaciśniętą. O co tu chodzi?

Wojtek Ur 9.09.2015 przez nagle CC 2420/52/10