Forum W oczekiwaniu na owulację Mały pęcherzyk Graffa a "piękne" endometrium.
Odpowiedz

Mały pęcherzyk Graffa a "piękne" endometrium.

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Ojkaojka Autorytet
    Postów: 577 183

    Wysłany: 14 listopada 2017, 20:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny! Z góry przepraszam, jeśli się okaże, że powielam temat (proszę o przeniesienie).
    Staram się z narzeczonym ok 2 lat. Byłam w tym miesiącu na obserwacji cyklu.
    Mam cykle 31-33 dniowe, w 18 dniu cyklu mój dominujący pęcherzyk wynosił 16 mm.. w dniu 20 juz go nie było. Pani ginekolog zauważyła strukturę przypominajacą ciałko żółte oraz jak to ujęła cudowne, piękne endometrium na ok 14 mm. Trzy dni po tym skok temperatury dosyć znaczny. Pani ginekolog była sceptyczna, co do oceny, czy owulacja była wartościowa.
    Czy któras z Was miała taką sytuację, że owulacja przebiegła pomimo zbyt małego pęcherzyka Graffa, przy grubym endometrium? Podejrzewam, że w dniu owulacji, nie mógł mieć więcej niż 17-18 mm,a to chyba trochę zbyt mało.

    12.2015 - poronienie 7 tc
    09.2018 - poronienie 17tc (triploidia)
    MTHFR_1298A-C homo|PAI-1 hetero
    AMH - 6,2
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 listopada 2017, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pecherzyk rosnie nawet 2-3 mm na dobe wiec bardzo mozliwe jak pekl mial 20 mm albo nawet wiecej ;)

  • Ojkaojka Autorytet
    Postów: 577 183

    Wysłany: 15 listopada 2017, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Agnieszka za odp.
    Nie sądziłam, że może w tak krótkim czasie tak urosnąć ;) Oby to była prawda.
    Póki co dopadło mnie paskudne PMS, więc pewnie znowu się nie udało.

    Wiadomość wyedytowana przez autora 15 listopada 2017, 14:38

    12.2015 - poronienie 7 tc
    09.2018 - poronienie 17tc (triploidia)
    MTHFR_1298A-C homo|PAI-1 hetero
    AMH - 6,2
  • Ojkaojka Autorytet
    Postów: 577 183

    Wysłany: 23 listopada 2017, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy progesteron 17 ng/ml (1,83-23,9) jest raczej w normie, czy trzeba go jednak podkręcić Duphastonem?
    Badanie robiłam w 8dpo i niestety tylko jeden raz, bo nie miałam możliwości.

    Pomimo tego, że zaczęłam już nowy cykl, to zastanawiam się czy ta owulacja mogła być wartościowa.

    12.2015 - poronienie 7 tc
    09.2018 - poronienie 17tc (triploidia)
    MTHFR_1298A-C homo|PAI-1 hetero
    AMH - 6,2
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 listopada 2017, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bardzo ladny wynik ;) ja mam czesto 15 ng/ml i lekarz mowi ze super :) progesteron uwalnia sie pulsacyjnie wiec moglas miec nawet jeszcze wyzszy :)

    Ojkaojka lubi tę wiadomość

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)