X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie proszę doradzcie
Odpowiedz

proszę doradzcie

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • dancerina Ekspertka
    Postów: 195 61

    Wysłany: 27 listopada 2014, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem po owulacji ( lekarz potwierdził) 5 po owulacji moje sutki stały się wrażliwe na dotyk a piersi się powiększyły .lekarz przepisał mi Bromocorn i biorę od 3 dni ...test owu pokazał mi drugą kreskę słabo ( po ovu zawsze była tylko jedna kreska ) zaś tez ciążowy wynik negatywny ...czy to przez bromocorn a może zaszłam w upragnioną ciąże ??? Przepraszam jeśli wątek się pojawił ...proszę powiedzcie czy któraś tak miała

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2014, 14:10

    2x1nxuun3b4lqpi4.png
  • dancerina Ekspertka
    Postów: 195 61

    Wysłany: 27 listopada 2014, 14:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikt nic nie doradzi ???

    2x1nxuun3b4lqpi4.png
  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4204 5571

    Wysłany: 27 listopada 2014, 18:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze za wczesnie na objawy. Ja mam bole piersi w kazdym cyklu, raz szybciej raz pozniej po owulacji, wiec to zaden objaw. Cierpliwosci. Oczywiscie trzymam kciuki.

    dancerina lubi tę wiadomość

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    17 cs <3 2.11.2019
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] 5.9.2023 - 5tc [*] <3 <3 <3

    45 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • Marta-K Debiutantka
    Postów: 12 2

    Wysłany: 27 listopada 2014, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś