Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum W oczekiwaniu na owulację Cieńkie endometrium
Odpowiedz

Cieńkie endometrium

Oceń ten wątek:
  • magdis Autorytet
    Postów: 676 258

    Wysłany: 3 lutego 2017, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    endo masz na 6 :)

    f2w3rjjg9rxvzya9.png
    km5suay3700g32yy.png
  • Paulinucha87 Ekspertka
    Postów: 445 99

    Wysłany: 3 lutego 2017, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magdis wrote:
    endo masz na 6 :)

    Niby człowiek wie,bo lekarz by cos powiedział,ale jednak miło to usłyszeć też od innych osób.Dziekuję :D

  • Jeheria Autorytet
    Postów: 1363 902

    Wysłany: 5 lutego 2017, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magdis wrote:
    niby przy cienkim endometrium są słabsze miesiączki, bo jak takie marne to i nie ma się co złuszczać. Ale nie przejmuj się, ja w cyklu w którym zaszłam w ciążę miałam endo 5 mm w dzień owu. Prolaktyna mogłaby być nieco niższa, jeśli lekarz Ci nie zaleci Bromergonu o spróbuj pobrać Castagnus. Stosunek LH/FSH nieco za wysoki co mogłoby wskazywać na PCOS ale na pewno nie jest wystarczające do postawienia takiej diagnozy. Jeśli na USG jajniki są w porządku, masz regularne cykle i owulacje to raczej nie masz tego ustrojstwa. Daj znać co lekarz Ci powie :) Bierzesz dalej Ovarin? Ja ostatnio zaczęłam ze względu na późne owulacje,tj. w 25-30 dc i mam nadzieje że mi się po nim ureguluje cykl
    Ide do lekarza jutro i zobaczymy co powie, dodatkowo w tym cyklu włączyłam wiesiołek, wit E i magnez, owu była chyba bo skok jest i czułam mocno jajniki. zmeniłam ovarin na inofem bo ma wiecej inozytolu. pilam tez codzennie wino wytrawne-dam znac po jutrzejszej wizycie co wyszlo :) przez te lh wysokie mysle ze organizm kilka razy szykuje sie do owu...

    1usaj44j3wyrhjnw.png
    Starania od sierpień 2016
    Mutacja Leiden hetero, Hashimoto, IO, endometrioza I st., cienkie endometrium, MTHFR A1298C hetero, PAI hetero
    HSG ok, histero ok, kariotypy ok, nasienie ok
    10.08.19 punkcja - 17 pęcherzyków, 6 zapłodniono, 6 zarodków dotrwało do 3 doby
    13.08.19 transfer 9a, endometrium 7,6 mm,
    na zimowisku 5❄️: 4ab, trzy 3bb, 1bb
    beta 9dpt=61, prg 202
    beta 11dpt=159
    beta 15dpt=985, prg 242
    24 dpt ♥️
    10.05.2020 Maciej jest już z Nami :)
  • magdis Autorytet
    Postów: 676 258

    Wysłany: 5 lutego 2017, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja też w tym cyklu zaczęłam łykać wiesiołek. daj koniecznie znać co tam Ci lekarz powie :)

    f2w3rjjg9rxvzya9.png
    km5suay3700g32yy.png
  • Esperanza Mia Autorytet
    Postów: 5124 3578

    Wysłany: 7 lutego 2017, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w tym cyklu biorę ovarin+Miocytogin, wiesiołek+jak nei zapomnę siemię. Wina pic nie mogę ze względu na Metforminę. Wcinam orzechy i co 2 dzień wędzona ryba. Monitoring 13 dnia cyklu. Albo przed ovu albo po niej albo cykl bezowulacyjny jak ostatnio będzie.
    w minionym cyklu endo 18 dnia tylko 4,8 mm ;/ ponoć cykl bezowulacyjny.

    1usaqtkf1ub9vxv3.png
    "Cokolwiek zasiejesz, po jakimś czasie zbierzesz ! Twoje myśli to ziarno i od nich będą zależeć żniwa ".
    02.01.2020 *IVF *ICSI MACS
    15.01.2020 punkcja ❄❄ ❄
    15.02.2020 transfer 3AA zostały ❄❄
    6 dpt 49,5
    9 dpt 181,5
    11 dpt 286
    13 dpt 446
    16 dpt 1446
    19 dpt 3893
    26 dpt ❤️ 12.03.2020
    18.06.2020 20+3 połówkowe- waga 385 g szczęścia 💕 będzie długo wyczekiwany synek 💕
    19.06.2020 pierwsze ruchy synka 💗
    21.07.2020 25+1 waga 776 g
    21.08.2020 29+5 połówkowe 3 trymestru waga 1502g
    09.09.2020 waga 1944g
    34+2 waga 2200, 35+2 waga 2600
    09.10.2020 54 cm, 2620g godz 23.21 szczęścia
    01.2020 AMH 2,90, 08.2019 AMH 1,89
    04.2919 AMH 1,00, 07.2017 AMH 2,66
    2018 HSG ok, 2018 histero ok,
    IO, MTHFR A1298C,
    21.02.2020 NK 15%, 09.2019 NK 25% KIR BX brak 2DS1 2DS5 3DS1
    On: HBA 48% morfologia 0-5% DFI 14% HLA-C : C1 i C2
    Początek starań 05.2016
  • Jeheria Autorytet
    Postów: 1363 902

