X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

dziwny skok

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • emileczka87 Debiutantka
    Postów: 7 1

    Wysłany: 18 kwietnia 2014, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    co sądzicie o wykresie?

    https://ovufriend.pl/biezacy-cykl.html

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 kwietnia 2014, 11:53

    emileczka87
  • Asta Autorytet
    Postów: 490 303

    Wysłany: 18 kwietnia 2014, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zgaduję - termometr elektroniczny z jednym miejscem po przecinku?

    Mój Aniołek (6tc) - 19.10.2012
    d92562f68b.png
  • emileczka87 Debiutantka
    Postów: 7 1

    Wysłany: 21 kwietnia 2014, 12:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    termometr rtęciowy a macie jakis termometr do polecenia

    emileczka87
  • Młoda Przyjaciółka
    Postów: 196 46

    Wysłany: 21 kwietnia 2014, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej Kobitki, nie znam się ,także chcę się doradzić, co może być przyczyną tego dziwnego spadku w 4 i 5 dpo ? Do tego w 5 dpo zaobserwowałam najpierw pomarańczowy ,a później różowy śluz ,jakby kremowy zabarwiony na jasnoróżowo krwią. W żaden kolejny dzień to sie już nie powtórzyło. Może to jakieś zaburzenia hormonalne? Jakiw badania ewentualnie zrobić? Dodam ,że nigdy tak nie miałam zawsze po owulce następowal skok i temperatura była wysoka aż do okolic @, będę wdzięczna za pomoc pozdrawiam !

    3f87244cf78dcdd364fc2a60d456da0e.png

    Młoda
    glxfp0ykf5qmdvkk.png

    uch5hdgeomm520qo.png
  • vanessa Autorytet
    Postów: 3207 1965

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landryneczka wrote:
    To nie jest skok np. z 36,7 na 36,8 tylko już na 36,9 więc pozostaje czekać na dzisiejszą temp.
    To jest skok jeśli wystepuje po szczycie śluz i 6 wczesniejszych temp. jest niższych.
    Skok jest już jak temp. wzrośnie o 0,05 st. (oczywiście przy spełnionych warunkach dot. skoku) a nie musi o 0,2 to nie tak działa :)