X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Plamienie
Odpowiedz

Plamienie

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Pyzka0810 Nowa
    Postów: 2 0

    Wysłany: 30 listopada 2023, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, mam pytanie, być może istnieje podobny temat ale chciałam go odświeżyć. Cały czas myślałam że zaszłam w ciążę 15 października, ostatni okres miałam 30 września, jednak dwa tygodnie temu nagle miałam plamienie trwało 3 dni, było lekko różowe nic poza tym. Do tego mam lekkie skurcze brzucha jak przy okresie. Beta 6 listopada wynosiła 596 a 21 listopada 14000. 17 listopada gdy zaczęłam plamić pojechałam do szpitala, lekarz powiedział że puste jajo płodowe że ma centrymetr a powinno już mieć niby 2 choć słyszałam że 2 to ma dopiero w 7 /8 tygodniu więc mój był w porządku ale no nie znam się, i że jeśli w ciągu dwóch dni nie pojawi się zarodek to na czyszczenie. 21 listopada poszłam do ginekologa, również puste jajo ale kazał czekać, 24 listopada kolejne USG, nadal puste jajo ale urosło i jest bardziej naprężone, mam czekać dwa tygodnie. Jestem tak podenerwowana, już nie plamie, bol brzucha jak w okres dalej się utrzymuje. I teraz pytanie:
    1. Czy to plamienie to mogło być wyjątkowo późne implantacyjne ? No bo lekarz twierdzi że ciąża jest młodsza o tydzień/dwa.
    2. Czy jest opcja że zarodek 6 grudnia na wizycie się pojawi ? :( nie mam nawet pęcherzyka żółtkowego. Proszę o podobnie historię

  • Mira000 Autorytet
    Postów: 1114 598

    Wysłany: 30 listopada 2023, 22:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety wydaje mi się że przy tej becie są już marne szanse 😕 U mnie przy becie 8 tys. był już pęcherzyk żółtkowy. Z tego co pamiętam zarodek jest widoczny powyżej 10 tys. Skoro lekarze mówią żeby czekać, to na pewno warto to zrobić i się upewnić. Trzymam kciuki!

    Ja 31, on 34
    marzec 2021 - start starań
    wrzesień 2022 - HBA 32%