    Wysłany: 7 lutego 2017, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a więc byłam u lekarza, na pewno efekt jest bo endometrium ma 6,8 mm (22 dc, owu była 17dc) a w poprzednim cyklu równeż owulacyjnym miało 5 mm. Ale to wina niskiego estriadolu-mam 27 ng/dl w 4 dc. Czeka mnie stymulacja ale jeszcze nie wiem co dokładne będę brać bo zajmie się mną lekarz z Kriobanku z Białegostoku, który bedzie przyjeżdzał do mojego miasta.
    Przypomnę co w tym cyklu przyjmowałam: siemie lniane 2x dziennie, wiesiołek (oeparol), magnez z potasem, wino wytrwane, complex wit B, wit. D, E, inofem. Wiec cos tam działa ale jak ktos ma złe hormony to to nie pomoże...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 lutego 2017, 22:21

    1usaj44j3wyrhjnw.png
    Starania od sierpień 2016
    Mutacja Leiden hetero, Hashimoto, IO, endometrioza I st., cienkie endometrium, MTHFR A1298C hetero, PAI hetero
    HSG ok, histero ok, kariotypy ok, nasienie ok
    10.08.19 punkcja - 17 pęcherzyków, 6 zapłodniono, 6 zarodków dotrwało do 3 doby
    13.08.19 transfer 9a, endometrium 7,6 mm,
    na zimowisku 5❄️: 4ab, trzy 3bb, 1bb
    beta 9dpt=61, prg 202
    beta 11dpt=159
    beta 15dpt=985, prg 242
    24 dpt ♥️
    10.05.2020 Maciej jest już z Nami :)
  • chicken Autorytet
    Postów: 444 211

    Wysłany: 17 lutego 2017, 11:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje endo w 12dc wynosi 5,5mm... i pecherzyk 15mm.
    Owu w poprzednim cyklu mialam w 15dc. Zakladajac, ze w tym bedzie tak samo, to co uwazacie o grubosci?
    lekarz nic nie mowil o endo a ja w sumie sie o to nei zapytalam, powiedzial ze pecherzyk jest ok, ze jest szansa...

    W poprzednim cyklu w 16dc mialam endo 12mm i lekarz byl zachwycony

    geeky-2017-12-12.jpg
  • magdis Autorytet
    Postów: 676 258

    Wysłany: 19 lutego 2017, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jest w porządku jak na ten dzień :) cały czas jeszcze rośnie

    f2w3rjjg9rxvzya9.png
    km5suay3700g32yy.png
  • chicken Autorytet
    Postów: 444 211

    Wysłany: 20 lutego 2017, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki za odpowiedz.
    Dzis 16dc a enometrium mam 8mm - podobno lada moment bedzie owulacja bo pecharzyk 21mm
    No to zobaczymy co z tego bedzie

    Co prawda to 8mm szalu nie robi ale nie jest chyba najgorzej bo lekarz powiedzial ze jest ok

    geeky-2017-12-12.jpg
  • KaśkaKwa Autorytet
    Postów: 951 938

    Wysłany: 20 lutego 2017, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje endo w 10 dc = 4 mm - dlaczego ???
    W poprzednim cyklu w 10 dc miałam 9 mm - Fuck !

