X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów wakacje, wykres i brak dostępu do ovufriend
Odpowiedz

wakacje, wykres i brak dostępu do ovufriend

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Jarochatka Koleżanka
    Postów: 38 13

    Wysłany: 18 lipca 2014, 07:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny!
    Jestem tutaj nowicjuszką i kilka pytań mi się nasuwa. Za kilka dni jadę na wakacje na 2tyg. i nie będę miała dostępu do internetu i nie będę jak miała zapisywać tutaj swoich obserwacji. Na co zwrócić uwagę przy "ręcznym" prowadzeniu swojego wykresu? Dodam, że moje cykle są nieregularne (28-44dni, średnio co 35), a chciałabym zażywać olej z wiesiołka. Dzisiaj zaczął misię nowy cykl.
    Dziękuję Wam za pomoc!!!

    relgsg18oeupuct2.png
    c55fskjor5o41ne6.png

    30.08.2014 [*]- mój Maluszek 5tc.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 lipca 2014, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 stycznia 2015, 15:47

    Mira, Jarochatka lubią tę wiadomość

  • Mira Znajoma
    Postów: 19 8

    Wysłany: 18 lipca 2014, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    też mam na telefonie aplikację (womanlog) i tam zapisuję żeby mi nie uciekło jeśli akurat nie mogę wejść na OF. Polecam ten sposób:)

    gigsa, Idgie lubią tę wiadomość

  • Wonderwall Ekspertka
    Postów: 208 124

    Wysłany: 18 lipca 2014, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 maja 2015, 23:48

    gigsa lubi tę wiadomość

  • gigsa Autorytet
    Postów: 4915 2638

    Wysłany: 18 lipca 2014, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja np. zapisuję w kalendarzyku i potem wpisuję w OF

    Dominik i Michał <3 <3 NASZE DWA SKARBY <3 <3
    6 maja 2015, 30t4d, ciąża dwukosmówkowa dwuowodniowa, Dominik 1460 g, Michał 1300 g
    zrz6jw4zxz0ng6cu.png
  • Jarochatka Koleżanka
    Postów: 38 13

    Wysłany: 18 lipca 2014, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś