Forum W oczekiwaniu na owulację temperatura
Odpowiedz

temperatura

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • pysia Autorytet
    Postów: 1573 798

    Wysłany: 30 września 2013, 11:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny:) powiedzcie jak to jest z mierzeniem temperatury jak jeden dzien sie nie zmierzy to warto wogole ciagnac to dalej? Dzisiaj rano zapomnialam zmierzyc tempke i nie wiem czy mierzyc jeszcze w tym cyklu czy juz nie ma sensu. Tym bardziej że akurat w takich ważnych dniach raz nie zmierzyłam...

    http://ovufriend.pl/graph/9adb4c01141d002c529bfc562246bc3e

    http://ovufriend.pl/graph/9adb4c01141d002c529bfc562246bc3e

    uwo9qqmzfcz2axe8.png
    Luty 2015-HSG,3iui :(
    1 IMSI:1 crio blastkiAB beta:8dpt 3,71/10dpt 1,17 :(
    2 crio:(
    Szczep.immuno
    2 IMSI: 3 transfery :(
    3 IMSI: blastka 9dpt beta82/11dpt:beta252/13dpt:beta 708 / 34dpt:jest <3
  • ivv Autorytet
    Postów: 960 1571

    Wysłany: 30 września 2013, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oczywiście, mierz dalej, jak zerkniesz na cały wykres, to ta jedna temperatura wiele nie wniesie :) chyba, że się ktoś zabezpiecza w ten sposób ;)

    karolca, pysia, Amaranta lubią tę wiadomość

    tb73ej2889smms8d.png
    tb73qtkfof50vibw.png
  • P93 Nowa
    Postów: 4 0

    Wysłany: 16 czerwca 2018, 13:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny, chciałam prosić was o pomoc, chodzi o temperaturę mierzoną w pochwie, ale na początek kilka słów.
    Choruje na PCOS, od jakiegoś czasu lekarz zalecił mi pić miostogyn gt i czuję się po nim lepiej.
    Od kilku miesięcy mam reguralne miesiączki z tym, że ostatni mój cykl trwał zaskakująco krótko, 24 dni!
    Ostatnia @ dostałam 31.05 trwała 8 dni - też jakoś inaczej niż zawsze.
    Tempke zaczełam mierzyć od ostarniego dnia miesiączki i wtedy wynosiła 36.50
    koljnego dnia juz 36,60 a jeszcze następnego 36.80, czwartego dnia od pierwszego pomiaru miałam 37,30 ale dzień wcześniej piłam alkohol i myślę, że dlatego jest ona wyższa, piątego dnia było 36,90 kolejnego dnia to samo, potem przez dwa dni 36,80 a i kolejne dni do dzis 36,90 w ciągu dnia temperatura rośnie nawet do 37,70 - wiem, że nie warto mierzyć ale chciałam sprawdzić czy przypadkiem podwyższona temperatura nie jest powodem jakiegoś wirusa bo dziwnie się czuję zmęczona osatnio.
    Przechodząc do rzeczy chcialam zapytać was jak uważacie kiedy nastąpila owulacja, bo jak dla mnie to w takim razie od razu po miesiączce ( być moze z uwagi na krótki cykl) albo wcale jej nie było :( jak uważacie?
    będę mierzyła dalej do końca cyklu.
    Staram się o aniołka juz bardzo dlugo i szczerze mówiąc nadziei od jakiegoś czasu juz nie mam, nie nakręcam się bo wiem jak to się kończy...
    przepraszam za brak konkretnego wykresu, ale pisze wiadomość na szybko bo muszę pakować się na wyjazd, a wykres mam w telegonie - tu raczej zdjęcia wykresu nie da się wstawić.
    Mam nadzieję, że któraś z was mi odpowie ;)
    Pozdrawiam dziewczyny!

  • m_d_f Autorytet
    Postów: 1252 338

    Wysłany: 16 czerwca 2018, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skoro Twój ostatni cykl miał tylko 24 dni, to bardzo możliwe, że ten też będzie krótki i wtedy taka szybka owulacja jak najbardziej jest możliwa.

    Starania o drugie dziecko
    2 lata starań/cykle 24-26 dni/ owu 10-11 dc/ fl 14-15 dni

    Endometrioza 4. st. - lewy jajnik i jajowód w zrostach z jelitami - listopad 2018 (25 cs)
    HSG - marzec 2018 (16 cs) - oba jajowody drożne
    LH:FSH poniżej 0,6
    AMH w normie (2,39 ng/ml)
    Wysoka homocysteina
    TSH 3,880 uIU/ml (lipiec 2018) -> 1,3 uIU/ml (październik 2018)
    Badanie nasienia - morfologia 3% (styczeń 2018) -> 6% (lipiec 2018)

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)