Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 23 listopada   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Interpretacja wykresu i spadek w drugiej fazie
Odpowiedz

Interpretacja wykresu i spadek w drugiej fazie

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Justynka123123 Nowa

Wysłany: 6 maja, 14:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam
    Jestem tu nowa i początkująca z mierzeniem temperatury ale robię to skrupulatnie i dokładnie tak jak trzeba.
    Moje pytanie dlaczego temp spada w drugiej fazie cyklu a później się podnosi.???
    Stary się z mężem już od 5 miesięcy, mam słabsze wyniki AMH, 34 lata i chcemy drugie dziecko.

• Justynka123123 Nowa

Wysłany: 6 maja, 14:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    348d29941673ba4104486b3e7d43ee05.png

• Justynka123123 Nowa

Wysłany: 6 maja, 14:13

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jutro powinnam dostać okres choć temp nie spada więc mam jeszcze nadzieję mimo, że brzuch pobolewa na okres 😒

• flotek Znajoma

Wysłany: 6 maja, 16:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justynka123123 wrote:
    Jutro powinnam dostać okres choć temp nie spada więc mam jeszcze nadzieję mimo, że brzuch pobolewa na okres 😒

Trzymam kciuki żeby temperatura nie spadła ❤️🤞

Powodzenia wszystkim <3
    Trzymam za was kciuki !
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie