X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów kiedy nastąpi spadek temperatury?
Odpowiedz

kiedy nastąpi spadek temperatury?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Bulimulia Ekspertka
    Postów: 237 319

    Wysłany: 7 grudnia 2014, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak w temacie - kiedy ma nastąpić spadek tempki od owulacji?

    Wykres udostepnilam ale jestem laik w tych sprawach. ..

    https://www.maluchy.pl/li-72361.png
  • Kaśka13 Koleżanka
    Postów: 90 12

    Wysłany: 7 grudnia 2014, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to zależy jak będziesz w ciąży to się będzie utrzymywać wysoko, jeśli nie to zacznie spadać blisko @. Jeśli zajdziesz i nastąpi jakiś jednodniowy spadek temperatury to nie ma się czym martwić, ważne żeby później wzrosła.
    Jak na razie widzę, że masz bardzo ładny wykres i tylko życzyć zieloności :)

    02.2010 - synuś <3
    09.2013 - Aniołek 8 tc
    06.2014 - Aniołek 14 tc
  • Bulimulia Ekspertka
    Postów: 237 319

    Wysłany: 7 grudnia 2014, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję :)
    Jednakże nie czuje aby tym razem się udało. .. nie mam żadnych objawów. Jestem ciekawa jak po temperaturze można poznać, że nie tym razem.

    https://www.maluchy.pl/li-72361.png
  • Justeck Ekspertka
    Postów: 274 101

    Wysłany: 7 grudnia 2014, 16:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie ma jakiejś takiej 100% reguły jeśli chodzi o temperaturę. Niektórym dziewczynom rośnie i mają nadzwyczaj podwyższoną po momencie przypuszczalnego zagnieżdżenia, niektóre mają taką, jak zwykle w fazie lutealnej. Czasami temperatura zaczyna spadać tuż przed okresem, czasami dopiero w trakcie okresu.

    Generalnie nasz organizm jest tak świetnie skonstruowany, że wszystkie objawy mogą świadczyć i o tym i o tym, co wprost genialnie wpływa na staraczki ;)

    Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. (anonim)