Partner Akcji

AKCJA "SUPLEMENTY Z SENSEM"

Suplementacja w ciąży a wytyczne ekspertów. Poznaj kluczowe składniki dla mamy i dziecka 👇
SPRAWDŹ
Partner Akcji

DHA z alg czy ryb? Sprawdzamy, dlaczego DHA z alg zyskuje na popularności wśród przyszłych mam.
SPRAWDŹ
Partner Akcji

Przytłoczona zbyt wieloma zaleceniami?
Poznaj 7 składników rekomendowanych przez ginekologów w jednej formule👌
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Interpretacja wykresu i spadek w drugiej fazie
Odpowiedz

Interpretacja wykresu i spadek w drugiej fazie

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Justynka123123 Nowa

Wysłany: 6 maja 2024, 14:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam
    Jestem tu nowa i początkująca z mierzeniem temperatury ale robię to skrupulatnie i dokładnie tak jak trzeba.
    Moje pytanie dlaczego temp spada w drugiej fazie cyklu a później się podnosi.???
    Stary się z mężem już od 5 miesięcy, mam słabsze wyniki AMH, 34 lata i chcemy drugie dziecko.

• Justynka123123 Nowa

Wysłany: 6 maja 2024, 14:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    348d29941673ba4104486b3e7d43ee05.png

• Justynka123123 Nowa

Wysłany: 6 maja 2024, 14:13

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jutro powinnam dostać okres choć temp nie spada więc mam jeszcze nadzieję mimo, że brzuch pobolewa na okres 😒

• flotek Autorytet

Wysłany: 6 maja 2024, 16:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justynka123123 wrote:
    Jutro powinnam dostać okres choć temp nie spada więc mam jeszcze nadzieję mimo, że brzuch pobolewa na okres 😒

Trzymam kciuki żeby temperatura nie spadła ❤️🤞

Powodzenia wszystkim ❤️
    Trzymam za was kciuki !

Akcja: Bobas 🍼👶
    Nigdy nie zobaczyliśmy, ale walczymy o pierwsze ⏸️
    Starania od: 12.2024r. bez wspomagania

3.06 Nowy cykl 🥒
    28.06 Wyczekane owu 🦠
    9.07 Pierwsze testowanie 10 dpo 🍀

💊 Suplementy: