Zioła i suplementy po owulacji
-
Hej wszystkim ☺️ właśnie zbliża mi się owulacja i po niej chciałabym zacząć pić zioła na 2 fazę cyklu. Jednak mam parę pytań i wątpliwości. W przepisie jest napisane aby zaparzyć zioła z jednej łyżki, zalać wodą i pić 3 razy dziennie. Ale pić tę jedną szklankę przez cały dzień czy za każdym razem przygotowywać od nowa? 🤔
Drugie pytanie dotyczy tego jak długo mogę je pić? Czy jak znajdę w ciążę to muszę je od razu odstawić czy pić jeszcze przez pewien czas?
Moim problemem jest też krótka faza lutealna (11 dni) dlatego zaczęłam łykać witaminę b6 (300 mg dziennie) i magnez 500 mg. I tu znowu nasuwa mi się pytanie czy jak zobaczę dwie kreski na teście to muszę zmniejszyć jakoś ta dawkę? Czy nie zaszkodzi maluchowi na samym początku?
Jestem dopiero na początku starań i po jednym poronieniu biochemicznym w lutym więc obawiam się że może być problem z zagnieżdżeniem że względu na tą krótka fazę lutealna 😕 proszę o pomoc bo jestem zielona w temacie👩🦰 25 l.
👨🦰 29 l.
👶 2018
Starania o rodzeństwo od styczeń 2021
[*] luty 2021 - ciąża biochemiczna 💔
Naturalne wspomaganie:
Pregna Start
Witamina B6 50mg
Witamina C
Zioła ojca Sroki nr 3
Olej lniany
MACA
Magnez
Mój cykl:
>35 dni
Owulacja 24 dc
Krótka faza lutealna (11dni) -
nick nieaktualnyMoze nie zioła mam na myśli ale po owulacji polecam jeść ananasa, dojrzałego, a najwazniejszy jest środek ananasa. Mozna tez zamiast jedzenia przyjmować bromelinę bo to o nią chodzi. Ananas świetnie wpływa na endometrium, na zagniezdzenie zarodka.
Gosiak123 lubi tę wiadomość
-
Vantiel wrote:jestem ciekawa czy te ziola pomagaja, stosowal ktos? bo ja np. uzywalam prefert zel do wspomagania zajscia i pomoglo:) 5msc:)👩🦰 25 l.
👨🦰 29 l.
👶 2018
Naturalne wspomaganie:
Pregna Start
Witamina B6 50mg
Witamina C
Zioła ojca Sroki nr 3
Olej lniany
MACA
Magnez
Mój cykl:
>35 dni
Owulacja 24 dc