    Jadę zaraz po wino i migdały, bo zwariuje z tym wszystkim ;-(

    cd7c541a76.png
    35 lat / 9 lat starań / 3xIUI /
    3xICSI/1x(*)6tc
    ET-09.10 / 9dpt-II 10dpt-198,99 13dpt-1046,69 15dpt-3295,10 22 dpt - 2xz 2,4mm 35dpt-<3 <3 - PARKA !
  • KaśkaKwa Autorytet
    Postów: 951 938

    Wysłany: 20 lutego 2017, 17:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tolik123 wrote:
    Hejo:) jestem w 9dc i pecherzy 11,4 mm ale endo b. cienkie, jakies rady? Pomysly? Bede wdzieczna za wszystko:):*

    Kochana ja dzisiaj 10 dc;
    -endo - 4mm ;-((
    -pęcherzyk 11mm

    Jadę zraz po winko i migdały tak jak dziewczyny radzą ;-)

    cd7c541a76.png
    35 lat / 9 lat starań / 3xIUI /
    3xICSI/1x(*)6tc
    ET-09.10 / 9dpt-II 10dpt-198,99 13dpt-1046,69 15dpt-3295,10 22 dpt - 2xz 2,4mm 35dpt-<3 <3 - PARKA !
  • KaśkaKwa Autorytet
    Postów: 951 938

    Wysłany: 21 lutego 2017, 09:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny cud !!
    Od wczoraj endo urosło z 4mm na 6mm.
    Pęcherzyk z 11mm na 12mm
    Migdałki i winko pomogło!!!!

    Może jeszcze uda nam się zrobić ta IUI

    cd7c541a76.png
    35 lat / 9 lat starań / 3xIUI /
    3xICSI/1x(*)6tc
    ET-09.10 / 9dpt-II 10dpt-198,99 13dpt-1046,69 15dpt-3295,10 22 dpt - 2xz 2,4mm 35dpt-<3 <3 - PARKA !
  • Paulinucha87 Ekspertka
    Postów: 445 99

    Wysłany: 21 lutego 2017, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KaśkaKwa wrote:
    Dziewczyny cud !!
    Od wczoraj endo urosło z 4mm na 6mm.
    Pęcherzyk z 11mm na 12mm
    Migdałki i winko pomogło!!!!

    Może jeszcze uda nam się zrobić ta IUI

    Dobrze wiedziec ile endo srednio rosnie na dobe -super :-) zajadaj sie dalej migdalami i napewno wszystko bedzie dobrze,powodzenia :-)

  • Jeheria Autorytet
    Postów: 1363 902

    Wysłany: 24 lutego 2017, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie ma jakiejs normy. Jesli sa z nim zawsze problemy to witaminki nie pomaga ani wino ani orzechy. Ja raz mialam 14dc 5mm owu 17dc potwierdzona a 19dc endo nadal 5. Myslalam ze urosnie i dupa. W poprzednim cyklu mialam 22dc 6,8 mm owu. 17dc potwierdzona. Teraz mam 9dc 1,8 mm. A to winny niski estrogen ktory wydzialany jest przez pecherzyki.

    1usaj44j3wyrhjnw.png
    Starania od sierpień 2016
    Mutacja Leiden hetero, Hashimoto, IO, endometrioza I st., cienkie endometrium, MTHFR A1298C hetero, PAI hetero
    HSG ok, histero ok, kariotypy ok, nasienie ok
    10.08.19 punkcja - 17 pęcherzyków, 6 zapłodniono, 6 zarodków dotrwało do 3 doby
    13.08.19 transfer 9a, endometrium 7,6 mm,
    na zimowisku 5❄️: 4ab, trzy 3bb, 1bb
    beta 9dpt=61, prg 202
    beta 11dpt=159
    beta 15dpt=985, prg 242
    24 dpt ♥️
    10.05.2020 Maciej jest już z Nami :)
  • magdis Autorytet
    Postów: 676 258

    Wysłany: 24 lutego 2017, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jeheria, ja też ciągle mam takie słabe endo, bardzo podobne do Twojego. A co Twój lekarz na to mówi? Mój mnie irytuje bo nie chce mnie w żaden sposób wspomóc, dopiero jakby minął rok starań i po badaniu nasienia zacznie się ewentualnie zastanawiać. A jaki masz ten estradiol? U mnie w 3 dc 40 pg/ml przy normie 12-233, więc niby w widełkach się mieści no ale d**y nie urywa...

    f2w3rjjg9rxvzya9.png
    km5suay3700g32yy.png
  • magdis Autorytet
    Postów: 676 258

    Wysłany: 24 lutego 2017, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    parę cykli do tyłu w 18 dc moje endo miało 2 mm (owu w 24 dc) :/ więc katastrofa. Ale tak na pocieszenie czasem przy chudym endo też się udaje czego najlepszym przykładem jestem ja, jedno dziecko na takim cienkim endo mi się zagnieździło i szczęśliwie wytrwało :) może chude ale dobrej jakości...?

    f2w3rjjg9rxvzya9.png
    km5suay3700g32yy.png
  • Jeheria Autorytet
    Postów: 1363 902

