Słaba jakość komórek jajowych? To nie wyrok.

Poznaj autorski program poprawy jakości komórek dla pacjentek przed leczeniem in vitro, z niską rezerwą jajnikową i słabą odpowiedzią na stymulację hormonalną.
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Beta HCG po owulacji
Odpowiedz

Beta HCG po owulacji

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Mantis2 Ekspertka

Wysłany: 16 czerwca 2023, 19:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej!, chciałabym zapytać - czy któraś z Was robiła testy beta hcg 6 dni po owulacji?
    W maju miałam poronienie - początek 8 tygodnia, puste jajo.
    Dostałam miesiączkę 28 maja, 10 czerwca (chyba) miałam owulacje. Dzisiaj zrobiłam betę i mam wynik 2,5 - dziwnie się czuję, pobolewa mnie podbrzusze, zmęczenie doskwiera. Czy są szanse aby to się jeszcze bujnęło? Pytam, bo jestem zielona w te klocki.

• Monia85 Autorytet

Wysłany: 16 czerwca 2023, 21:01

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mantis2 wrote:
    Hej!, chciałabym zapytać - czy któraś z Was robiła testy beta hcg 6 dni po owulacji?
    W maju miałam poronienie - początek 8 tygodnia, puste jajo.
    Dostałam miesiączkę 28 maja, 10 czerwca (chyba) miałam owulacje. Dzisiaj zrobiłam betę i mam wynik 2,5 - dziwnie się czuję, pobolewa mnie podbrzusze, zmęczenie doskwiera. Czy są szanse aby to się jeszcze bujnęło? Pytam, bo jestem zielona w te klocki.
    Zrob za tydzień, teraz jest zdecydowanie za wcześnie

start lipiec 2013
  • Mantis2 Ekspertka

Wysłany: 16 czerwca 2023, 21:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak myślałam - że się nakręcam jak szczerbaty na suchary 🤣

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Czego nie jeść  w ciąży - 7 produktów zabronionych