interpretacja wykresu pomocy:)
-
Witam dziewczyny prosze was o pomoc.
Dziewczyny nie wiem co robić... Dziwna sytuacja wczoraj wstalam bardzo wczesnie i zmierzyłam temp o innej porze i zaznaczyłam opcje ignoruj ta temperaturę no i dzis mi wyskoczylo że owulacja wykryta na 25 ale jak dzis odznaczyłam ta temp bo pomyslalam ze nie była przecież zaburzona wyskoczylo ze oulacja jeszcze nie wykryta nie wiem co robić.... zawsze mierze okolo 9 a wczoraj 7 rano jak to interpretowac?
Śluz mam dziś rozciagliwy bezbarwny wydaje mi sie ze plodny i teraz sama nie wiem czy owu juz była czy bedzie? czy sie nadal serduszkować czy nie?
możecie zerknąc na mój wykres?
Kasiek -
nick nieaktualnyKochana, ja niestety nie pomogę,bo sama jestem nowicjuszką w staraniach się o dziecko...choć to moje drugie staranie, z tym,że za pierwszym razem podejmowaliśmy po prostu próby kiedy chcieliśmy,nie mając wiedzy na temat kiedy jest większe a kiedy mniejsze prawdopodobieństwo teraz jest inaczej...tak czy inaczej trzymam kciuk za Ciebie
-
Temperatura zmierzona za wcześnie mogła być zaniżona w stosunku do tej, która została by zmierzona o zwykłej dla Ciebie porze. Dlatego w takim przypadku powinna zostać zaznaczona jako "zaburzona". Ovufriend bierze pod uwagę tylko niezignorowane temperatury i z wyznaczeniem owulacji czeka na 3 wyższe temperatury po skoku. Mogło więc być tak, że jak zignorowałaś temperaturę, to 3 tempki "dookoła" zignorowanej wskazywały na skok. Jak ją odznaczyłaś, to system wziął ją pod uwagę i stwierdził, że 3 wyższych nie było, bo ta jedna jest za niska. Istnieje prawdopodobieństwo, że owulację wykryje Ci za dzień lub dwa jak już znajdzie te swoje 3 wyższe