    Wysłany: 5 marca 2017, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to mam kilku lekarzy tzn mialam bo nic nie pomagali, teraz nauczylam sie tez klamac bo 7 miesiac staran dopiero a oni czekaja na ten magiczny rok a mialam 3 monitoringi i bylo zawsze zle no u te @ to plamienia od pol roku. Teraz mowie ze rok sie staram :P estriadol 4dc= 27 (21-251). Jeden lekarz mowil ze niski a jak napisalam do mrugasa z bociana powiedzial ze ok. Mam miec teraz hsg 24 marca maz sie zbadal jest ok. Czekam na przyjazd lekarza z Kriobanku z Bialegostoku mam byc u nas w miescie, zaczac przyjmowac. W nim moja nadzieja. Faktycznie masz b. slabe endo. Ja mam 5-7 mm w 5dpo. W owu 5mm. Ale podobno jak pecherzyk zly to endo zle bo estrogen produkuja pecherzyki dobrej jakosci. Osratnio moje endo niby 3 linijne czy jakos tam no ale dupa ;/ jeszcze tarczyce mam chora i tsh nie chce spasc a endokrynolog mowi ze jest dobrze :/ ah Ci lekarze...

    1usaj44j3wyrhjnw.png
    Starania od sierpień 2016
    Mutacja Leiden hetero, Hashimoto, IO, endometrioza I st., cienkie endometrium, MTHFR A1298C hetero, PAI hetero
    HSG ok, histero ok, kariotypy ok, nasienie ok
    10.08.19 punkcja - 17 pęcherzyków, 6 zapłodniono, 6 zarodków dotrwało do 3 doby
    13.08.19 transfer 9a, endometrium 7,6 mm,
    na zimowisku 5❄️: 4ab, trzy 3bb, 1bb
    beta 9dpt=61, prg 202
    beta 11dpt=159
    beta 15dpt=985, prg 242
    24 dpt ♥️
    10.05.2020 Maciej jest już z Nami :)
  • magdis Autorytet
    Postów: 676 258

    Wysłany: 5 marca 2017, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeheria, mam dokładnie to samo, też już przerobiłam parę lekarzy, wszyscy mówią że ok i się nie martwić, chociaż ewidentnie nie jest ok. Też jak teraz pójdę to powiem że rok się staram żeby w końcu się zainteresowali sprawą. A najlepiej 2 lata :)

    f2w3rjjg9rxvzya9.png
    km5suay3700g32yy.png
  • magdis Autorytet
    Postów: 676 258

    Wysłany: 5 marca 2017, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeheria, kojarzę że pisałaś kiedyś że dostałaś ovarin na cienkie endo. Wiesz może czy nastąpiła po nim jakaś poprawa? Ja też zaczęłam brać od tego cyklu ovarin ale na usg akurat nie byłam więc nie wiem czy wpłynęło na endo

    f2w3rjjg9rxvzya9.png
    km5suay3700g32yy.png
  • Jeheria Autorytet
    Postów: 1363 902

    Wysłany: 6 marca 2017, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ovarin dostałam na przystymulowanie jajników od babki ginekolog. Fakt zaczełam je czuć w ogóle. 2 miesiące bralam a teraz zmienilam na inofem bo ma 2x wiecej inozytolu. Moj 1 wykres a teraz to niebo a ziemia. Poza tym biore wiesiołek do owu (2 cykl) i z 4 cykle siemie. Mam tez stosunek lh/fsh=1,85 a powinien byc 1. Ale wg usg pco nie mam chociaz lekarzowi nie podobaly sie pecherzyki ostatnio dlatego wyslal mnie do tego z B-stoku bo sam powiedzial ze jest mniej doswiadczony. ale ze trzeba pewnie clo dac. a ze endo slabe to terapia musi byc łączona. minimalnie endo zwiekszyl mi chyba ten wiesiołek+magnez.

    1usaj44j3wyrhjnw.png
    Starania od sierpień 2016
    Mutacja Leiden hetero, Hashimoto, IO, endometrioza I st., cienkie endometrium, MTHFR A1298C hetero, PAI hetero
    HSG ok, histero ok, kariotypy ok, nasienie ok
    10.08.19 punkcja - 17 pęcherzyków, 6 zapłodniono, 6 zarodków dotrwało do 3 doby
    13.08.19 transfer 9a, endometrium 7,6 mm,
    na zimowisku 5❄️: 4ab, trzy 3bb, 1bb
    beta 9dpt=61, prg 202
    beta 11dpt=159
    beta 15dpt=985, prg 242
    24 dpt ♥️
    10.05.2020 Maciej jest już z Nami :)
‹‹ 10 11 12 13 14 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego