X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Czy ze mną wszystko okej?
Odpowiedz

Czy ze mną wszystko okej?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Ines93 Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 12 maja 2020, 13:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć... Jestem zupełnie nowa i zielona (nawet nie jestem pewna czy dobrze piszę tego posta). Mam problem ponieważ zaczęłam robić testy owulacyjne od pierwszego dnia cyklu tak żeby sprawdzić i niczego nie przegapić i od pierwszego dnia cyklu na każdym teście widać drugą kreskę... Testy są negatywne ale tak się zastanawiam czy ze mną jest wszystko w porządku... Czy to nie powinno być tak że ta kreska pojawia się na krótko przed owulacją? Ogólnie mam długie cykle 35 dni i więcej i są nieregularne... Wrzucę zdjęcie ale nie wiem czy bedzie na nim coś widać...

    https://naforum.zapodaj.net/7ec3c59a69d0.jpg.html

  • Klaudinick Koleżanka
    Postów: 44 29

    Wysłany: 12 maja 2020, 14:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z Tobą wszystko w porządku, ja testy robię 4 cykl i mogę potwierdzić że widać poza kontrolna kreską, kreskę testowa. Im bliżej owulacji tym kreska testowa jest bardziej wyraźna.

    Niereanimuj , Ines93 lubią tę wiadomość

    Starania od sierpnia 2019👣👣👣
    Ja: progesteron 7dpo 12.6 ng/ml (3.34-25.56)
    3DC: FSH 2.84 (2.9-9.0)
    LH 3.03 (2.00-8.00)
    Estradiol 107.67 ( 18-147,0)
    Prolaktyna 16.13 (5-35.0)
    Testosteron 0.29 (0.1-0.90)
    Mąż :
    lepkość <1 cm
    objętość ejakulatu 5,30ml,
    pH 7,9,
    liczba plemników 21.0mln/ml, całkowita liczba plemników 116.07mln/ejakulat,
    całkowity ruch plemników 49%, ruch postępowy 37%, szybki postępowy 10,
    prawidłowych 1 % 😣
    23.10.20- 1 IUI 🍷
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Najwygodniejsze sukienki ciążowe. Te modele sprawdzą się na co dzień i od święta