MARCOWE TESTOWANIE – PIERWSZY POWIEW WIOSNY
-
WIADOMOŚĆ
-
agusia18_11 wrote:Flowwer dziekuej za informacje tak ja juz wykonałam posiew odebrałam wlasnie wyniki ,z wymienionych przez ciebie bakterie nie wyszły ale wyszły z wymazu dwie inne i myślę ze mój D również je posiada. Czekam na wiwcej informacje jesteście niesamowite.
-
agulineczka wrote:A mówiłam sikaj! Powinnaś mi coś postawić Chciałaś czekac do @, to byś sobie poczekala Super!!!!
Ej ej ej, chyba to mnie się coś należy?:p
Justa, gratulacje!
Marzec bedzie nasz!Justaaa lubi tę wiadomość
starania od IX 2016r.
endometrioza
Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą. -
agusia18_11 wrote:KateHawke jestem przekonana ze lekarz przepisze nam go w piątek , na okres jego brania powstrzymamy sie od przytulania moze taka przerwa dobrze nam zrobi ..
Miej świadomość że u mężczyzny dość czesto antybiotyk krótkotrwale osłabia nasienie, dodatkowo kup andrvit, wit c, lub Salfalizin na poprawę. Kuracja trwa min 3 mies. A z dobrych wieści to nie jedna tu dziewczyna była która podczas takiej kuracji zaszła w ciążę. Wszystko zależy jakie bakterie wyszly i co zaleci dr a najlepiej androlog.agusia18_11 lubi tę wiadomość
112 cs o syna, 15 lat walki !!
Provita-Paliga
NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
⛄⛄⛄
-
Justa, gratuluję
Czy Ty oddałaś krew do analizy, czy upuściłaś pół litra?
Jeśli to drugie to bym jadła duuuuużo buraków teraz i wszystkiego co ma żelazo. kobiety często maja jakieś krwiaki itd i krwawią w ciąży więc mam nadzieję, ze to nic nie wpłynie, ale szczerze to się nie znam
myślę jednak, ze skoro w 12 dniu masz tak wyraźną kreskę, to kropek pewnie sobie z tym poradził..
Czy mogę pierwsza wywróżyć Ci córeczkę?Justaaa lubi tę wiadomość
-