X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Interpretacja wykresu i spadek w drugiej fazie
Odpowiedz

Interpretacja wykresu i spadek w drugiej fazie

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Justynka123123 Nowa

Wysłany: 6 maja 2024, 14:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam
    Jestem tu nowa i początkująca z mierzeniem temperatury ale robię to skrupulatnie i dokładnie tak jak trzeba.
    Moje pytanie dlaczego temp spada w drugiej fazie cyklu a później się podnosi.???
    Stary się z mężem już od 5 miesięcy, mam słabsze wyniki AMH, 34 lata i chcemy drugie dziecko.

• Justynka123123 Nowa

Wysłany: 6 maja 2024, 14:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    348d29941673ba4104486b3e7d43ee05.png

• Justynka123123 Nowa

Wysłany: 6 maja 2024, 14:13

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jutro powinnam dostać okres choć temp nie spada więc mam jeszcze nadzieję mimo, że brzuch pobolewa na okres 😒

• flotek Ekspertka

Wysłany: 6 maja 2024, 16:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justynka123123 wrote:
    Jutro powinnam dostać okres choć temp nie spada więc mam jeszcze nadzieję mimo, że brzuch pobolewa na okres 😒

Trzymam kciuki żeby temperatura nie spadła ❤️🤞

Powodzenia wszystkim <3
    Trzymam za was kciuki !
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 faktów o karmieniu piersią, o których nie miałaś pojęcia