X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Bol owulacyjny a śluz płodny
Odpowiedz

Bol owulacyjny a śluz płodny

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Zlaania1 Autorytet
    Postów: 541 322

    Wysłany: 8 stycznia 2019, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny!
    Staramy się z partnerem o dzidzię. Od odstawienia tabletek anty -sierpnia 2018 - moje cykle wahają się od 27 do 30dni. Miesiączka jest raczej skąpa.
    W tym cyklu zaczęłam obserwować swój organizm. Śluz plodny pojawił się ok 14 dc trwał do 17dc. Niestety okazało się że mam jakąś infekcje grzybiczą i od 18dc śluz był serkowaty. Podjęłam odrazu leczenie. W 19dc zaczął boleć mnie jajnik. Czy dopiero wtedy mogła nastąpić owulacja w 19dc czy raczej wtedy gdy služ był przejrzysty i ciągnący się.
    W pierwszą ciążę zaszłam w dzień miesiączki, więc jestem w tym temacie zielona...

    b33247a35f.png[/url]
    09.04.2019 - Crl 9.3 mm ,jest ❤
    15.05.2019 - Crl 6.1 cm 😀
    28.06.2019 - 270 g 😊
    01.08.2019 - 700 g :)
    03.10.2019 - 1957 g 😁
  • Ika83 Autorytet
    Postów: 375 162

    Wysłany: 8 stycznia 2019, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zlaania1 wrote:
    Hej dziewczyny!
    Staramy się z partnerem o dzidzię. Od odstawienia tabletek anty -sierpnia 2018 - moje cykle wahają się od 27 do 30dni. Miesiączka jest raczej skąpa.
    W tym cyklu zaczęłam obserwować swój organizm. Śluz plodny pojawił się ok 14 dc trwał do 17dc. Niestety okazało się że mam jakąś infekcje grzybiczą i od 18dc śluz był serkowaty. Podjęłam odrazu leczenie. W 19dc zaczął boleć mnie jajnik. Czy dopiero wtedy mogła nastąpić owulacja w 19dc czy raczej wtedy gdy služ był przejrzysty i ciągnący się.
    W pierwszą ciążę zaszłam w dzień miesiączki, więc jestem w tym temacie zielona...

    Wiesz ciężko stwierdzić kiedy miałaś owulację. Nie robiłaś testów owulacyjnych? Najwiarygodniejszy jest monitoring cyklu.