X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów wakacje, wykres i brak dostępu do ovufriend
Odpowiedz

wakacje, wykres i brak dostępu do ovufriend

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Jarochatka Koleżanka

Wysłany: 18 lipca 2014, 07:14

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny!
    Jestem tutaj nowicjuszką i kilka pytań mi się nasuwa. Za kilka dni jadę na wakacje na 2tyg. i nie będę miała dostępu do internetu i nie będę jak miała zapisywać tutaj swoich obserwacji. Na co zwrócić uwagę przy "ręcznym" prowadzeniu swojego wykresu? Dodam, że moje cykle są nieregularne (28-44dni, średnio co 35), a chciałabym zażywać olej z wiesiołka. Dzisiaj zaczął misię nowy cykl.
    Dziękuję Wam za pomoc!!!

relgsg18oeupuct2.png
    c55fskjor5o41ne6.png

30.08.2014 [*]- mój Maluszek 5tc.

• nick nieaktualny

Wysłany: 18 lipca 2014, 08:50

Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 stycznia 2015, 15:47

Mira, Jarochatka lubią tę wiadomość

• Mira Znajoma

Wysłany: 18 lipca 2014, 09:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    też mam na telefonie aplikację (womanlog) i tam zapisuję żeby mi nie uciekło jeśli akurat nie mogę wejść na OF. Polecam ten sposób:)

gigsa, Idgie lubią tę wiadomość

• Wonderwall Ekspertka

Wysłany: 18 lipca 2014, 10:00

Cytuj  /     /  Zgłoś

Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 maja 2015, 23:48

gigsa lubi tę wiadomość

• gigsa Autorytet

Wysłany: 18 lipca 2014, 11:15

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja np. zapisuję w kalendarzyku i potem wpisuję w OF

Dominik i Michał <3 <3 NASZE DWA SKARBY <3 <3
    6 maja 2015, 30t4d, ciąża dwukosmówkowa dwuowodniowa, Dominik 1460 g, Michał 1300 g
    zrz6jw4zxz0ng6cu.png
  • Jarochatka Koleżanka

Wysłany: 18 lipca 2014, 12:48

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Dziewczyny!!
    Jesteście niezastąpione :)

relgsg18oeupuct2.png
    c55fskjor5o41ne6.png

30.08.2014 [*]- mój Maluszek 5tc.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj