X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Różna temperatura co 5 minut
Odpowiedz

Różna temperatura co 5 minut

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Paulinucha87 Ekspertka
    Postów: 445 99

    Wysłany: 28 listopada 2016, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jestem tu nowa,od tego cyklu mierzę temperaturę i dziś postanowiłam zrobić eksperyment a mianowicie tempke mierzę zawsze około godziny 7 więc pierwszy pomiar 7.10(36,54)godz.7.12(36,47)godz.7.13(36.48)i godz.7.34(36.35) dodam,że cały czas byłam w łóżku,nie wstawałam a ten eksperyment zrobiłam tak od siebie bo jestem w tym zielona.Termometr również mam niy dobry bo owulacyjny.I teraz jaką ja mam kurcze temperature zapisać...

  • m_d_f Autorytet
    Postów: 1772 767

    Wysłany: 28 listopada 2016, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pierwszą. I nie robić eksperymentów na przyszłość :D

    kociaczek280, kaha lubią tę wiadomość

    Starania o drugie dziecko

    HSG - marzec 2018 (16 cs) - oba jajowody drożne
    Laparoskopia z histeroskopią - listopad 2018 (25 cs)
    Badanie nasienia - morfologia 3% (styczeń 2018) -> 6% (lipiec 2018); HBA 89%, DFI 22%, HDS 2% (04.2019)

    Hormony w normie
    LH:FSH poniżej 0,6 (?)
    AMH w normie (2,39 ng/ml)
    TSH w normie

    Diagnoza:
    Endometrioza 4. st. - lewy jajnik i jajowód w zrostach z jelitami
    Torbiel endometrialna na prawym jajniku - 05.2019

    Leczenie:
    Rozpoczęcie ultra długiego protokołu - Diphereline (26.06) Stymulacja (27.08) -> 12 pęcherzyków
    Punkcja -> 8 komórek IMSI -> 5 zapłodnionych
    Transfer w 3. dobie jeden zarodek 8A - nieudany
    Zamrożony 3AB
  • kociaczek280 Koleżanka
    Postów: 31 0

    Wysłany: 28 listopada 2016, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś