X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Skierniewice, Żyrardów i okolice
Odpowiedz

Skierniewice, Żyrardów i okolice

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Renes Przyjaciółka

Wysłany: 6 lutego 2019, 13:20

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć,
    jest tu ktoś ze Skierniewic, Żyrardowa lub okolic? Jeśli tak, gdzie planujecie poród? Przeprowadziłam się niedawno i jestem zielona. Czytałam w internecie pozytywne opinie o szpitalu w Głownie, o skierniewickim i żyrardowskim raczej nic dobrego... Czy faktycznie jest tak źle?
    Jakiego ginekologa możecie polecić, czy faktycznie najlepiej dojeżdżać do Warszawy do specjalistów?

m3sxyx8dxjr56vmf.png
  • Wowka Autorytet

Wysłany: 6 lutego 2019, 14:35

Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 sierpnia 2020, 21:38

Renes lubi tę wiadomość

Julia ❤
    3ffafe9500.png
    Jano ❤
    c2513a0522.png
  • Renes Przyjaciółka

Wysłany: 6 lutego 2019, 17:18

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie zastanawiało mnie to, czy dojazd do Warszawy od nas to nie będzie za długo. To moja pierwsza ciąża i boję się, że za późno się ogarnę. :D Jak koleżanki oceniały opiekę i warunki w Żyrardowie w szpitalu? Ostatnio byłam na badaniach w CZMZ i byłam przerażona warunkami. Ja wiem, że zabytek itd., ale jakoś ten odpadający tynk mnie trochę niepokoi. ;D

m3sxyx8dxjr56vmf.png
  • Wowka Autorytet

Wysłany: 7 lutego 2019, 07:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 sierpnia 2020, 21:39

Julia ❤
    3ffafe9500.png
    Jano ❤
    c2513a0522.png
  • Renes Przyjaciółka

Wysłany: 7 lutego 2019, 14:45

Cytuj  /     /  Zgłoś