Forum W oczekiwaniu na owulację Mały pęcherzyk Graffa a "piękne" endometrium.
Odpowiedz

Mały pęcherzyk Graffa a "piękne" endometrium.

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Ojkaojka Autorytet
    Postów: 578 183

    Wysłany: 14 listopada 2017, 20:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny! Z góry przepraszam, jeśli się okaże, że powielam temat (proszę o przeniesienie).
    Staram się z narzeczonym ok 2 lat. Byłam w tym miesiącu na obserwacji cyklu.
    Mam cykle 31-33 dniowe, w 18 dniu cyklu mój dominujący pęcherzyk wynosił 16 mm.. w dniu 20 juz go nie było. Pani ginekolog zauważyła strukturę przypominajacą ciałko żółte oraz jak to ujęła cudowne, piękne endometrium na ok 14 mm. Trzy dni po tym skok temperatury dosyć znaczny. Pani ginekolog była sceptyczna, co do oceny, czy owulacja była wartościowa.
    Czy któras z Was miała taką sytuację, że owulacja przebiegła pomimo zbyt małego pęcherzyka Graffa, przy grubym endometrium? Podejrzewam, że w dniu owulacji, nie mógł mieć więcej niż 17-18 mm,a to chyba trochę zbyt mało.

    12.2015 - poronienie 7 tc
    09.2018 - poronienie 17tc (triploidia)
    MTHFR_1298A-C homo|PAI-1 hetero
    AMH - 6,2
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 listopada 2017, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pecherzyk rosnie nawet 2-3 mm na dobe wiec bardzo mozliwe jak pekl mial 20 mm albo nawet wiecej ;)

  • Ojkaojka Autorytet
    Postów: 578 183

    Wysłany: 15 listopada 2017, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Agnieszka za odp.
    Nie sądziłam, że może w tak krótkim czasie tak urosnąć ;) Oby to była prawda.
    Póki co dopadło mnie paskudne PMS, więc pewnie znowu się nie udało.

    Wiadomość wyedytowana przez autora 15 listopada 2017, 14:38

    12.2015 - poronienie 7 tc
    09.2018 - poronienie 17tc (triploidia)
    MTHFR_1298A-C homo|PAI-1 hetero
    AMH - 6,2
  • Ojkaojka Autorytet
    Postów: 578 183

    Wysłany: 23 listopada 2017, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy progesteron 17 ng/ml (1,83-23,9) jest raczej w normie, czy trzeba go jednak podkręcić Duphastonem?
    Badanie robiłam w 8dpo i niestety tylko jeden raz, bo nie miałam możliwości.

    Pomimo tego, że zaczęłam już nowy cykl, to zastanawiam się czy ta owulacja mogła być wartościowa.

    12.2015 - poronienie 7 tc
    09.2018 - poronienie 17tc (triploidia)
    MTHFR_1298A-C homo|PAI-1 hetero
    AMH - 6,2
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 listopada 2017, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bardzo ladny wynik ;) ja mam czesto 15 ng/ml i lekarz mowi ze super :) progesteron uwalnia sie pulsacyjnie wiec moglas miec nawet jeszcze wyzszy :)

    Ojkaojka lubi tę wiadomość

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)